En tietenkään olisi saanut kirjoittaa hänestä nettipäiväkirjaani. Kaksi viimeistä merkintää ovat kuitenkin ehdottomasti yksityisiä, enkä ikinä näytä niitä kenellekään! Sitä en edelleenkään ymmärrä, miten joku voi loukkaantua niin verisesti, kun toinen luulee hänen olevan kiinnostunut kirjan henkilön seksuaalisesta aggressiosta! Sanoihan hän itsekin, ettei toivonut minun luopuvan ajatuksistani, vaikka ne olivatkin erilaisia kuin hänen. Entä millaista kieltä hän käyttikään, kun näytin hänelle päiväkirjamerkintäni? En minä voi olla niin kurja ihminen, eikä aikuisen tarvitse kirjoittaa moista ala-arvoista törkyä! Tiedän kyllä, että minun pitäisi pyytää anteeksi, mutta hän on ilmoittanut peruuttamattomasti, ettei hyväksy sovinnontarjousta, vaikka "anelisin maailmanloppuun saakka". Sitä paitsi moisten törkeyksien kirjoittaja on myös anteeksipyynnön velkaa - sopii vain toivoa, että hän kypsyttyään olisi vähemmän täynnä itseään ja myöntäisi, ettei hänelläkään ole oikeutta sanoa ihan mitä tahansa.
Meidän kummankin pitäisi pyytää anteeksi
1
507
Vastaukset
- easy ac
Pyydän anteeksi sinulta että olen olemassa ja sitä että sotkin parhaan ystäväni juuri vahatun lattian kevilin siinä kuin norsu porsliini kaupassa! että mua hävettää:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie736538Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346483Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3786256Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3554055Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532462Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62389Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant341846Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1341482- 141414
- 1961192