Mikä on pars metalli bändi kautta aikojenn!? kertokaa mielipide...

MW-man

Kertokaa omasta mielestänne paras metalli/hevi bändi...

Slipknot is the best band!!!!!!!!

38

2916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Thrash_Nightmare

      se on Slayer

      Katoppas 9 ylöspäin alhaalta laskettuna..Siellä oli jo samanlainen aihe et ton olis sinne voinu laittaa

    • Meshuggah_fanittaja

      Niin hyvää musaa tekevät,samoin pidän Rammstainista sekä monista muistakin hevy/metal bändeistä (ei jaksa luetella kaikkia).

    • tietenki

      päihittää niinku jonku slipknotin 16-0

      • MW-man

        Onko susta joku v**** the rasmus jotain heviä/metallia?!?!?!? ? mieti vähän ?


    • PuuPääPaviaani

      SoulFly, Slipknot, Stam1na.

    • rammstein4ever

      otsikko kertoo kaiken!

      • Huhuu!!!

        Missäs tämä meidän metallipoliisi viipyy?


      • Minä oon ku kaivattiin. Eihän tuo Rammstein edes ole metallia.


    • Alfred

      Ozzy Osbourne nuijii kaikenmaailman Iron Maidenit maanrakoon ja kyllä slipknotitkin ei niillä ole kuin yks hyvä biisi sekin on New Abortion.
      Ozzyn ura 1980-1986 on parasta hevimetallia koskaan.

      • ...ei oo Iron Maiden eikä Slipknot tehneet itsestään pellejä tekemällä elämistään tositeeveesarjoja.


    • kuuntele

      oikeaa heviä? siis Judas Priest. ei toho oo mitää lisättävää.

      • hege

        ei sen homon kiakunaa jaksa kukaan kuunella


      • kuuluu ehdottomasti meikäläisen top viiteen!!


      • hege kirjoitti:

        ei sen homon kiakunaa jaksa kukaan kuunella

        Jaksaa. Loistava heviääni Robilla ja homouden ei pitäs vaikuttaa siihen asiaan millään että onko Rob hyvä laulaja vaiko ei. Ellei sitten ole suppeamielinen ja avarakatseinen ääliö.


      • ....
        hell_patrol kirjoitti:

        Jaksaa. Loistava heviääni Robilla ja homouden ei pitäs vaikuttaa siihen asiaan millään että onko Rob hyvä laulaja vaiko ei. Ellei sitten ole suppeamielinen ja avarakatseinen ääliö.

        Eihän tuo homoilu bändi ole edes heviä.


      • .... kirjoitti:

        Eihän tuo homoilu bändi ole edes heviä.

        Vasta onkin kunnon heviä. Ei mitään tekemällä tehtyä huttua vaan kunnon heviä.


      • ...
        hell_patrol kirjoitti:

        Vasta onkin kunnon heviä. Ei mitään tekemällä tehtyä huttua vaan kunnon heviä.

        Noh, toiset ihmiset tykkäävät homoista toiset ei.


      • ... kirjoitti:

        Noh, toiset ihmiset tykkäävät homoista toiset ei.

        Kun minä kuuntelen musiikkia ihan vain sen musiikin takia. Eikä ole mikään homoja vastaan kunhan pysyy näpit erossa.


    • parasta on

      Metallicahan se paras on seuraavana Slayer

    • JUDAS PRIEST.

      JUDAS PRIEST.

    • metallimies

      Black Sabbath pieksee joka vitun ikisen muun metallibändin mennen tullen. Ei epäilystäkään!!!

    • hege

      metallica on paras kauttaaikojen

    • Corpsegrinder

      Vastaus kysymykseen: DOWN

    • DIODIO

      DIO or die

      • Toni

        Eli paras bändihän on Chuck Schuldinerin Death.Kakkosena tulee Maxin aikainen Sepultura ja kolmantena Slayer.


      • Sulevi

        valinta


      • Toni kirjoitti:

        Eli paras bändihän on Chuck Schuldinerin Death.Kakkosena tulee Maxin aikainen Sepultura ja kolmantena Slayer.

        Rammstein on paras.


    • ihminen

      Eikös se nyt ole itsestään selvää... Iron Maiden, mutta hyviä kakkosia on paljon slayer, bodom, ramstein jne

    • Sulevi

      multaki

    • in flames

      In flames

    • m,i.m.,p,c.o.b.

      Täysin varmat 4. yli20v. kokemus(eikä läheskään riittävä).

      1.metallica
      sit pantera, bodom, maiden arvotussa järkässä.

      Mut erilaiset sopii eri tunnelmiin. Pääasia, et jytää. Kannattaa kuunnella oudompiakin, vaikka ei koko tuotanto olis huippua, ni löytyy ainaki kipaleita.

    • mojova

      siinä teille heviä!

      • mojova

        ..kyllähän se paras hevi/metalli/hard/heavy/=rocknroll poppoo on se vanha kunnon 1971-75 vuosina toiminut Deep Purple.


    • Mutha

      Se ole Metallica paria hairahdusta(Load 1&2) lukuunottamatta.

      Sentenced oli myös todella kova Jarvan lähdettyä huitomaan muualle.

    • brujeria

      Slayer on kyllä kaikkien aikojen paras yhtye! Kahdesti olen nähny ja on muuten semmonen varsinki livenä että oksat pois! Slipknot oli sillä mukana Helsingissä ja olihan se kamalan kuulosta ja näköistä...

    • FOREVER!!!!!!!!!!!!!!

      Slayer on ehdottomasti kaikkien aikojen paras bändi. Itse olen kuunnellut bändiä jo 16 vuotta ja meno vaan paranee.

    • _HOMO_

      vittu imekää mun munaa homot saatan mä oon tuubassa vitun iso tissiset horatsut

    • se o...

      Judas Priest... ylivoimainen ykkönen..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1809
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1187
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      73
      1083
    4. 45
      1075
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      939
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      880
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      833
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      818
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      35
      779
    Aihe