Vaikka en tänne helluntailaispalstoille paljoa kirjoittele, niin minun puolesta hyvää pääsiäistä teille kaikille!!
Minun mojovia kommenttejani löytää mm. vanhoillislestaadiolaisten palstalta.
Vilkaise nimimerkkilinkkiä!!!!!!!
Hyvää pääsiäistä!!!
8
545
Vastaukset
- stb
ja samoin sinulle!
- todé
hyvää pääsiäistä!
- stb
todé kirjoitti:
hyvää pääsiäistä!
sinulle, Tode!
- sinulle!
Samoin, hyvää Pääsiäistä, onko alkoholi kietänyt sinut kaukaa.
- Kadun-nainen
Lisätää vielä yksi a. Ja samoin kaikille
virvon varvon terveeks aamuks. Mukavoo Piäsijäistä! =)
- tavata.
Sinulle myös hyvää pääsiäistä. Sinuapa ei ole näkynytkään palstoilla. Saako udella, että miksi? Täältä näkyy monet entiset lähteneen, joko lomalle tai muualle. Tervetuloa takaisin.
- hellatytär
hyvää pääsiäistä myös,AA-kerholaiselle kuin myös muillekin:))
kiva kun tälle palstalle on alkanut tulla elämää,eri planeetoilta:)
mielestäni se on juuri sitä joka avartaa sielun maisemia,ja antaa ymmärrystä ja suvaitsevaisuutta lukijakunnalle..
itse olen käynyt AAL-ryhmissä sekä Al-anon ryhmissä.Koin ne hyvin parantavina,sillä minussa itselläänkin on alkoholistipersoonallisuus-piirre tosin ilman alkoholia..toistaiseksi.
Niistä ryhmistä alkoi tervehtymiseni.Suosittelen kaikille lukijoille myöskin edellä mainittuja ryhmiä!! Mikäli haluatte parantua.Ja suosittelen myös vaikka ette vielä tunnistaisikaan tarvitsevanne parantumista.Käydessäni ryhmissä vähän aikaa tajuatte että todella tarvitsette apua:))))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859