Onko kellään tietoa, koska maailmankaikkeuden heiton SM-kisat ovat? Olen harjoitellut ahkerasti heittämällä maailmankaikkeuksia Pernon kentällä. Toivon, että pääsen vähintään kolmen parhaan joukkoon. :P
Sohvaheittokisoissa olin ikävä kyllä vasta kuudes :( ...mutta eiköhän se ensi vuonna suju paremmin.
Maailmankaikkeuden heitto
5
172
Vastaukset
- lestinheittäjä
Ensin täytyy varmasti kyllästää itsensä miestä väkevämmällä nesteellä, maailmankaikkeushan painaa rutkasti miehen voimia enemmän.Jos vain heittotolpilla pysyy vielä tämän jälkeen niin ei kun maailmankaikkeutta kahvasta ja niin kauas kuin pippuri kasvaa.
- Huuko73
se vasta dramaattinen laji on. Tai lusikan nurkkaan heitto.
Onko kellään kokemuksia noista kisoista? Voittajia täältä tuskin löytyy, ellei tämä sitten ole taivaskanava...Quin sabe?- "Maila poika innokas h...
Heitto liike johtaa mate rian toiseen lokaa tioon käden käänteessä
- ex-p
"Maila poika innokas h... kirjoitti:
Heitto liike johtaa mate rian toiseen lokaa tioon käden käänteessä
kirjoittamaan kun tulet tänne.
- "Maila poika innokas h...
ex-p kirjoitti:
kirjoittamaan kun tulet tänne.
ex-p leik kii kovis ta
Minulla on sai raus ni mel tä syl la bi li nen frag men tis mi
Sii hen on lää ke mut ta se teh dään har vi nai sen run sau den sar vi kuo non ai vo rung on ku dos nes teis tä ja sii hen ei o le jo ka jan nul la va raa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481