Mikä sinua

naurattaa?

Mille olet viimeksi nauranut oikein makeat naurut. En tiedä mikä tuolla "Pistääkö lihaan?" viestissä sai minut niin makseasti nauramaan, siltä osin missä ne höpöttäjät höpötti.

Mille sinä olet viimeksi nauranut?

8

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jehovalaisten palstalla.

Nauroin viimeksi tosi makeasti, kun tuolla jehovalaisten palstalla joku uskovainen todisti ja kertoi kuinka kaksi roistoa oli puukkojen kanssa uhkaillut häntä. Hän oli siinä paikassa huutanut, että: auta Jeesus.
      Roistot olivat niin säikähtäneet, että olivat pötkineet pakoon ja toisella oli puukkokin tipahtanut.

• pitäis?

Mikä tässä nyt naurattas, häh. Nauroin minä tässä kerran tämän vuoden puolella, mutta en muista mille.

• Kadun-nainen

Nauraminen pidentää ikää. On hyvä merkki ihmisestä monessa suhteessa, kun voi ja osaa nauraa. Viimeksi nauroin työmiehen humorille.

• tiedä

hih hih hih äiti sanoo että minä olen muka mölliskö, jolla ei ole huumorintajusta tietokaan, hih, hih hih hih.

• Katsos vaan2

...kissalta sähköpostiviestin! Kissan omistaja oli nimittäin aikonut kirjoittaa minulle, mutta joutunutkin poistumaan tietsikaltaan hetkeksi. Kissa oli hypännyt tietsikalle painaen lähetysnappulaa, ja niinhän sain siten kisulta sähköpostia!

• porukalla

Nauru on terveellistä. Ei Jumala turhaan huumoria luonut. Kertoisin vitsin, mutta kun en osaa.

• Käypä nyt ensin kankkunen nimisellä palstalla katselemassa paria hyvää vinkkiä tuohon melankoliseen olotilaan.

Ota kalja tai kaksi ja istu vähäksi aikaa sohvalle. Käy saunassa. Lue raamattua. Pieraise pulloon. Käy vessassa, mutta älä, älä ikinä enää kysy noin pöljää kysymystä.

Mikä minua sitten naurattaa,häh??

No tietenkin tuo sinun typerä kysymyksesi!!

Minä nauran sille nytkin niin, että kusi valuu lahkeesta

• ja sitten luen niitä

alkaa minua naurattaa vallan kamalasti.
      Samoin käy kun katson itseäni peilistä.
      Silloin ei riemulla ole rajoja.
      Puoliso ihmettelee joskus että miksi aina nauran
      vessassa mutta en ole kertonut salaisuuttani.:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe