novittujes.

nimetönnn

nii. o.c. on parass. vähä on tyhmää,täälä ei näköjään enää saa rauhas vastata viesteihin saati sitten itse aloittaaa viestiketjuja. KOSKA: eräät tulee vaan haukkumaan,kun ilmaisee oman mielipiteensä. tai muuten vaan sanoo sairaaks,hulluks,ääliöks. jne. ilman mitään syytä. tässä pari esimerkkiä heistä,jotka tällaisia ovat: piitu,joka luule olevansa koko maapallon TERVEIN,KAUNEIN,SUOSITUIN,JÄRKEVIN JA NEROIN . VAIKKEI TOD OO. ! PIITU: TÄÄLÄ EI OLE TARKOITUS HAUKKUA KETÄÄN!!!!!

13

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • butterfly

      juu..sama juttu mulla. piitu vain tulee vittuilemaan,siitä että minä kerroin oman mielipiteeni eräästä asiasta. aika lapsellista,sanon minä. tajuasi nyt jo lopettaa

    • PIITUA!! SOTSOT.

      T: iitu :)

    • nimetönnn

      kaikki jotka samaa mieltä,nii kommaa tähän. niitä kyllä todellakin voi olla enemmänkin. ^^

      • Piitu

        Sori... Mutta mä nyt sanon et mä en enää hauku ketään. OK? Mä haluisin pyytää anteeks. Joo. Ja se on kyllä pakko sanoa, että on tääl muitakin jotka haukkuu muita. Mut mä en enää. ok? Sori. nii ja tämä on pakko sanoa. Minä en luule olevani suosituin,tervein,neroin tai mitään muutakaan, olen vai tavallienen suomalainen. Anteeks vielä! :)


    • flower

      okei piitu..hyvä ettet enää hauku. voisit olla kiva,jos suhun tutustuis. :)

      • piitu

        No kiva, mutta tiedättekö mistä se johtu, kun mä haukuin muita? Siitä kun mua itteeni on kiusattu ja paljon... Ja en mä kaikkien mielestä ole kiva, jotka tuntee mut. :)


    • nimetönnn

      joo..unohdetaan koko juttu. sori piitu

      • piitu

        ...pyytelee anteeks niiltä joita haukuin tai saatoin loukata. Siis en tiijä kävinkö kaikilta, mutta niiltä jotka muistin.


    • **Runotyttö**

      Ihan totta miks ihmisten pitää haukkua toisiaan???? Miksei ihmiset voi vain olla rauhassa ja jutella ilman huorittelu, homottelua...?

      • diana :?

        ei se kenenkää mieltä helpota.ainakaa mun mielestä. se vaan loukkaa toisia. kiusaajat ei varmaan itte tiedä että miltä tuntuu,kun haukutaan ja kiusataan.


      • piitu2
        diana :? kirjoitti:

        ei se kenenkää mieltä helpota.ainakaa mun mielestä. se vaan loukkaa toisia. kiusaajat ei varmaan itte tiedä että miltä tuntuu,kun haukutaan ja kiusataan.

        Mä tiedän miltä tuntuu kun kiusataan, ja mä kiusasin ja haukuin ihmisii sen takia, koska mua on kiusattu niiin paljooon! Se kiusaaminen on kauheeta, mua haukuttiin, pilkattiin, yritettiin vahingoittaa. (eli yks poika yritti lyödä kolalla mut väistin) Ja tämä kaikki johtui vain jostain pikku jutusta jota olin tehnyt!


      • satu]
        piitu2 kirjoitti:

        Mä tiedän miltä tuntuu kun kiusataan, ja mä kiusasin ja haukuin ihmisii sen takia, koska mua on kiusattu niiin paljooon! Se kiusaaminen on kauheeta, mua haukuttiin, pilkattiin, yritettiin vahingoittaa. (eli yks poika yritti lyödä kolalla mut väistin) Ja tämä kaikki johtui vain jostain pikku jutusta jota olin tehnyt!

        piitu hei haloo. jossua kerran on itteäs kiusattu nii sunhan pitäis tietää että miltä se tuntuu. jos sua on kiusattu joskus, nii ei sun tarvi tulla sitä meille muille kostaan. ei se hyödytä ketää. saat vaan muutkin pahalle tuulelle. ja tolla tavalla ei saa kavereitakaan. me ei olla sulle tehty mitään. ei meillä muillakaa sen helpompaa oo. on täälä muitaki kiusattuja ku sä!! joten, älä pilaa muiden päiviä haukkumalla toisia. haukkuminen ei kuulu tänne.!!!! muista tää.


      • - , -
        satu] kirjoitti:

        piitu hei haloo. jossua kerran on itteäs kiusattu nii sunhan pitäis tietää että miltä se tuntuu. jos sua on kiusattu joskus, nii ei sun tarvi tulla sitä meille muille kostaan. ei se hyödytä ketää. saat vaan muutkin pahalle tuulelle. ja tolla tavalla ei saa kavereitakaan. me ei olla sulle tehty mitään. ei meillä muillakaa sen helpompaa oo. on täälä muitaki kiusattuja ku sä!! joten, älä pilaa muiden päiviä haukkumalla toisia. haukkuminen ei kuulu tänne.!!!! muista tää.

        piitu, jos sua on ittiäs kiusattu nii turha sun on sitä muille kostaa. kasva aikuseks, maailma ei oo täydelline


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2780
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      211
      1789
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1492
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1241
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1176
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      237
      1086
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1022
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      963
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      77
      865
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      750
    Aihe