En tietenkään olisi saanut kirjoittaa hänestä nettipäiväkirjaani. Kaksi viimeistä merkintää ovat kuitenkin ehdottomasti yksityisiä, enkä ikinä näytä niitä kenellekään! Sitä en edelleenkään ymmärrä, miten joku voi loukkaantua niin verisesti, kun toinen luulee hänen olevan kiinnostunut kirjan henkilön seksuaalisesta aggressiosta! Sanoihan hän itsekin, ettei toivonut minun luopuvan ajatuksistani, vaikka ne olivatkin erilaisia kuin hänen. Entä millaista kieltä hän käyttikään, kun näytin hänelle päiväkirjamerkintäni? En minä voi olla niin kurja ihminen, eikä aikuisen tarvitse kirjoittaa moista ala-arvoista törkyä! Tiedän kyllä, että minun pitäisi pyytää anteeksi, mutta hän on ilmoittanut peruuttamattomasti, ettei hyväksy sovinnontarjousta, vaikka "anelisin maailmanloppuun saakka". Sitä paitsi moisten törkeyksien kirjoittaja on myös anteeksipyynnön velkaa - sopii vain toivoa, että hän kypsyttyään olisi vähemmän täynnä itseään ja myöntäisi, ettei hänelläkään ole oikeutta sanoa ihan mitä tahansa.
Meidän kummankin pitäisi pyytää anteeksi
1
465
Vastaukset
- easy ac
Pyydän anteeksi sinulta että olen olemassa ja sitä että sotkin parhaan ystäväni juuri vahatun lattian kevilin siinä kuin norsu porsliini kaupassa! että mua hävettää:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23733Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 37759