Kertokaa kokemuksia kondylooman syylien poitatuksesta laserilla. Itselle syylät poistetaan laserilla ja kovasti jännittää! Tehdäänkö puudutuksella, onko kivulias toimenpide jne?? Olen 17 vkolla raskaana ja syylät vaivaavat välillä kovin koska kutiavat ja kirvelevät, lääkäri suositteli laseria koska syyliä on ´koko värkki täynnä...Kiitti etukäteen jo vastanneille!!!!!
Syylät+laserhoito
2
523
Vastaukset
Kokenut kaksi kertaa. Nukutus, en tiedä miten raskaus vaikuttaa. Miehillä on kuulemma vaan puudutus. Paras jännittää, mieti miltä tuntuu herätä kun pillu on poltettu mustaksi. Onneksi limakalvot ovat nopeet paranemaan ;) I love condoms =P
- syylät poistettiin
laserilla koska värkki oli täynnä kukkakaalisyyliä :(
Poisto tehtiin satulapuudutuksessa, puudutuksen laitto sattui mutta laittaja oli harjoittelija...
Menin sairaalaan aamulla klo 8.00, puudutus laitettiin n.8.30, laserpoisto alkoi muistaakseni klo 10.00 kun puudutus oli vaikuttanut. Poisto kesti n. 45min ja kotiin sain saattajan kanssa lähteä klo 12.30 jälkeen (nämä ajat ovat kaikki muistaakseni koska tapauksesta on aikaa jo 5vuotta).
Toipuminen kesti minulla n. kuukauden ja välillä oli todella kivuliaita aikoja...töihin menin kyllä heti seuraavana päivänä, onneksi ei tarvinut paljoa istuskella töissä :) Seksi ensimmäisellä kerralla poiston jälkeen sattui, tuntui kuin olisi taas menettänyt neitsyyden.
Minulla ei ole ollut syyliä laserin jälkeen ja toivottavasti ei tulekaan.
Toimenpidettä on turha jännittää, kaikki menee varmasti hyvin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j582563Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all472291Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔611974Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?3131452- 791319
- 641266
- 681118
- 631032
- 79966
- 25962