Mille olet viimeksi nauranut oikein makeat naurut. En tiedä mikä tuolla "Pistääkö lihaan?" viestissä sai minut niin makseasti nauramaan, siltä osin missä ne höpöttäjät höpötti.
Mille sinä olet viimeksi nauranut?
Mikä sinua
8
401
Vastaukset
- jehovalaisten palstalla.
Nauroin viimeksi tosi makeasti, kun tuolla jehovalaisten palstalla joku uskovainen todisti ja kertoi kuinka kaksi roistoa oli puukkojen kanssa uhkaillut häntä. Hän oli siinä paikassa huutanut, että: auta Jeesus.
Roistot olivat niin säikähtäneet, että olivat pötkineet pakoon ja toisella oli puukkokin tipahtanut. - pitäis?
Mikä tässä nyt naurattas, häh. Nauroin minä tässä kerran tämän vuoden puolella, mutta en muista mille.
- Kadun-nainen
Nauraminen pidentää ikää. On hyvä merkki ihmisestä monessa suhteessa, kun voi ja osaa nauraa. Viimeksi nauroin työmiehen humorille.
- tiedä
hih hih hih äiti sanoo että minä olen muka mölliskö, jolla ei ole huumorintajusta tietokaan, hih, hih hih hih.
- Katsos vaan2
...kissalta sähköpostiviestin! Kissan omistaja oli nimittäin aikonut kirjoittaa minulle, mutta joutunutkin poistumaan tietsikaltaan hetkeksi. Kissa oli hypännyt tietsikalle painaen lähetysnappulaa, ja niinhän sain siten kisulta sähköpostia!
- porukalla
Nauru on terveellistä. Ei Jumala turhaan huumoria luonut. Kertoisin vitsin, mutta kun en osaa.
Käypä nyt ensin kankkunen nimisellä palstalla katselemassa paria hyvää vinkkiä tuohon melankoliseen olotilaan.
Ota kalja tai kaksi ja istu vähäksi aikaa sohvalle. Käy saunassa. Lue raamattua. Pieraise pulloon. Käy vessassa, mutta älä, älä ikinä enää kysy noin pöljää kysymystä.
Mikä minua sitten naurattaa,häh??
No tietenkin tuo sinun typerä kysymyksesi!!
Minä nauran sille nytkin niin, että kusi valuu lahkeesta- ja sitten luen niitä
alkaa minua naurattaa vallan kamalasti.
Samoin käy kun katson itseäni peilistä.
Silloin ei riemulla ole rajoja.
Puoliso ihmettelee joskus että miksi aina nauran
vessassa mutta en ole kertonut salaisuuttani.:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674034Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161526
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891474Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521316
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981229- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341078