Tämä yksinäisyys...

-napi-

Olen yksinäinen naishenkilö. Kaipaisin itselleni juttuseuraa. Miltä palstalta sitä etsitään?
Oikein kunnon vanhanaikaista ystävätärtä, ei mitään lesbojuttuja, eikä pätevien naisten keskustelukerhoja.
Treffipalstoilla ei kyseistä hakua ole, se on täysin ymmärrettävää...
Mistä minulle seuraa kahvikupposen ääreen Vantaalle??

12

1923

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy

...ehkä jos vain jotkut rohkenee sitä ehdottaa kuten sinä, luulen ja toivon että samaa hekee moni muukin.

• grissamlare

Yksinäisyyteen löytyy montakin ratkaisua.
      Kahville en voi tulla mutta osaan kirjoittaa!
      Itse hain apua ja sain "paperiystävistä"ts
      kirjetovereista-aloitin jo -86 kun mies muutti
      ulos! Mutta vuosien varrella on moni nukkunut
      pois.Nyt on tullut lisäksi tämä ns.e:posti kun
      opin käyttämään tietokonetta.
      Hyvää pääsiäistä sinulla

• aikuisten naisten tapaamista pääkaupungin seudulle? Luulen, että sellainen saattaisi toimia.

Toisaalta voisit ehkä avata itsellesi uuden postilokeron ja galleriasivun.
      Kun kerrot mitä olet hakemassa, uskon täältäkin löytyvän monia, joiden kanssa voisitte ensin kirjoitella ja sitten sopia vaikka tapaamisesta jossain ihan kahden kesken tai pienellä joukolla.

Vaikken itse ole täältä henkilökohtaisia ystäviä etsimässä, silloin tällöin saan mukavia viestejä, joita ihmiset ovat oma-aloitteisesti lähettäneet postilokerooni. Joku on joskus kirjoittanut henkilökohtaisemman viestin jatkaakseen täällä käytyä keskustelua, ja joku toinen on ehkä ollut etsimässä ystävää tai halunnut muuten jatkaa henkilökohtaisempaa ajatustenvaihtoa.

Täällä on varmaan moniakin, jotka ovat kanssasi samassa tilanteessa. Ei kai kenelläkään ole liikaa ystäviä.

Jossain keskustelupalstalla ihmiset etsivät seuraa erilaisiin kuvioihin. En tiedä kuinka paljon siellä on näiden ikäluokkien edustajia.

Kun tiedät mitä haluat, löydät etsimäsi varmaan suhteellisen helposti, kun päätät jatkaa aktiivisuuttasi.
      Hyvää jatkoa sinulle. ;)

• niin täälläkin

Mulla on mies ja lapset, tosin jo pois kotoa. Kuitenkin istun yksin tässä netin vieressä. Kahvikupposen joisin mielelläni, oon kahvin suurikuluttaja. Yksinäisyys kuitenkin on se vahvistava voima. En jaksa, oon niin yksin. Mutta aamulla on kuitenkin uusi päivä, taas on mentävä eteenpäin. Hyvää yötä, tai sanoisko päivää. Aurinko paistaa sittenkin, et ole yksin.

• ex-yxsinäinen

Minulla on kissa ja sanansa valikoiva mies kotona, mutta olen riippuvainen naisista keskustelukumppanina.
        Olen joutunut läpikäymään vaikeita asioita elämässäni ja vaihtanut asuinpaikkaa monesti. Ystäväni ovat kaukana, ja kiinni omassa elämässään.

Olen kuitenkin löytänyt Netistä joukon, johon on ilo kuulua. Voi jakaa ilonsa ja surunsa ja viihtyä nojatuolimatkoilla tai peleissä.
        http://groups.msn.com/Siskopiiri/uudelle/msnw

• grissamlare

Katsoppas vain sinäkin jne.sain vihjeen tästä
      palstasta ennen pääsiäistä.Sivu sivulta kun
      menee-ohjeet ensin-sitten sisään kirjoitus
      sekä monta muuta mutkaa matkassa ennenkuin ol-
      tiin näinkin pitkällä.Mutta luettelo kaikesta-
      han on etusivun vasemmassa reuranassa-siihen
      kun laitat nuolen ja "napsutat"siinä on paljon
      mutta hakemalla löytyy oikea teksti-mm galleria
      chat sekä keskustelu-hyvää onnea yrityksellesi.

• sisko

Hommaa Skype-yhteys. Saat ilmaiseksi puhua ympäri maailman. Voit itse etsiä juttuseuraa tai odottaen sitä ilmaantuu. Siitä sitten vain rupattelemaan aikansa kuluksi. Minulta meni eilen vissiin 3 tuntia. Sopimattomat soittajat voi karsia ja sopivat hyväksyä. Lykkyä pyttyyn ja rohkeesti mukaan.

• kun se aika menee koneella.Kyllä minäkin mielelläni soitan sinulle jos haluat keskustelukaveria.Osoite on omalla sivulla.

• Nimetön

..jonka olen joutunut kokemaan. Varsinkin näin juhla aikaan se tuntuu vielä pahemmalta kun ihmiset ovat perheittensä kanssa.

Itselläni ei ole muita omaisia kuin "viranomaiset" Olen sairaseläkkeellä ja yli 60:nen

Masennus on jatkuva seuralainen, koska olen tullut araksi ottamaan yhteyttä vieraisiin ihmisiin.

Joskus on suunnaton ikävä toisen ihmisen lähelle, mutta sitä ihmistä ei ole vielä löytynyt, ja tuskin tulee löytymäänkään:(

Elämä on kolhinut niin pahasti,että itsesuojeluvaisto estää luottamaan kehenkään.

Siksi yritän jaksaa päivästä toiseen, ja odottaa IHMETTÄ

• mies 65v
        Nimetön kirjoitti:

..jonka olen joutunut kokemaan. Varsinkin näin juhla aikaan se tuntuu vielä pahemmalta kun ihmiset ovat perheittensä kanssa.

Itselläni ei ole muita omaisia kuin "viranomaiset" Olen sairaseläkkeellä ja yli 60:nen

Masennus on jatkuva seuralainen, koska olen tullut araksi ottamaan yhteyttä vieraisiin ihmisiin.

Joskus on suunnaton ikävä toisen ihmisen lähelle, mutta sitä ihmistä ei ole vielä löytynyt, ja tuskin tulee löytymäänkään:(

Elämä on kolhinut niin pahasti,että itsesuojeluvaisto estää luottamaan kehenkään.

Siksi yritän jaksaa päivästä toiseen, ja odottaa IHMETTÄ

noin vuosi siitä kun luulin ettei asiat pahemmaksi voi enää tulla. elämä pystyy yllättämään. elän päivä kerrallaan, lasteni takia jaksan.tarvitsisin uutta sisältöä arkeen, en vain oikein jaksa enkä tiedä miten, tätä en vielä ole yrittänyt. ajattelin kokeilla, kun poika vielä nukkuu. ystävää tarvitsisin. naista tai miestä. juttuseuraa. olisin myös kiitollinen kuuntelija, luultavasti. yritän kuntoilla ja pidän terveellisestä ruuasta.

• kevätesikko
        mies 65v kirjoitti:

noin vuosi siitä kun luulin ettei asiat pahemmaksi voi enää tulla. elämä pystyy yllättämään. elän päivä kerrallaan, lasteni takia jaksan.tarvitsisin uutta sisältöä arkeen, en vain oikein jaksa enkä tiedä miten, tätä en vielä ole yrittänyt. ajattelin kokeilla, kun poika vielä nukkuu. ystävää tarvitsisin. naista tai miestä. juttuseuraa. olisin myös kiitollinen kuuntelija, luultavasti. yritän kuntoilla ja pidän terveellisestä ruuasta.

Voi sinua, tuntuupa tutulta, vastaavia ajatuksia on minullakin ollut tämän viimeisen vuoden aikana. Joskus elämä lyö, tuntuu ettei siitä koskaan enää nouse. Aika parantaa, jostain tulee voimat mitkä saa jaksamaan ja kyllä siinä itsekin joudu vähän avittamaan ennekuin ihmeitä tapahtuu
        Kerroit kuntoilevasi, sekin nostaa hetkeksi mielialaa. Oletko kokeillut muita harrastuksia mistä ennen olet saanut voimia ja mielihyvää, olisiko sellaista mistä löytyisi myös kavereita.
        Seurakunnilla on kerhotoimintaa yksinäisille, omassa lähiössäni kokoontuu kaksi ryhmää viikossa, kysy diakoniasta.
        Sinulla hyvä asia elämässäsi lapset, ilmeisesti ainakin yksi asuu kotona ja iästäsi päätellen ei ole enää ihan pieni. Suhde lapsiin on tietysti eri juttu kuin ihminen rinnallasi, vanhempana olet se joka pääsääntöisesti tukee.
        Miehenä sinulle varmasti löytyy kumppani jos sitä todella etsit, ikäisiäsi yksinäisiä naisia on lähes kaksinkertainen määrä miehiin verrattuna. Tälläkin palstalla on yksinäisiä mummoja pilvin pimein.
        Kyllä se siitä, valoa ja iloa elämääsi !

• sillä olen polttanut
        mies 65v kirjoitti:

siipeni pahemman kerran, ja nyt vielä lisänä fyysiset vaivat. Pelkään yötä ja seuraavaa päivää:(

Tänään sain taas sellaista "postia" että on vähäksi aikaa sulateltavaa. Tuntuu niin turhanpäiväiseltä koko pyristely elämässä, koska ei tulevaisuus näytä kovin hääppöiseltä:(

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      76
      2043
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1798
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      135
      1283
    4. Mistä löytää kadonnut motivaatio?

Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että
      Sinkut
      118
      1280
    5. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      135
      1195
    6. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      817
    7. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      174
      796
    8. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      176
      769
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      426
      700
    10. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      592
    Aihe