Otsikon oli tarkoituskin olla mahdollisimman provosoiva kerätäkseen lukijoita.
On se kumma mikä rutina aina alkaa, kun joku vähänkin pitempi mies sanoo, ettei huolisi kaikkein lyhimpiä naisia.
Vaikkei joku 185cm mies vielä olekaan mikään superpitkä, niin tilastollisesti hänellä on oikeus vaatia jo suunnilleen 170cm naista ja ainakin sanoa, että 165cm on ehdoton minimi.
Vaikka jotkut lyhimmistä naisista eivät haluakaan pitempiä miehiä vaan pitävät heitä hessuhopoina, niin silti suurin osa lyhyistäkin naisista(Ja yli 170cm naiset varsinkin - mutta he ovat siihen oikeutettujakin oman pituutensa puolesta -, sillä sitä rajaa näkee rikottavan hyvin harvoin, että nainen olisi miestä pidempi. Helpommin näkee parejakin, joissa muija voi olla kaunotar ja jätkä läski rumilus, mutta kuitenkin naistaan pidempi.) toivoo itselleen pitkää(=ainakin useita senttejä yli 180cm)miestä, ajattelee että oma lyhyys ei olisi mikään haitta pitempien miesten silmissä ja ei kestä kuullakaan, jos joku pitempi mies sanoo jotain tämän suuntaista.
Olisivat nämä lyhyet naiset tyytyväisiä, kun edes osa pitkistä miehistä haluaakin lyhyen naisen rinnalleen ja melko moni ei kiinnitä naisen pituuteen juurikaan huomiota, mutta lyhyempien naisten pitäisi myös vaan hyväksyä, että melko suuri osa pitemmistä miehistä ei lyhempiä naisia huoli.
Varmaa silti on, että tähänkin kirjoitukseen moni hyökkää kynnet terävinä repiäkseen silmät päästäni, mutta heihinpä sopii mitä parhaiten tämä aikaisempi kirjoitukseni:
"
Täällä netissä ja monessa muussa paikassa saa havaita,että on olemassa seuraavanlainen femakkonaistyyppi. Tämä femakko yleensä itsekin pitää ulkonäkö-kriteerejä miesehdokkaille,ja ainakin hän hyväksyy täysin kun kanssasisar ilmoittaa pitävänsä sellaisiajasellaisia ulkonäkö-ehtoja miehille. Mutta annas olla kun tämä femakko kuulee tai lukee jonkun miehen pitävän edes vähäisiä(Sellaisiakin,joihin mies oman näkönsä perusteella olisi oikeutettu.) ulkonäkö-vaatimuksia naiselle,niin johan femakon näkökenttä tummuu vihasta,ja pian mies saa kuulla olevansa naista sortava pinnallinen idioottipaska,jolla ei ole varaa pitää minkäänlaisia kriteereitä vaan hänen on oltava huolissaan kelpaako hän yleensä kellekään.
Minä en vastusta tasa-arvoa,mutta tietyt femakot käsittävät sen niin,että naiset ovat tasa-arvoisempia kuin miehet,mikä heistä oikeuttaa mm. tällaiset kaksinaismoralistiset double_standards-jutut.
Nyt tietysti saan näiltä femakoilta paljon paskapuhetta niskaani,mutta ei sen väliä.
"
Lyhyttä muijaa en huolisi
63
6107
Vastaukset
- timanttimies
ja ilkeitä,joo voi olla kyllä poikkeuksiaki
- vaan...
PIENII, MUTTAA PIPPURISII ;p
- kyllä
vaan... kirjoitti:
PIENII, MUTTAA PIPPURISII ;p
täältäkin ;)
- 170cm, nainen
On muuten totta, että osa lyhyistä naisista on kun rakkikoiria, kulkevat perässä ja ärisevät... "on varmaan kauheeta olla NOIN pitkä, minkäs ikänen sä taas olitkaan, kyllä naisellisuus elää korkeissa koroissa, joita SÄ et tietysti voi pitää, on varmaan KAUHEETA..." Käsittämätöntä ja ajoittain tulee mieleen, et jos oltais koiria, mä purisin... pahasti, jopa kuolettavasti... :)
- 170-180 cm
Ovat muutenkin näyttävempiä ja kauniimpia kuin lyhyet kanssasisarensa. Pituus on mielestäni osa kauneutta, itse en siis pidä alle 170 senttisiä naisia kauniina. Oma mielipiteeni.
- =ruma....
170-180 cm kirjoitti:
Ovat muutenkin näyttävempiä ja kauniimpia kuin lyhyet kanssasisarensa. Pituus on mielestäni osa kauneutta, itse en siis pidä alle 170 senttisiä naisia kauniina. Oma mielipiteeni.
kun on päälle 170 cm ... ja vieressä 165cm tosi kaunotar niin otat se ruman pitemmän ha hah hah hah hah haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
- 170-180
=ruma.... kirjoitti:
kun on päälle 170 cm ... ja vieressä 165cm tosi kaunotar niin otat se ruman pitemmän ha hah hah hah hah haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Sanoin että pituus on OSA kauneutta. En kyllä edes katsele alle 170 senttisiä naisia joten en tule koskaan valitsemaan mainitsemiesi naisten välillä. Ja muutenkin mietippäs nyt itsekin että tuleeko kohdallesi ikinä sellaista tilannetta että pitäisi noin extremesti valita X tai Y. Ts. nämä havainnollistavat valinta -jutut ovat siis mielestäni naurettavia.
ne vasta uhoojia onkin: täällä minäkin olen; huomatkaa, piip piip; jos ei muuten huomata, otetaan nyrkki esiin ja pikku tappelu huomion saamiseksi. Näin olen nähnyt monta kertaa tapahtuvan.
- Mies.....
mixmaxi kirjoitti:
ne vasta uhoojia onkin: täällä minäkin olen; huomatkaa, piip piip; jos ei muuten huomata, otetaan nyrkki esiin ja pikku tappelu huomion saamiseksi. Näin olen nähnyt monta kertaa tapahtuvan.
175cm. En tunne alemmuuskompleksia. Painan 75kg sekä juurta myöten.
Olen huomannut, että lyhyet pätkät ovat aika kovia haastamaan riitaa baareissa. (Alle 170cm) - saman huomannut
mixmaxi kirjoitti:
Kai se on sitä alemmuuskompleksia.
- ongelma ...
korkokengillä saa lisää pituutta ...
- höpöpöpö
Eipäs saa. Korkokenkiä voit käyttää näyttääksesi
pidemmältä, mutta oikeasti olet yhtä lyhyt kuin ennenkin.
Myös sinua pidemmät naiset voivat käyttää korkokenkiä. - käyttää korkoja
höpöpöpö kirjoitti:
Myös sinua pidemmät naiset voivat käyttää korkokenkiä.näyttää hän äkkiseltään transvestiitilta ))
- ei ongelma
höpöpöpö kirjoitti:
Myös sinua pidemmät naiset voivat käyttää korkokenkiä.sisältyi myös se ettei sillä pituudella ole oikeasti niin väliä jos on muuten kaunissilmäinen ja hyväsydäminen nainen ... :D
- poikkeus vahvistaa
joka vahvistaa säännön.
itse olen 160 ja risat ja miehet joiden kanssa olen vakavammin seurustellut ovat kaikki (muutama siis ei satoja) olleet yli 180 senttisiä komeita tummia luomakunnan kruunuja. he ovat pitäneet lyhyydestäni koska se on söpöä ja naisellista - ei mitään hirven takalistoa - vaan sopusuhtaista naista. - lyhyt sälli
Hienoa, ajattelisivatpa kaikki pitkät miehet tuolla tavalla. Jäisivät ne pienet söpöliinit meille alle 175-senttisille jätkille. Itse tykkäisin sellaisesta maksimissaan 160-senttisestä tytöstä ja minua aina ärsyttää kun näen sellaisen jonkun reilusti yli 180-senttisen jätkän kanssa. Eikö olisi kivempaa, jos pituusero olisi vähemmän kuin 20 senttiä?
- pitkähkö sälli
vastavuoroisesti 175-185cm miehet eivät veisi kaikkia 170-183cm pitkiä naisia. Yli 20 cm pituusero alkaa minunkin mielestäni jo oikeasti vaivata, on hankala olla tasavertainen kaveri tilanteissa joissa ollaan seisten.
- Mies175asdasddas
"Hienoa, ajattelisivatpa kaikki pitkät miehet tuolla tavalla. Jäisivät ne pienet söpöliinit meille alle 175-senttisille jätkille."
Komppaan täydellisesti. Naiset arvostavat pitkiä miehiä ja pituudeltaan 180-185 cm miehillä on selkeä etulyöntiasema meikäläiseen verrattuna (noh, onneksi pituus ei ole edes tärkein yksittäinen tekijä, mutta kyllä se vain vaikuttaa!). Kaikille lienee parasta että kalastellaan eri apajilla ;-) - 175cm mies
Tai no en ihan taysin, minulle nimittain kylla kelpaa pitkat naiset siina missa lyhyet ja keskimittaisetkin. Tai no... jos olisi mun pituinen, niin kavisi, mutta ehka 180cm nainen olis jo vahan epasuhta muhun. Mutta eipa sen pituisia kovin paljoa olekaan.
Mutta siita olen samaa mielta, etta aloittaja on oikealla asialla iskiessaan takaisin femakoiden idioottivaatimuksille. Mika v...n oikeus naisilla on asettaa kaikennakoisia vaatimuksia metrin pituinen lista, ja sen jalkeen haukkua jokainen mies, joka haluaa asettaa vaatimuksia? Naisten logiikkaa? - hapannaama
175cm mies kirjoitti:
Tai no en ihan taysin, minulle nimittain kylla kelpaa pitkat naiset siina missa lyhyet ja keskimittaisetkin. Tai no... jos olisi mun pituinen, niin kavisi, mutta ehka 180cm nainen olis jo vahan epasuhta muhun. Mutta eipa sen pituisia kovin paljoa olekaan.
Mutta siita olen samaa mielta, etta aloittaja on oikealla asialla iskiessaan takaisin femakoiden idioottivaatimuksille. Mika v...n oikeus naisilla on asettaa kaikennakoisia vaatimuksia metrin pituinen lista, ja sen jalkeen haukkua jokainen mies, joka haluaa asettaa vaatimuksia? Naisten logiikkaa?miesten logiikkaa, tai eihän miehel sellaist voi ollakaan, heillähän toisella aivopuoliskolla onkin tyhjä paikka,,, on kuullu,, jepsistä
- Keskimittainen N
Sinullapa on hyökkäävä tapa esittää mielipiteitäsi tässä sekä muissa viesteissäsi.
Pitkät miehet eivät ole olleet koskaan minun juttuni.En ole kuullut heidän rutisevan,ehkä siksi kun en vedä heitä puoleenikaan.- mutta
Ajattelin,että eihän täydellistä miestä ole olemasssakaan,hänhän oli muuten hyvin täydellinen.Jutusta ei kuitenkaan tullut mitään,siis ei se kaatunut miehen liikaan pituuteen,vaan aivan johonkin muuhun.
- pätkä
TIesitkö että marilyn oli alle160cm,ja kyllä oli ottajiakin ,pressaa myöten.Myös monet suosituista laulajanaisista on pätkiä.TV vaan ei anna oikeaa kuvaa.Itse oon alle160 ja pitkät miehet piirittää.sanovat pitävänsä pienikokoisista naisista,jotka mahtuu taskuun.Olen jostain lukenut että pieni nainen herättää miesten suojeluvaiston.(yleistämättä)Tiesit varmaan senkin että ihmisten keskimääräinen pituus lisääntyy koska naiset valitsevat itseään pidempiä miehiä,ja se on luonnollista rodunjalostusta,ja naisten nirsoilun vuoksi ihmiskunta on sitä mitä se on.Nainen tekee lopullisen valinnan.Minustakin pitkät miehet on ihania:)
- ovat minun makuuni
Suomalaisille luiseville naishujopeille sopiikin kotimaiset kukkakepit oikein hyvin.
Olen lähdössä taas Etelä-Eurooppaan. - tykkäää
lyhyistä naisista :)
sä olet aika harvinainen ku et...mut se on sun oma kantas...
t : 155- ei sama
Miten niin harvinainen? Kuten sanoit, jotkut tykkäävät.
Eivät kaikki. Kyllä moni mies haluaa naisen, joka ei
ole häntä 20cm lyhyempi. Monella "pitkällä" naisellahan
on upeat sääret verrattuna lyhyempiin kanssasisariinsa.
- hone-y
kerrot tämän meille? Voit pitää ajatuksesi ominasi ja elää niiden mukaan. Mihin tarvitset muiden mielipiteitä?
- sä olet nysä
Koripalloilijat on namuja!
- Mirja*
Kaikilla on oikeus makuunsa. Et voi sanoa että tällainen ihmistyyppi saa valita parinsa vapaasti. Edustat tosi pinnallista ajattelutapaa. Mulla on kaveri joka on 155 cm ja seurustelee 186 cm pitkän jätkän kanssa. Onko siinä jotain ihmeellistä että ihmiset rakastuvat toisiinsa rajoja tuntematta? Tuletko sä kunkkuna sanomaan milloin ihminen on sun kriteeriesi mukaan tarpeeksi hyvä valitsemaan sellaisen ja sellaisen kumppanin? Sanotko sä läskillekin ettei se ole yhtä hyvä ihminen kuin muut valitsemaan esim laihan kumppanin?
Mua ihmetyttää tää ihmisten jaottelu. Lyhyillä naisilla on täysi oikeus vaatia miehen olevan pitkä. Muutenhan niiden poikalapsista tulisi tosi lyhyitä, jos molemmat vanhemmat olisivat jotain 150 senttisiä.
Anna toisille vapaus elää ja olla, senkin ahdasmielinen. - Stay up- femakko
Mikset saisi pitää juuri sellaisesta naisesta kuin haluat? Ei minua ainakaan haittaa lainkaan, vaikka olen vain hieman yli 160 cm. Kaikilla meillä on erilainen maku, se hyväksyttäköön puolin ja toisin.
Hyvää pääsiäistä sulle, toivottavasti löydät sen unelmiesi naisen! - äffät ja ässät
Kunnelkaapa sovinistia,joka antaumuksella paasaa femakoista.Feministi sopiikin hyvin kaltaisellesi sovinistille.Idealisteja molemmat,ellei jopa vallankumouksellisia.
- tee mitä lystäät
En oikein ymmärrä.
Senkus etsit minkälaista naista lystäät. Mitä ihmettä se kenellekään kuuluu.
Taitaa olla itselläsi joku ongelma.
Ja typerintä, millä ihminen tyrehdyttää minkäänlaisen keskustelun, on lopettaa se sanomalla 'no nyt tietysti kaikki femakot repivät silmät päästäni'.
Mitä oikein yrität sanoa sepustuksellasi. Senkö, että sinulla on tietyt ulkonäölliset vaatimukset kumppanillesi?
Niinhän meillä kaikilla on. Mutta se on jokaisen oikeus. Etkö sitä tiennyt?
Jatka ihmeessä vain sitä etsintää. Tuolla asenteella varmasti olet todella suosittu. - kasva vielä vähän
Voi lapsi. Sinulla on elämässä vielä paljon opittavaa.
- erikoisen pitkä
Ethän ole edes mikään pitkä.
Oma mieheni on 192 cm ja häntä voi jo jossain määrin tituleerata pitkäksi. Mutta sinä... olet ihan keskimittainen etkä mitenkään erikoinen, jos sitä olet kuvitellut.
Ja minkäs ihminen pituudelleen voi. Ei se ole mikään ominaisuus, jonka voi hankkia itselleen esim. opiskelemalla.
Itse mieluummin arvostan ihmisessä hänen tekojaan ja saavutuksiaan ja luonnettaan, joita on mahdollista itsekin muokata. Sen sijaan pituus on sellainen, jota ei voi millään tavoin muuttaa.
Tai no tietysti jos katkaisee jalat reisista ja venyttää niitä, niin saa ehkä 10 cm. lisää pituutta. Mutta jaksaako sitä vaivaa jonkun kaltaisesi mielipiteen takia. Ei kyllä.
Mielestäni sinulla on ongelma. Ja se ongelma on se, että elämänkokemusta puutuu. Et ole joutunut vielä kokemaan todellisia elämän vastoinkäymisiä. Silloin nimittäin ihminen kasvaa henkisesti ja oppii huomaamaan, ettei esim. pituudella on mitään vaikutusta siihen, onko ihminen onnellinen vai ei. Jos sinulla ei ole muuta murehdittavaa, niin ole onnellinen. Mutta täytyy sanoa, että aika pienet on ihmisellä murheet, jos pituudesta on tullut tuollainen elämän murhe.- Naisen logiikka
Naiselta löytyy sitäkin-jos sattusit huomaamaan.
- Perfection
Pitkät naiset ovat parhaita! Mieluiten 185 ja siitä ylöspäin. Mitä pitemmät sääret niin sen parempi. Mieluiten nainen voisi olla pelkää säärtä mutta näin tässä ulottuvuudessa...
- parasta maailmassa
tosin harvinaisuus
- parhaita?
ainakin he ovat "epänormaaleja" siksi koska heitä on todella harvassa ja herättävät huomiota siksi kun seon outoa..
ite 164 ja kamu 190 kaikki ok. - Pitkät tytöt
Ryhti alkaa huonontua kouluaikana siksi,koska pitkät tytöt yrittävät tekeytyä tasavertaisiksi toisten tyttöjen kanssa.Siinä iässä kaikki huomio on itsessä ja on vaikea hyväksyä itseään ja erilaisuuttaan.Sitten kun itsetunto kasvaa,huono ryhti on jäänyt muistoksi niiltä ajoilta.
- kuin se...
Pitkät tytöt kirjoitti:
Ryhti alkaa huonontua kouluaikana siksi,koska pitkät tytöt yrittävät tekeytyä tasavertaisiksi toisten tyttöjen kanssa.Siinä iässä kaikki huomio on itsessä ja on vaikea hyväksyä itseään ja erilaisuuttaan.Sitten kun itsetunto kasvaa,huono ryhti on jäänyt muistoksi niiltä ajoilta.
että lyhyet naiset huutavat tullakseen huomatuksi.
- Meille kaikille
Sä mitää naisia saa!
- 185cm mies
niih totta=(
- lisabella
185cm mies kirjoitti:
niih totta=(
..että kaikki löytäisivät aina myös ulkonäöllisesti "täydellisen" parin! :)
Tunteet eivät vain mene niin. Itselläni on pitkä mies 192cm, ja olen itse tällainen pieni 165 senttinen tyllerö, mutta poikaystäväni aina sanoo, että se on niin hauskaa, kun olen niin pieni ja minua voi riepotella paikasta toiseen. Toisaalta joissakin toiminnoissa se tietenkin hankaloittaa juttuja, mutta ei onneksi estä mitään..:)
Tunnen olevani niin onnekas, kun olen keskimittainen. Säälin kovasti niitä naisystäviäni, jotka ovat pitkiä ja eivät siksi oikein löydä kumppania ja toisaalta niitä miespuolisia ystäviäni, jotka ovat hyvin lyhyitä.. Julmaahan se on, mutta useimmat nuoret ihmiset haluavat miehen olevan pidempi osapuoli ja tyrmäävät heti alkuun "vääränlaisen" kumppanin.
Jokainen kuitenkin varmasti löytää itselleen sopivan kokoisen kumppanin, paljon vaikeampaa on löytyy oikeanlainen ihminen... - CIA
lisabella kirjoitti:
..että kaikki löytäisivät aina myös ulkonäöllisesti "täydellisen" parin! :)
Tunteet eivät vain mene niin. Itselläni on pitkä mies 192cm, ja olen itse tällainen pieni 165 senttinen tyllerö, mutta poikaystäväni aina sanoo, että se on niin hauskaa, kun olen niin pieni ja minua voi riepotella paikasta toiseen. Toisaalta joissakin toiminnoissa se tietenkin hankaloittaa juttuja, mutta ei onneksi estä mitään..:)
Tunnen olevani niin onnekas, kun olen keskimittainen. Säälin kovasti niitä naisystäviäni, jotka ovat pitkiä ja eivät siksi oikein löydä kumppania ja toisaalta niitä miespuolisia ystäviäni, jotka ovat hyvin lyhyitä.. Julmaahan se on, mutta useimmat nuoret ihmiset haluavat miehen olevan pidempi osapuoli ja tyrmäävät heti alkuun "vääränlaisen" kumppanin.
Jokainen kuitenkin varmasti löytää itselleen sopivan kokoisen kumppanin, paljon vaikeampaa on löytyy oikeanlainen ihminen...Itse olen 179cm pitkä nainen, enkä häpeä pituuttani yhtään. Eikä koskaan ole ollut seurasta puutetta. Itse asiassa baarissa pituus on vain ollut aina plussaa. Tietty joskus joku huonon itsetunnon omaava mies on tullut kysymään, että onks sulla tosi korkeat kengät. Ei ole..korkoa max 5cm. Mutta se on jännä, että usein juuri mua paljon lyhyemmät miehet käy aivan kuumana... Nykyään se vaan naurattaa, kun oma mies on 198 cm.
- lisabella
CIA kirjoitti:
Itse olen 179cm pitkä nainen, enkä häpeä pituuttani yhtään. Eikä koskaan ole ollut seurasta puutetta. Itse asiassa baarissa pituus on vain ollut aina plussaa. Tietty joskus joku huonon itsetunnon omaava mies on tullut kysymään, että onks sulla tosi korkeat kengät. Ei ole..korkoa max 5cm. Mutta se on jännä, että usein juuri mua paljon lyhyemmät miehet käy aivan kuumana... Nykyään se vaan naurattaa, kun oma mies on 198 cm.
...ja olen hyvin onnellinen puolestasi, aina näin vain ei ole. Eräskin mallinmittainen ystäväni on turhautunut pituuskysymykseen ja ei siksi yleensä istu viimeiden hitaiden aikana, ettei kellekään miehenpuolikkaalle tulisi epäselvyyttä asiasta ja noloilta tilanteilta vältyttäisiin. Toisaalta hupaisaa, mutta...
- Zzz ZZZ
Bravo! Otahan oikeutesi omiin käsiisi =). Toivottavasti se ei ole liian lyhyt, sillä olisihan se SUURI vääryys.Hik!
- rakkaudella
ei ole mitään tekemistä pituuden kanssa!
- Mies 164cm
Samoilla linjoilla ollaan siun kanssa,en miekää huoli lyhyttä muijaa.
- nainenhan minä
kerrankin asia tekstiä pituudesta!!! mieheni on saman pituinen, mutta kun minulla on korkkarit jalassa, on hän ainakin 5 cm lyhyempi ja hän nauttii siitä, että olen pidempi. Voisin ehdottomasti seurustella lyhyemmänkin miehen kannsa, kuulemma mieheni itsetunto on noussut kanssani roimasti, kun on pidempi nainen vietellä :)
- ruusunen
Olen kyllä sen 170cm mutta haluan mieheltä sitä että hän ei ole pinnallinen. Se on tärkeintä. Ja mua ei sinällään miehen pituus kiinnosta. Tietysti hyvä jos on mua isompi.
- ei kivaa
Ehkä parempi lähteä liikkeelle aiheesta... hmmm... rakkaus?
- Tytteliini
Se vaan on niin, että kun on pitkä ja hoikka, pidetään automaattisesti myös kauniina, vaikka naama olisi kuin variksenpelättimellä.
Olen siis lyhyt (165 cm) ja aina saa kuulla kuinka söpö olen, mutta miehiä ei muuten kiinnosta. Ystäväni on minua paljon pidempi ja häntä sanotaan aina kauniiksi sekä seksikkääksi ja miehet pörräävät hänen ympärillään. Se on todella rasittavaa, vieläpä kun on itse kuulemassa vieressä kun toista ylistetään maasta taivaaseen. :( - Vastaaja2
Miksi sun pitäisikään huolia, tai miksi kuvittelet meitä kiinnostavan, ettet huolisi? Luuletko, että esim. minä huolisin sinut.
Oma mieheni on sinun mittainen ja halusi varta vasten minut, 160-senttisen. Ei kiinnosta muiden mielipiteet. Ja varmaan miehistä noin puolet pitävät nimenomaan pienikokoisista naisista, joten sinä saat ihan rauhassa hakea korstoja.- 175 cm mies
jos mina arvostelisin netissa pidempia miehia korstoiksi, samoin kuin sina arvostelet pidempia naisia? Tulisitko kirjoittamaan, etta olen huonoitsetuntoinen luuseri kaapio? Miten asia muuttuu, kun sellaista kirjoitat sina naisena? Naisten logiikkaa?
- automaattisesti söpö
Kuulkaahan nyt. Lyhyys ei tee naisesta automaattisesti söpöä ja naisellista. 160-senttinen on auttamattoman lyhyt nainen, ei voi mitään. Tietty jos mieskin on onnettoman lyhyt eli 170 senttiä, niin lyhyt nainen on varmasti kiva rinnalla.
Näyttävä, söpö, kaunis ja seksikäs nainen on 170 senttinen, täydellinen pituus :)- keskipituinen
Kyllä se vaan tuppaa niin olemaan, että pituus ei ole lyhyille naisille mikään ongelma.
- ihan sama
Ihan sama.
ei kiinnosta - pitkätyttö764
ite oon 176cm ja unelma pituus miehelle oli noin 190. Muuten joku 180-200cm kelpais kyllä.. ´mutta mua lyhyempi, en kyllä usko et voisin edes ihastua sellaiseen. Johtuu varmaan siitä et oon koripalloilijoitten seassa viettänyt aikaa. Lyhyt mies ei vaan satu viehättämään.
Eikä lyhyet miehet oo koskaan kiinnostunut musta.. paitsi ulkomailla heh, mutta siellähän ei oo mitään välii jos mies on lyhyempi. Mitä pidempi nainen sen parempi mies... heh..
Baareis on muuten ollut joskus kiusallist kun oo istunut ja joku on tullu iskemään sit ku nousin ylös niin mies pelästyi ku näki et oon pidempi! - urpo
Olet todella kokematon-ELÄMÄSSÄ. Katotaan mitä mieltä asiasta olet 10v. päästä!? Siihen asti, NÄKEMIIN!
- Itse 182 cm
Itse olen siis 182 cm, miehekkään kokoinen ja naisen tulee kyllä olla pitkä. Päälle 170 cm vähintään. Pienet naiset ei vaan ole uskottavia, ne on kun pieniä lapsia! :D
- normaalin
naisen naiselliset korkokengät, niin olet ylhäältä katsottava. Äitihahmoako etsit, joka laittaa sut poika kuriin?
- Itse 182 cm
normaalin kirjoitti:
naisen naiselliset korkokengät, niin olet ylhäältä katsottava. Äitihahmoako etsit, joka laittaa sut poika kuriin?
"Siihen normaalin naisen naiselliset korkokengät, niin olet ylhäältä katsottava. Äitihahmoako etsit, joka laittaa sut poika kuriin?"
Tää oli varmaankin vitsi? Nainen ei synny korkokengät jalassa. Ei kiinnosta minkä pitunen nainen on korkokenkien kanssa. Eikä myöskään kiinnosta minkä näkönen nainen on meikattuna. Naisen täytyy olla luonnollisen kaunis JA pitkä. Sori, jos sulla vähän viiltää, jossei pituus riitä! :) Itse 182 cm kirjoitti:
"Siihen normaalin naisen naiselliset korkokengät, niin olet ylhäältä katsottava. Äitihahmoako etsit, joka laittaa sut poika kuriin?"
Tää oli varmaankin vitsi? Nainen ei synny korkokengät jalassa. Ei kiinnosta minkä pitunen nainen on korkokenkien kanssa. Eikä myöskään kiinnosta minkä näkönen nainen on meikattuna. Naisen täytyy olla luonnollisen kaunis JA pitkä. Sori, jos sulla vähän viiltää, jossei pituus riitä! :)ja luonn. kauneutta monet miehet mukamas etsii, syy lienee, ettei toiset miehet silmäile heidän naisiaan liian pitkään. Hieman kasvojaan ehostanut nainen, ikään katsomatta, on paremman näköinen, kuin aivan "syntymä kaunis". Heitäkin tosin on, mutta kauneus kun on katsojan silmässä, toinen on sievä toisen mielestä ja taas päin vastoin.... mut iloista ihmistä on viehättävä katsella ja miellyttävä kulkea hänen seurassaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082298
- 661425
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2321208Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971145- 111108
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos671055Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.91962IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56949Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175948Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸43918