En tietenkään olisi saanut kirjoittaa hänestä nettipäiväkirjaani. Kaksi viimeistä merkintää ovat kuitenkin ehdottomasti yksityisiä, enkä ikinä näytä niitä kenellekään! Sitä en edelleenkään ymmärrä, miten joku voi loukkaantua niin verisesti, kun toinen luulee hänen olevan kiinnostunut kirjan henkilön seksuaalisesta aggressiosta! Sanoihan hän itsekin, ettei toivonut minun luopuvan ajatuksistani, vaikka ne olivatkin erilaisia kuin hänen. Entä millaista kieltä hän käyttikään, kun näytin hänelle päiväkirjamerkintäni? En minä voi olla niin kurja ihminen, eikä aikuisen tarvitse kirjoittaa moista ala-arvoista törkyä! Tiedän kyllä, että minun pitäisi pyytää anteeksi, mutta hän on ilmoittanut peruuttamattomasti, ettei hyväksy sovinnontarjousta, vaikka "anelisin maailmanloppuun saakka". Sitä paitsi moisten törkeyksien kirjoittaja on myös anteeksipyynnön velkaa - sopii vain toivoa, että hän kypsyttyään olisi vähemmän täynnä itseään ja myöntäisi, ettei hänelläkään ole oikeutta sanoa ihan mitä tahansa.
Meidän kummankin pitäisi pyytää anteeksi
1
458
Vastaukset
- easy ac
Pyydän anteeksi sinulta että olen olemassa ja sitä että sotkin parhaan ystäväni juuri vahatun lattian kevilin siinä kuin norsu porsliini kaupassa! että mua hävettää:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818