Onko treenattava massatoistojen sijasta enemmä voimaan ja enemmän toistoja, että saisi verisuonet näkyville? Vai tulisiko rasvaprosenttiin panostaa?
Verisuonet näkyviin?
22
18529
Vastaukset
- Pörriäinen
Miks ne pitäis saada näkyviin? Ja mistä verisuonien näkyminen viestii?
- Tome11
Vastaa kysymykseen, äläkä vittuile
- Tomeee
- Pörriäinen
Tome11 kirjoitti:
Mä mitään vittuillu. Mä vaan ihmettelin, et miks joku tahtoo suonet näkyviin, ku mä en ainakaa tahtois...
- Anonyymi
Pörriäinen kirjoitti:
Mä mitään vittuillu. Mä vaan ihmettelin, et miks joku tahtoo suonet näkyviin, ku mä en ainakaa tahtois...
Näyttää choolilta
- ggg
Tossa pari linkkiä, jossa asiasta on keskusteltu. Laiska kun olen, niin en jaksanut lukaista niitä läpi, eli en tiedä onko niissä mitään järkevää...
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=37523&highlight=verisuonet
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=11496&highlight=verisuonet
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=109&conference=1500000000000052&posting=22000000005032046#22000000005032046- suonikohju
Tuossahan olennaiset asiat tulikin
- ootkotyhmä
suonikohju kirjoitti:
Tuossahan olennaiset asiat tulikin
voi vitun urpo... ne suonet tulee sit esiin sit, kun sun lihakset on kasvanu ja rasvaprosentti tarpeeks pieni... voi elämä näitä ÄÄLIÖITÄ!!!!!!!!
- awn cwn
ootkotyhmä kirjoitti:
voi vitun urpo... ne suonet tulee sit esiin sit, kun sun lihakset on kasvanu ja rasvaprosentti tarpeeks pieni... voi elämä näitä ÄÄLIÖITÄ!!!!!!!!
no eipä siihen mitään isoja lihaksia tarvita vaan alhaset rasvat. eli lenkillä vaan!
- Anonyymi
ootkotyhmä kirjoitti:
14 vuotta myöhemmin. ei saatana :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
14 vuotta myöhemmin. ei saatana :D
17 vuotta myöhemmin.....
- aapalipölmaz
Hommaa itsellesi vatsasyöpä tai maksasyöpä niin ajan saatossa saat verisuonesi kivasti näkyviin.
- Jakexz
Voi -piip- mitä porukkaa. Varmaa keski-ikä 10v? Puhukaa asiaa älkää jauhako paskaa.
- PirunIso
Teet Heavy Duty tyylistä treeniä mahdollisimman suurilla painoilla niin peukalon paksuiset verisuonet kansoittavat kropan. Itse pidän mielummin 10-15 toiston sarjoista, niillä saa samanlaisen lihaksikkaan kropan, mutta verisuonet pysyvät kurissa.
- Anonyymi
Matalampi rasvaprosentti ja treenaaminen.
- Anonyymi
Tai sitten vain kysyt vaimolta joka on nähnyt ties kuinka monta suonikasta.
- Anonyymi
Ainoa tapa,
toki myös perinnöllistä,
on kuitenkin kova dieetti ja treeni,
rasvattomassa kropassa näkyy suonet.
Ruokapyödässä se salaisuus.
Tästä on halukkaille tietoa ja faktaa netti täynnä,
mutta, mutta,
tekeminen on taikasana, ei tieto.- Anonyymi
Vaimon salaisuudet liittyy kyllä menneisyyteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimon salaisuudet liittyy kyllä menneisyyteen.
Miten noin niinkuin itsellä ,
tämän päivän lääkitys? ( pakkomielle lääkitys.) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten noin niinkuin itsellä ,
tämän päivän lääkitys? ( pakkomielle lääkitys.);-)
- Anonyymi
Nerokas päätelmä. Tehokas treeni ja alhaiset rasvat. Miten?
Kyynärvarsien laskimomollukoiden risteily johtunee vapaan tangon vetotreneistä.
Tehohakuisia sarjoja tasavitosina ja pyramideja 6 > 4 > 2 > 1 ja takaisin.
Tempauksia, rinnallevetoja, maastavetoja.
Pohkeiden laskimomollukoiden syynä lienevät olleet nuo vedot täysillä tehoilla päkiöille mutta myös kyykyt joista taakyykyistä osa loppuhypyin tai ainakin päkiöille saattaen.
Hauisten keskustan tuntuman letkun syntysyytä en yritä arvailla.
Reisissä on ohuita pintalaskimoita joista ohuemmat näkyvät sinertävinä.
Tippaiitat ovat joskus kehuneet, että letkupiikin kiinnittäminen kämmenselkämyseen on helppoa ja verinäytteen ottaminen kyynärtaipeesta ei vaadi suurennuslasia.
Viimeinen rasva oli 12,8%. - Anonyymi
Mutta miten vaimon menneisyys?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦595718Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.2064687En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v164152Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k633671- 513631
- 823348
- 113341
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah603187- 332860
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia342531