Voisiko joku kertoa mitä nämä koiranluut ovat suomeksi? Kiitos.
Koiranluut
20
20220
Vastaukset
- vakaajan
välitangot tai välivarret.
Kallistuksenvaimentimen välitanko!?
- jere
Ne on tangot jolla kallistuksenvakaaja on kiinni renkaiden/jousituksen ripustuksessa.
- on.....
kallistuksenvakaajan yhdystanko.
- yleisnimi
Renkaan tuennassa käytettävistä tangoista.
Yleensä molemmissa päissä on kiinnityskorvake, jossa on kumipusla.
Muistuttaa siis sarjakuvien koiranluuta.
Ja yleisin on tuo kallistuksenvakaajan yhdystanko. - on...
niitä osia, joita pittää vaihtaa koko ajan jos ostat sopivan automerkin. Olen kuullut, että esim volvossa niitä menee koko aika ku ne on ylipitkät..
- Jyrki64
Hei, voisiko joku antaa vinkin paljonko suurinpiirten korjauskustannus, jos vaihtaa korjaamossa kallistuksenvakaajan yhdystangon VW Bora 1.6 -99 malliseen autoon? Olen ostamassa sellaisen auton, jossa on ainoa vika juuri tämä "koiranluut", etupäässä kolisee ajaessa kuopissa.
- Auto Masentaja 2
Osta se Pora sitten kun ne luut on uusittu.
Joku syy siinä on, ettei ole korjattu ennen myyntiä. Luultavimmin joku paljon kalliimpi osa on rikki ja kolisee ja myyjä haluaa jymäyttää sinua...
Mistä löysit näin vanhan aloituksen provoksi? - jyrki64
Auto Masentaja 2 kirjoitti:
Osta se Pora sitten kun ne luut on uusittu.
Joku syy siinä on, ettei ole korjattu ennen myyntiä. Luultavimmin joku paljon kalliimpi osa on rikki ja kolisee ja myyjä haluaa jymäyttää sinua...
Mistä löysit näin vanhan aloituksen provoksi?Auto masentaja: Kiitos vinkistä. Muuten auton omistaja on nainen osa-aikaeläkkeellä.. Autolla on ajettua 203 tkm vm 1999 ja hintapyynti 3000 €. Mutta katsotaan nyt. Hänen sukulaisistaan, auton asentaja on katsonut autoa. Auto on kaikin puolin kunnossa kuin nämä koiraluut. Jos todellinen syy on siinä, miksei korjaisi ne pois kun ne ei maksa paljon.
Nykyään löytyy hakukoneen avulla jopa muinaisempaa provoksia, jotka jäivät vielä kummittelemaan sivustoilla. Kenties päivittäjät toivottomia saada lisää asiakkaat näihin keskustelupalstoihin..
- ojii
hiiji
juuu - samovaarikaari
Ihan aiheellinen teksti. Bemarifoorumilla puhuvat vaan koko ajan jostain koiranluista. Ei niin kun yhtään voi tietää mihinkä ne liittyy! Sama kuin puhuisi persikasta perseenä.
- luut vaihtoon
Koiranluut ovat kovalla rasituksella. Kun auto menee kuoppaan, töyssyyn tai kallistuu tai muuten joustaa, niin aina juuri nuo osat joutuvat ottamaan vastaan erilaisia voimia.
Joissakin autoissa ne kestävät 100 tkm, toisissa 200 tkm.
Jos ne hajoavat jo alle 100 tkm:n aikana on kyseessä surkeaa laatua auton valmistajan taholta. - Anonyymi
luut vaihtoon kirjoitti:
Koiranluut ovat kovalla rasituksella. Kun auto menee kuoppaan, töyssyyn tai kallistuu tai muuten joustaa, niin aina juuri nuo osat joutuvat ottamaan vastaan erilaisia voimia.
Joissakin autoissa ne kestävät 100 tkm, toisissa 200 tkm.
Jos ne hajoavat jo alle 100 tkm:n aikana on kyseessä surkeaa laatua auton valmistajan taholta.En ole koskaan tiennytkään mistään 'koiranluista'. Toyotassa niitä ei sitten kai olekaan. Nykyisellä Corollalla on ajettu 240.000 eikä luista ole tietoakaan.
- Luu pää
Koiran luut pitävät koiran kasassa.
- veltto2
Pysyyhän koira kasassa ilman koiralluitakin, mutta on hirveän veltto
- ilmarintari
Koiran luu on englanniks dong bone. Googleta vaikka
- Anonyymi
Öö siis miten niin juuri koiran luu? Onko koiralla jotenkin erilaiset luut kuin muilla eläimillä? Ja ne muistuttaa jotain auton osia?
- Anonyymi
Ei sinne auton alle sopisi esim. hevosen tai norsun luut.
- Anonyymi
Kallistuksenvakaajan nivelet akselistoon. Ovat koiranluun näköisiä.
- Anonyymi
Typeriä nimityksiä keksivät, en ainakaan omassa autossa käytä mitään rakinluita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789