Vaikka en tänne helluntailaispalstoille paljoa kirjoittele, niin minun puolesta hyvää pääsiäistä teille kaikille!!
Minun mojovia kommenttejani löytää mm. vanhoillislestaadiolaisten palstalta.
Vilkaise nimimerkkilinkkiä!!!!!!!
Hyvää pääsiäistä!!!
8
560
Vastaukset
- stb
ja samoin sinulle!
- todé
hyvää pääsiäistä!
- stb
todé kirjoitti:
hyvää pääsiäistä!
sinulle, Tode!
- sinulle!
Samoin, hyvää Pääsiäistä, onko alkoholi kietänyt sinut kaukaa.
- Kadun-nainen
Lisätää vielä yksi a. Ja samoin kaikille
virvon varvon terveeks aamuks. Mukavoo Piäsijäistä! =)
- tavata.
Sinulle myös hyvää pääsiäistä. Sinuapa ei ole näkynytkään palstoilla. Saako udella, että miksi? Täältä näkyy monet entiset lähteneen, joko lomalle tai muualle. Tervetuloa takaisin.
- hellatytär
hyvää pääsiäistä myös,AA-kerholaiselle kuin myös muillekin:))
kiva kun tälle palstalle on alkanut tulla elämää,eri planeetoilta:)
mielestäni se on juuri sitä joka avartaa sielun maisemia,ja antaa ymmärrystä ja suvaitsevaisuutta lukijakunnalle..
itse olen käynyt AAL-ryhmissä sekä Al-anon ryhmissä.Koin ne hyvin parantavina,sillä minussa itselläänkin on alkoholistipersoonallisuus-piirre tosin ilman alkoholia..toistaiseksi.
Niistä ryhmistä alkoi tervehtymiseni.Suosittelen kaikille lukijoille myöskin edellä mainittuja ryhmiä!! Mikäli haluatte parantua.Ja suosittelen myös vaikka ette vielä tunnistaisikaan tarvitsevanne parantumista.Käydessäni ryhmissä vähän aikaa tajuatte että todella tarvitsette apua:))))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi305053Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2644920Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä534423Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos672405Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt461838Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu241781Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont181759Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi771704Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva141482- 1061450