Kamalan pettynyt uuteen c.s.i.:hin

madde

mun mielestäni tämä uus c.s.i. new york on ihan syvältä... Grissom takaisin ruutuun!!!!!

29

5414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Susanna

      Todellakin olen samaa mieltä kanssasi. Kyllä ns perus C.S.I. on ehdottomasti paras niistä kolmesta vaihtoehdosta. Tietenkin kaikki ovat ja tuleekin olla erilaisia, mutta ne on ihan himmuja.. =)

      • suvi86sörkkä

        Minäkin olen samaa mieltä...En voi ymmärtää mikä miamis on muka niiin hyvää?
        Nyki on kans huippu!Miamia ei voi verratakaan noihi kahteen muuhu!


    • taas...

      en ymmärrä sitä kamalaa kohua joka oli ennen ohjelman alkua.
      c.s.i new york on niiiiiiin tylsä että nurmikon kasvun seuraaminenkin on mieluisampaa.

      • csi mikä

        Alkuperäinen CSI on kaikesta huonoin ja mielekiinnottominen noista kolmesta.


      • taas kerran
        csi mikä kirjoitti:

        Alkuperäinen CSI on kaikesta huonoin ja mielekiinnottominen noista kolmesta.

        huomaamme että makuasioista ei sovi kiistellä! :)


      • kuu-kukko
        taas kerran kirjoitti:

        huomaamme että makuasioista ei sovi kiistellä! :)

        CSI Miami on niin naurettavan epärealistinen ja ulkokultainen, ettei sen huonompaa CSI:tä voi tehdä. CSI NY on Vegasia huonompi, tietysti, mutta parempi kuin Miami, tietysti.


      • Grim.Reaper
        kuu-kukko kirjoitti:

        CSI Miami on niin naurettavan epärealistinen ja ulkokultainen, ettei sen huonompaa CSI:tä voi tehdä. CSI NY on Vegasia huonompi, tietysti, mutta parempi kuin Miami, tietysti.

        Ja sille faktalle ei voi mitään.CSI NY alkaa pikku hiljaa kherättämään kiinnostusta mussa ainakin viime jakson perusteella.CSI Vegas
        sen sijaan menettää mun kiinnostusta koko ajan enemmän.Vegasissa on myös ärsyttävimmär roolihahmot erituisesti se Catherine(Marg Helgenberger)Saraqh Siddle(Jorja Fox) ja Nick Stokes(Gearge Eads) on arsyttäviä hahmoja.
        Warrick Brown (Gary Dourdain) ja Gil Grissom(William L. Petersen) nyt menettelee mutta jälkimmäinen ei pärjää CSI Miamin Horatio Canelle.Horatio on kunkku ja sitä faktaa ei muuta
        mikään.


      • tietää
        Grim.Reaper kirjoitti:

        Ja sille faktalle ei voi mitään.CSI NY alkaa pikku hiljaa kherättämään kiinnostusta mussa ainakin viime jakson perusteella.CSI Vegas
        sen sijaan menettää mun kiinnostusta koko ajan enemmän.Vegasissa on myös ärsyttävimmär roolihahmot erituisesti se Catherine(Marg Helgenberger)Saraqh Siddle(Jorja Fox) ja Nick Stokes(Gearge Eads) on arsyttäviä hahmoja.
        Warrick Brown (Gary Dourdain) ja Gil Grissom(William L. Petersen) nyt menettelee mutta jälkimmäinen ei pärjää CSI Miamin Horatio Canelle.Horatio on kunkku ja sitä faktaa ei muuta
        mikään.

        Mikä noissa mainitsemissasi hahmoissa ärsyttää? Ja myöskin mikä Horatiossa viehättää?


      • Grim.Reaper
        tietää kirjoitti:

        Mikä noissa mainitsemissasi hahmoissa ärsyttää? Ja myöskin mikä Horatiossa viehättää?

        En tiedä mutta se Catherine erityisesti
        saa veren kiehumaan.Horatiossa on vaan jotain josta ainakin mä pidän paljon enemmän kuin Grissomista myöskin Miami paikkana on paljon kiinnostavampi mitä Vegas tai Nykki.Horation tyyli vaan on niin erillainen näihin kahteen lukutoukkaan nähden.Alun perin mä en edes tykannyt miamista mutta pikku hiljaa mitä enemmän sitä seurasin sitä enemmän siitä rupesin pitämään.Ja yks juttu mikä voi olla vain kuvitelmaa mutta Vegasissa käy usein niin että lopussa tositeet ei riitäkkään ja rikollinen joudutaan päästämään vapaaksi ja tätä ei esiinny Miamissa mikä on vain plussaa.


      • Miamiamai
        Grim.Reaper kirjoitti:

        En tiedä mutta se Catherine erityisesti
        saa veren kiehumaan.Horatiossa on vaan jotain josta ainakin mä pidän paljon enemmän kuin Grissomista myöskin Miami paikkana on paljon kiinnostavampi mitä Vegas tai Nykki.Horation tyyli vaan on niin erillainen näihin kahteen lukutoukkaan nähden.Alun perin mä en edes tykannyt miamista mutta pikku hiljaa mitä enemmän sitä seurasin sitä enemmän siitä rupesin pitämään.Ja yks juttu mikä voi olla vain kuvitelmaa mutta Vegasissa käy usein niin että lopussa tositeet ei riitäkkään ja rikollinen joudutaan päästämään vapaaksi ja tätä ei esiinny Miamissa mikä on vain plussaa.

        Niin, CSI Miami on epärealistisin ja pintapuolisin (mm. henkilöhahmojen suhteen). Jos sellaisesta pitää, niin sellaisesta pitää.


      • Raimo Raaka
        Miamiamai kirjoitti:

        Niin, CSI Miami on epärealistisin ja pintapuolisin (mm. henkilöhahmojen suhteen). Jos sellaisesta pitää, niin sellaisesta pitää.

        Minkä helvetin takia täällä pitää haukkua Miamia
        ei me jotka Miamista tykätään olla haukkumassa Vegasia mutta aina tämä kiista alkaa siitä että
        jossain vaiheessa keskusteluissa joku rupeaa dissailemaan Miamia joka kuitenkin mun mielestä on ylivoimaisesti paras.Älkää kattoko Miamia jos se niin ärsyttää Vegas ärsyttää mua ja sen takia mä en sitä katsokkaan enään.Miamissa nyt vaan on jokainen
        henkilöhahmo pararempi kuin Vegasissa puhumattakaan
        kuningas Horatiosta.


    • sambala

      oon minäkin pettynyt uuteen csi,in ei ole niin hyvä kuin vanhat grissom ja horatio paljon parempia.Olen myös ihmetellyt miksi aina ollaan pimeässä eikä laiteta sisällä kun ollaan niin valoja varmaan joka kämpässä olisi.

      • Simon.Phoenix

        Mitä tulee tuohon CSI NY:n,mutta ei nyt vielä tuomita sitä lopullisesti aikoinaan mä olisin ollut myös valmis tuomitsemaan Miamin mutta ajan myötä
        siitä on kehittynyt paras CSI sarja ainakin mun mielestä.Kyllähän tuossa NY:n potenttiaalia löytyisi
        vaikka kuinka paljon se on vaan eri juttu osataanko
        sitä loppujen lopuksi sitten huödyntää oikealla tavalla.


    • Ikävä

      ...

      • tarpeeksi nähnyt

        Ei ollut minun mieleen. Tylsä ja harmaa, näyttelijät pökkelöitä. Pitää keksiä jotain muuta ohjelman ajaksi.


      • samaa mieltä oleva

        ....


    • Uskottavuutta syö tieto, että se on valtaosin kuvattu Losissa. Miksei sitä voitu kuvata Isossa Omenassa?

      • Miksi tieto kuvauspaikasta syö pelkästään CSI: NY:n uskottavuutta?

        Myös CSI ja CSI: Miami kuvataan Losissa. Ja NYPD Bluekin kuvataan Losissa.

        New yorkissa on kuvattu tietääkseni Kovat lait ja Third Watch... Ja varmaan myös Asema 62.


    • c.s.i fani

      uudessa c.s.i ssä kun katsoo maikkarin sivuilta mitä tapahtuu nii ne ei vät pitäneet paikkaansa siinä oli että joku palava mies lentäis ikkunasta sisään niin sittenkun kattoo siinä on joku dj kuollut sitä paitsi olen samaaa mieltä Grissom takaisin ruutuun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Nanku

      Kyllä C.S.I ja C.S.I Miami hakkaa NY:n mennen tullen. Ärsyttää niiden toimitilat, eikö niil ole valoja. Meidän duunissa tulis työsuojeluvaltuutettu paikalle jos noin pimeässä tehtäis hommia =). Aika tasaisen harmaa on sarja muutenkin. Tietenkin Vegasissa tai Miamissa on vähän erilaiset ympäristöt. No toivokaamme että sarja herää samanlaiseen lentoon kun muutkin C.S.I:t

    • lits

      Pettynyt olen myös. silti olen jokaisen jakson sinnitellyt alusta loppuun.. ja toivonu aina sen jälkeen että seuraava jakso ois parempi.. saa nähdä kuinka käy..

    • Mike

      Kaikin puolin tähän asti...

    • Anniepannie

      CSI New York on pyorinyt täällä Jenkkilässä jo jonkin aikaa ja siitä on tullut paras CSI. Las Vegasin tarinat ovat muuttuneet ihan typeriksi. Juuri minkäänlaista crime scene investigation:a ei tapahdu...että odotelkaahan vaan... LV senkun huononee! ja NY paranee!

      • Horatio Caine

        Koko CSI-idean luonut Anthony E. Zuiker on itsekin sanonut, että CSI NY:n ensimmäisen tuotankokauden alkupuolen jaksot olivat epäonnistuneita ja että vasta jaksossa 13 ja siitä eteempäin homma on rullannut kunnolla. Kannattaa siis odotella vielä vähän...


    • ...

      Todellakin samaa mieltä!!!!

    • näistä

      Ehdottomasti paras sarjoista!Parempi kuin aiemmat yhteensä.Mut kaikissa niistä on teennäisenoloinen tunne ja sit ne "mukafilosofiset" sutkaukset kuuluu kai kuvioon mut ärsyttää.Mut se ällö Horatio niitä eniten kyllä päästelee.

      • Shastah

        Itse ainakin pidän eniten Nykistä. Toisena tulee Miami. CSI ei innosta minua ollenkaan, en edes jaksa katsoa sitä, mutta miami ja nykiä tulee seurattua. Harmittaa vaan, että nyki jäi tauolle ja miamikin jää piakkoin.
        Kaikki CSI sarjat ovat kyllä omalla tavallaan hyviä, jokaisella on omat mielipiteensä. Jotkut eivät pidä nykistä, sen harmauden ja näyttelijöiden vuoksi. Jotkut eivät pidä miamista Horation tai miamin "valoisuuden" takia. Se nyt vaan on jokaisen oma asia pitääkö vai ei. Pitäkää kiinni omista mielipiteistänne. :)


    • miä vaa

      "Uuteen" vitun wanha juttu sulla on madde!

    • ehehe

      Miami on parasB) Varsinkin koiralta näyttävä horatio ja ryan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe