ANTIKOMMUNISMI IHMETYTTÄÄ?

URHEILU-TIETÄJÄ

IHAN ENSIKSI TÄYTYY TAAS KERRAN KORJATA, ETTÄ ITSE EN OLE KOMMUNISTI, VAIKKA SITÄ USEAA MUUTA AATETTA PAREMPANA PIDÄNKIN!!

TULEN VAIN PUREUTUMAAN TÄSSÄ LYHYESSÄ KIRJOITUKSESSANI TÄHÄN PÄIVÄN POLTTAVAAN AIHEESEEN: MIKSI KOMMUNISMI ON JUURI NYT NIIN PUNAINEN VAATE NIIN SUOMALAISILLE, KUIN TIETYSTI KOKO LÄNNELLE??

KOMMUNISMI ON AINOA AATESUUNTA JOKA EI TUNNE SYRJIVÄÄ JA BARBAARISTA LUOKKAJAKOA!!! SEN PITÄISI JO KERTOA, ETTÄ KOMMUNISTIJOHTAJAT OVAT KANSAANSA RAKASTAVIA, REHTEJÄ JA REILUJA!!

EN HALUA SANOA KOMMUNISMIA KARL MARXIN JA FRIEDRICH ENGELSIN LUOMAKSI VAAN ANNETAAN KUNNIA OIKEILLE TAHOILLE VLADIMIR ILYITS LENIN JA KUMPPANIT...

KOMMUNISMIN "TUHOAJAT" ON NOIN YLEISTETTYNÄ SIIS YHDYSVALTALAISET, JOTKA ENSIN TEURASTIVAT INTIAANIT, SITTEN TAPPOIVAT HULLUT OMIAAN JA VIIMEISEKSI TEKIVÄT KOMMUNISMISTA SEN PAHOLAISEN, KOSKA SE UHKASI HEIDÄN IMPERIALISTISTA PÄÄMÄÄRÄÄNSÄ VALLATA KOKO MAAILMANTALOUS!! TÄLLÄ OLI HELPPO OIKEUTTAA SE SUURI AATEMASSAMURHA JONKA U.S.A. YSTÄVINEEN TOTEUTTI!!

TÄMÄN HETKEN KOMMUNISMIN TILANNE EI OLE KUITENKAAN HUOLESTUTTAVA... 5 MAATA KIINA, VIETNAM, KUUBA, KOREA JA LAOS PITÄVÄT TÄMÄN JALON AATTEEN HENGISSÄ JA KUN MAAILMANPOLITIIKKA MUUTTUU ON 2 MILJARDIA (N. 30% MAAILMAN VÄESTÖSTÄ) HETI ETURINTAMASSA PUOLUSTAMASSA KOMMUNISMIN JALOA AATETTA KAIKKIEN IHMISTEN TASAVERTAISUUDESTA!!

KYSYN, KETKÄ OVAT MAAILMAN SUOSITUIMMAT JOHTAJAT?
TÄSSÄ LISTAA:

CASTRO
MAO
CEAUSESCU
YONG IL...

KAIKKI KOMMUNISTEJA JA KULTTIPALVOTTUJA!!
-MITEN KAPITALISTI-IMPERIALISTI, SIONISTIHALLINNON OMAAVA G. W. BUSH ESIMERKIKSI? OMATKIN SYLKEVÄT PÄÄLLE!!

ANTISEMITISMI ON USEISSA MAISSA KIELLETTY, MUTTA ANTIKOMMUNISMI ON LÄHES KUNNIA-ASIA TÄÄLLÄ SUOMESSAKIN!!

KUITENKIN SUOMIKIN ON OLLUT KOMMUNISMIMAA JA SITÄ OLTIIN TÄNNE VOIMALLA TUOMASSA, MUTTA EIPÄ NÄYTTÄNYT KELPAAVAN... NYT MAKSAMME SIITÄ VELKAA, KUN LÄNSIJOHTEISET YRITYKSEMME VIEVÄT JOUKOLLA TÖITÄ KIINAAN.. SIIS SIIHEN YHTEEN NYKYISEEN KOMMUNISTIVALTIOON!!

VIELÄ LOPUKSI NOKIA!! NOKIA ON VITSI!! NOKIA EI OLE SUOMALAINEN YHTIÖ!! HÄPEÄN SUOMEN SELKÄRANGATTOMUUTTA!! MIKSI KEKKONEN KUOLI!! MIKSI!!

16

674

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antikommari

Hyvä työ on sinulta kun näytät kaikille mitkä on perus kommari "aivoitukset"))):.:-)))!!!

Hyvää pääsiäistä mikelle ja sen nikeille)):.-:)))!!

• URHEILU-TIETÄJÄ

MINÄ OLEN KYLLÄ IHAN URHEILU-TIETÄJÄ!!

• loginomi

Kiina tuhatvuotisena mahtina suuntaa toimintansa satojen vuosien sektorilla verrattuna länsimaiseen kapitalismiin, joka toimii neljännesvuoden pätkissä. Saattakin olla, että nykyinen kiinailmiö on osa pitkäntähtäyksen suunnitelmaa, jolla kapitalisi nujerretaan maailmasta sen omin asein, eli ahneuden asein.

Yritykset menevät Kiinaan halpojen tuotantokustannusten ja kasvavien kulutusmarkkinoiden houkuttelemina, eli menevät ansaan, kiinalaiseen ansaan; mitenkäs sitten suu pannaan kun kiinalaiset alkavat vaatia kunnollista palkkaa ja sosiaaliturvaa? Pääomat ja yritykset, sekä tieto, taito ja markkinat ovat Kiinassa!

Tapahtuu maailmanvallankumous, aivan kuten "Pienessä Punaisessa Kirjassa" ( kooste Maon puheista ja ajatuksista). Lännen rautatiikeri muuttuu paperitiikeriksi ja Kiina imaisee sen ruokopillillänsä kuin riisivanukkaan!

Valta Kiinassa on yhä kommunistisella puolueella, eikä uskoisi puolueen lipsuvan tavoitteestaan. Mottona voisi olla Leninin: "Kaksi askelta taaksepäin, kolme eteenpäin"! Kiirettä ei kiinalaisilla, vuosituhantinen kamppailu olemassaolosta on antanut kärsivällisyyttä ja sitkeyttä, joka tuntuu kapitalistisen tien kulkijoilta puuttuvan!

• URHEILU-TIETÄJÄ
        loginomi kirjoitti:

Kiina tuhatvuotisena mahtina suuntaa toimintansa satojen vuosien sektorilla verrattuna länsimaiseen kapitalismiin, joka toimii neljännesvuoden pätkissä. Saattakin olla, että nykyinen kiinailmiö on osa pitkäntähtäyksen suunnitelmaa, jolla kapitalisi nujerretaan maailmasta sen omin asein, eli ahneuden asein.

Yritykset menevät Kiinaan halpojen tuotantokustannusten ja kasvavien kulutusmarkkinoiden houkuttelemina, eli menevät ansaan, kiinalaiseen ansaan; mitenkäs sitten suu pannaan kun kiinalaiset alkavat vaatia kunnollista palkkaa ja sosiaaliturvaa? Pääomat ja yritykset, sekä tieto, taito ja markkinat ovat Kiinassa!

Tapahtuu maailmanvallankumous, aivan kuten "Pienessä Punaisessa Kirjassa" ( kooste Maon puheista ja ajatuksista). Lännen rautatiikeri muuttuu paperitiikeriksi ja Kiina imaisee sen ruokopillillänsä kuin riisivanukkaan!

Valta Kiinassa on yhä kommunistisella puolueella, eikä uskoisi puolueen lipsuvan tavoitteestaan. Mottona voisi olla Leninin: "Kaksi askelta taaksepäin, kolme eteenpäin"! Kiirettä ei kiinalaisilla, vuosituhantinen kamppailu olemassaolosta on antanut kärsivällisyyttä ja sitkeyttä, joka tuntuu kapitalistisen tien kulkijoilta puuttuvan!

AJATTELU JA JÄRKI EI OLE KADONNUT MAAILMASTA!!

• tuskaa
        URHEILU-TIETÄJÄ kirjoitti:

AJATTELU JA JÄRKI EI OLE KADONNUT MAAILMASTA!!

Oletko käynyt Aasian kommunistimaissa ? Tee vierailu, niin näet sen "ihanuuden ja vapauden", kun ulkomaalaispoliisit seuraavat jokaista askeltasi.Minä nimittäin olen siellä ollut muutamia vuosia.

• puhtaat jauhot pussissa?
        tuskaa kirjoitti:

Oletko käynyt Aasian kommunistimaissa ? Tee vierailu, niin näet sen "ihanuuden ja vapauden", kun ulkomaalaispoliisit seuraavat jokaista askeltasi.Minä nimittäin olen siellä ollut muutamia vuosia.

Neuvostoliittokin oli "hirvittävä valtio"mutta enpä minä sitä huomannut, vaikka kävin monia kymmeniä kertoja. Kuunneltiin ja kytättiin, mutta en välittänyt, nitshevoo! Oli puhtaat jauhot, kun en raamattuja enkä muitakaan kiellettyjä kirjoj salakuljettanut. Ei tarvinnut silloin pälyillä ryösteleviä jengejä kuten nyt. Huorissa käytiin, shamppanjaa juotiin, kaviaaria ja savusampea ym. herkkuja. Nyt on onnela muuttunut, on ryöstöt on huumeongelmat, köyhyys, sairaudet, työttömyys, kaikki lännen taudit.

• vainenkin
        puhtaat jauhot pussissa? kirjoitti:

Neuvostoliittokin oli "hirvittävä valtio"mutta enpä minä sitä huomannut, vaikka kävin monia kymmeniä kertoja. Kuunneltiin ja kytättiin, mutta en välittänyt, nitshevoo! Oli puhtaat jauhot, kun en raamattuja enkä muitakaan kiellettyjä kirjoj salakuljettanut. Ei tarvinnut silloin pälyillä ryösteleviä jengejä kuten nyt. Huorissa käytiin, shamppanjaa juotiin, kaviaaria ja savusampea ym. herkkuja. Nyt on onnela muuttunut, on ryöstöt on huumeongelmat, köyhyys, sairaudet, työttömyys, kaikki lännen taudit.

Olen myös käynyt NL:ssä vanhaan hyvään aikaan 60-luvulta lähtien; kyllä sen "ihanuuden" näki jo silloin - jos vain halusi nähdä. Suomen komukat sitä eivät huomanneet. Nyt ei olekaan kyse turistin mielipiteistä, vaan itse asiasta - kommunismista ja siinä elämisestä.

• URHEILU-TIETÄJÄ
        vainenkin kirjoitti:

Olen myös käynyt NL:ssä vanhaan hyvään aikaan 60-luvulta lähtien; kyllä sen "ihanuuden" näki jo silloin - jos vain halusi nähdä. Suomen komukat sitä eivät huomanneet. Nyt ei olekaan kyse turistin mielipiteistä, vaan itse asiasta - kommunismista ja siinä elämisestä.

EI KÖYHYYTTÄ EIKÄ ERIARVOISUUTTA!! JOHTAJAT PITÄÄ HUOLTA!!

• joopa joo

Sille on nyt turvallista soittaa poskea kun se on jo melkein kuollut. Vielä 80-luvulla oli aivan toinen tilanne ja 90-luvullakin vielä pelotti että jos se vielä nouseekin. 70-luvulla sitä ei uskaltanut arvostella tässä maassa muut kuin Sleepy Sleepers ja SKP. Oikeistolla taasen oli kieli niin syvällä neukkujen perseessä että neukkuja ihan hävetti tulla tänne.

• vajavaisuus

synnynnäinen,alkoholin suurkulutuksesta,
      huumeiden käytöstä,tapaturmasta,liian pieni pipo
      lapsena,vai mistä perkeleestä?

• moonman.

Älä arvostele mikeä, etkö tiedä että se on sirola-akatateemian PRIMUS korkeilla arvosanoilla!!!

• URHEILU-TIETÄJÄ

KIRJOITA ALUKSI MINUN AIVOTOIMINNASTANI 150 SANAN TODISTUS, NIIN VOIMME KESKUSTELLA ASIOISTA NIIDEN OIKEILLA NIMILLÄ... RIITTÄÄKÖ AIVOKAPASITEETTISI SIIHEN?

• Kysäisijä

MITÄPÄ TIIJÄT URHEILUSTA, ETTÄ MITÄMITÄ?

• URHEILU-TIETÄJÄ

OLYMPIA URHAILUISTA KAIKEN VAADITTAVAN JA TÄRKEÄN!!

SIIS IOC:N LAJILIITTOJEN LAJIT!!

• ..............................

mainita tämän Stalinin näihin kultti kommarijohtajiisi.

Maailmassa ei ole yhtäkään esimerkkiä missä kommunismi olisi toiminut. Kommunismi on menneen talven lumia. Maailmaa puhaltaa uudet tuulet.

- Kommunisimi on rikos ihmisyyttä vastaan -

• URHEILU-TIETÄJÄ

ISÄ AURINKOINEN OLI SUURIIN OSIIN HIRMUTEKOJA SYYTÖN!! SIONISTI OLIGARKIT JA BULVAANIT SYYLLISIÄ!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6705
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2303
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1867
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      85
      1261
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      98
      1055
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      980
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      89
      953
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      843
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      840
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      147
      767
    Aihe