Mikä sinua

naurattaa?

Mille olet viimeksi nauranut oikein makeat naurut. En tiedä mikä tuolla "Pistääkö lihaan?" viestissä sai minut niin makseasti nauramaan, siltä osin missä ne höpöttäjät höpötti.

Mille sinä olet viimeksi nauranut?

8

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jehovalaisten palstalla.

      Nauroin viimeksi tosi makeasti, kun tuolla jehovalaisten palstalla joku uskovainen todisti ja kertoi kuinka kaksi roistoa oli puukkojen kanssa uhkaillut häntä. Hän oli siinä paikassa huutanut, että: auta Jeesus.
      Roistot olivat niin säikähtäneet, että olivat pötkineet pakoon ja toisella oli puukkokin tipahtanut.

    • pitäis?

      Mikä tässä nyt naurattas, häh. Nauroin minä tässä kerran tämän vuoden puolella, mutta en muista mille.

    • Kadun-nainen

      Nauraminen pidentää ikää. On hyvä merkki ihmisestä monessa suhteessa, kun voi ja osaa nauraa. Viimeksi nauroin työmiehen humorille.

    • tiedä

      hih hih hih äiti sanoo että minä olen muka mölliskö, jolla ei ole huumorintajusta tietokaan, hih, hih hih hih.

    • Katsos vaan2

      ...kissalta sähköpostiviestin! Kissan omistaja oli nimittäin aikonut kirjoittaa minulle, mutta joutunutkin poistumaan tietsikaltaan hetkeksi. Kissa oli hypännyt tietsikalle painaen lähetysnappulaa, ja niinhän sain siten kisulta sähköpostia!

    • porukalla

      Nauru on terveellistä. Ei Jumala turhaan huumoria luonut. Kertoisin vitsin, mutta kun en osaa.

    • Käypä nyt ensin kankkunen nimisellä palstalla katselemassa paria hyvää vinkkiä tuohon melankoliseen olotilaan.

      Ota kalja tai kaksi ja istu vähäksi aikaa sohvalle. Käy saunassa. Lue raamattua. Pieraise pulloon. Käy vessassa, mutta älä, älä ikinä enää kysy noin pöljää kysymystä.

      Mikä minua sitten naurattaa,häh??

      No tietenkin tuo sinun typerä kysymyksesi!!

      Minä nauran sille nytkin niin, että kusi valuu lahkeesta

    • ja sitten luen niitä

      alkaa minua naurattaa vallan kamalasti.
      Samoin käy kun katson itseäni peilistä.
      Silloin ei riemulla ole rajoja.
      Puoliso ihmettelee joskus että miksi aina nauran
      vessassa mutta en ole kertonut salaisuuttani.:)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1661
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1258
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      63
      1145
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      192
      919
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      878
    6. 69
      768
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      705
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      630
    Aihe