Tuli just katsottua ensimmäiset kolme jaksoa Invasionia ja pitää sanoa että taas kerran on huippukamaa luvassa. Mystinen, jännittävä ja aivan mahtava tekninen toteutus, erinomaiset näyttelijät varsinkin lapsinäyttelijät. Suositellen! :D
http://www.epguides.com/Invasion/
Invasion - mainiota scifiä
5
1510
Vastaukset
- Invasionia
Olen katsonut Invasionin 17 osaa. Alussa sarja tuntuu erittäin hyvältä, mutta sortuu kuitenkin samojen asioiden toistoon. En suosittele!
- T&T
Olen samaa mieltä, alkaa ihan lupaavasti vaan jotenkin siitä veto loppuu ja itse lopetin sarjan seuraamisen noin kymmenenteen jaksoon
- Necronomicon80
T&T kirjoitti:
Olen samaa mieltä, alkaa ihan lupaavasti vaan jotenkin siitä veto loppuu ja itse lopetin sarjan seuraamisen noin kymmenenteen jaksoon
Voi olla että jossain välissä oli vähän hitaampi vaihde siinä sarjassa, mutta viimeisimmät neljä jaksoa yhteen putkeen katsottuani pakko todeta menon olleen todella rajua!!
Kannattaa jatkaa sen sarjan katsomista, eihän sitä tiedä jos vaikka sci-fi channel ostaisi sen ja tekisi jatkoa. Tai sitten ABC:n ohjelmapaikalle upotetaan joku typerä poliisisarja joka on niin aivotonta peruskauraa että varmasti kaikki tykkää.
Vaikka jatkoa ei koskaan tulisikaan niin kannattaa katsoa silti. Eräs kaikkien aikojen parhaista tv-sarjoista.
- Soluttautuja
Toimiihan sen Invavaasio ihan mukavasti. Saas nähdä vaan tekevätkö lisää kausia tähän sarjaan, ettei nyt ihan heti menisi ja loppuisi..
- katsottu
Nyt on aika tylsä urakka saatu päätökseen kun katsoin näillä näkymin viimeisenkin (22.) osan. Alussa sarja tuntui jännittävältä, mutta samojen asioiden toistoa oli myöhäisemmissä osissa aivan liikaa.
Sarja olisi ehkä tuntunut paremmalta jos olis katsonut osan/viikko, mutta katsoin jopa neljäkin osaa samana iltana. Tuli mieleen, että Invasion olisi loistava elokuva, jos koko sarjan tiivistäisi 1½ tuntiin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau353632Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433100Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4482656Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1781958Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1441873Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat271483- 381335
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781192