Kertokaa kokemuksia kondylooman syylien poitatuksesta laserilla. Itselle syylät poistetaan laserilla ja kovasti jännittää! Tehdäänkö puudutuksella, onko kivulias toimenpide jne?? Olen 17 vkolla raskaana ja syylät vaivaavat välillä kovin koska kutiavat ja kirvelevät, lääkäri suositteli laseria koska syyliä on ´koko värkki täynnä...Kiitti etukäteen jo vastanneille!!!!!
Syylät+laserhoito
2
513
Vastaukset
Kokenut kaksi kertaa. Nukutus, en tiedä miten raskaus vaikuttaa. Miehillä on kuulemma vaan puudutus. Paras jännittää, mieti miltä tuntuu herätä kun pillu on poltettu mustaksi. Onneksi limakalvot ovat nopeet paranemaan ;) I love condoms =P
- syylät poistettiin
laserilla koska värkki oli täynnä kukkakaalisyyliä :(
Poisto tehtiin satulapuudutuksessa, puudutuksen laitto sattui mutta laittaja oli harjoittelija...
Menin sairaalaan aamulla klo 8.00, puudutus laitettiin n.8.30, laserpoisto alkoi muistaakseni klo 10.00 kun puudutus oli vaikuttanut. Poisto kesti n. 45min ja kotiin sain saattajan kanssa lähteä klo 12.30 jälkeen (nämä ajat ovat kaikki muistaakseni koska tapauksesta on aikaa jo 5vuotta).
Toipuminen kesti minulla n. kuukauden ja välillä oli todella kivuliaita aikoja...töihin menin kyllä heti seuraavana päivänä, onneksi ei tarvinut paljoa istuskella töissä :) Seksi ensimmäisellä kerralla poiston jälkeen sattui, tuntui kuin olisi taas menettänyt neitsyyden.
Minulla ei ole ollut syyliä laserin jälkeen ja toivottavasti ei tulekaan.
Toimenpidettä on turha jännittää, kaikki menee varmasti hyvin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745578- 353111
- 402694
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402062Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272055Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 991839
- 1741772
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171248