Kysy White Palesta, Timo vastaa!

Läskisontiainen

No niin. Ettei tulisi epäselvyyksiä asioitten suhteen, niin threadiin kaikki turhaakin turhemmat kyssärit. Voit kysyä vaikka elämän tarkoitusta, vastaan mielelläni.

T.P.
Asiantuntija/Bodybuilders Moderator
[email protected]

Notta terve!

36

6692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lohikäärme

      Miten lihakset saa kasvamaan?

      • Sinun tulee antaa rasitusta eli ärsykettä, tässä tapauksessa painoharjoittelua. Ravinnon ja levon avulla palaudut rasituksesta ja kasvat. Niin yksinkertaista se on! Ja helppoa kun sen osaa =).

        Lisää kysymyksiä?


    • weider---

      Saitko posehousut myytyä?

      • Ei ole vielä löytynyt ostajaa.


    • innostunut kysyjä

      1) Miksi et ole viime aikoina kirjoitellut UFS-foorumille?

      2) Meinaatko hakea Big Brotheriin hankkimaan rahaa jenkkimatkaa varten, kun niin monet ovat sitä sulle suositelleet?

      3) Koska on seuraavat kisat?

      4) Mistä teillä tuli skismaa Miken kanssa kun se anto sulle porttarin liikkeeseensä?

      5) Hommaatko lisäravintees nykyään jostain muualta ku pakkikselta?

      6) Missä päin treenaat nykyään?

      7) Tykkäätsä duunistas?

      • 1) Sinun tulee kysyä joltain palstan moderaattoreista, miksi he eivät halua minun tiettyjä viestejäni näkyville.

        2) Olen hakenut Big Brotheriin. Niin on moni muukin. Ihan kaikki sinne ei pääse.

        3) 22.4. eli ihan pian...

        4) Mike on hermoheikko ja lapsellinen aikuinen mies. En voi käsittää...

        5) Totta vitussa!

        6) Nykyään vaikutan lähinnä Riihimäellä. Tänne päin oltaisiin muuttamassa. Sit syksyllä takas Keravalle, kun koulu alkaa.

        7) Kivaa työtä =).


    • Pjödensken

      Kerro nyt tämä WPP vs. Pakkis juttu kokonaisuudessaan. Kansa varmaan haluaa tietää. Mistä teille tuli riitaa?

      Miksi kirjoitit palstallesi Mikestä ja Nyyssölästä tuollaisia kirjoituksia? Tällöinhän ei ollut vielä mitään tapahtunut?

      Miten sä sait sen termarin rikki?

      Miten meinaat aloittaa/jatkaa tätä nettisotaa jonka julistit eräässä ketjussa?

      Kerro kerro kaikki! Kansa janoaa tietoa!

      • Ei meillä mitään riitaa tullut. Mike vaan otti pultit, kun kyseenalaistin hänen ja Jounin antamia neuvoja. That's it.

        Sitä saa mitä tilaa. Kumpikin äijä tietää, että puukotukset on vaan kuittailua heidän omista paskamaisista lausunnoistaan minua kohtaan netissä. En kommentoi tämän enempää.

        White Pale Forum tulee laajentamaan toimintaansa ja ne jotka ovat kyllästyneet iänikuiseen Pakkikseen voivat tulla ns. vaihtoehtoiselle keskustelupalstalle.

        Tulevaisuudessa bisnestoimintaa, valmennusta, suhteita ulkomaille saakka, yhteistyökumppaneita...

        Palsta tulee laajenemaan ja kaupallistumaan.

        Ei sen enempää. Minä tulen menestymään elämässä mikä lienee paras mahdollinen kosto kaikille kateellisille paskahousuille, joita tässä maassa riittää.

        Tulkaa White Pale Forumille, niin teistä voi tulla moderaattoreita tai ihan mitä ikinä haluatte! Sana on nyt teidän!

        http://www.createphpbb.com/phpbb/index.php?mforum=whitepaleforum


      • Kateellinen riisiranne
        Läskisontiainen kirjoitti:

        Ei meillä mitään riitaa tullut. Mike vaan otti pultit, kun kyseenalaistin hänen ja Jounin antamia neuvoja. That's it.

        Sitä saa mitä tilaa. Kumpikin äijä tietää, että puukotukset on vaan kuittailua heidän omista paskamaisista lausunnoistaan minua kohtaan netissä. En kommentoi tämän enempää.

        White Pale Forum tulee laajentamaan toimintaansa ja ne jotka ovat kyllästyneet iänikuiseen Pakkikseen voivat tulla ns. vaihtoehtoiselle keskustelupalstalle.

        Tulevaisuudessa bisnestoimintaa, valmennusta, suhteita ulkomaille saakka, yhteistyökumppaneita...

        Palsta tulee laajenemaan ja kaupallistumaan.

        Ei sen enempää. Minä tulen menestymään elämässä mikä lienee paras mahdollinen kosto kaikille kateellisille paskahousuille, joita tässä maassa riittää.

        Tulkaa White Pale Forumille, niin teistä voi tulla moderaattoreita tai ihan mitä ikinä haluatte! Sana on nyt teidän!

        http://www.createphpbb.com/phpbb/index.php?mforum=whitepaleforum

        1. Saat naista/miestä kroppasi avulla varmasti milloin vain haluat, vai?

        2. Vastaatko jokaiseen ihailijapostiin?

        3. Voiko tällainen mikkihiiri lähestyä sinua elävässä elämässä ihan omana itsenään?

        4. Oletko harrastanut itsepuolustuslajeja?

        5. Onko kukaan tuntematon koskaan soittanut sinulle suutaan, tai soittanut häirikköpuheluita?


      • Kateellinen riisiranne kirjoitti:

        1. Saat naista/miestä kroppasi avulla varmasti milloin vain haluat, vai?

        2. Vastaatko jokaiseen ihailijapostiin?

        3. Voiko tällainen mikkihiiri lähestyä sinua elävässä elämässä ihan omana itsenään?

        4. Oletko harrastanut itsepuolustuslajeja?

        5. Onko kukaan tuntematon koskaan soittanut sinulle suutaan, tai soittanut häirikköpuheluita?

        1. Ehkäpä ;)!

        2. Kyllä.

        3. Aivan varmasti voi. En minä pure.

        4. Olen harrastanut ranskalaista potkunyrkkeilyä (savate) sekä tavallista kuntonyrkkeilyä.

        5. Kyllä on. En jaksa välittää. En ole väkivaltainen luonne.


    • miksi näin

      Miksi teit kotisivut, jotka kysyvät käyttäjätunnusta ja salasanaa? Miksi niitä ei kaikki voi katsoa?

      • Timo hoi!

        En todellakaan tiennyt että tuo amerikkalainen palvelin tekisi minulle, Timolle, tenät, ja alkaisi kyselemään jopa minulta, suurelta ja mahtavalta Timolta (with the big and great punishment and white color) jotain hemmetin salasanoja?!?!

        No, elämä on! (Life Is a piece of bullshit toim. huom.)

        Timo "White Pale Punisher" Poutiainen
        Asiantuntija (poseeraus/kilpaileminen)
        [email protected]


      • jooko?
        Läskisontiainen kirjoitti:

        Timo hoi!

        En todellakaan tiennyt että tuo amerikkalainen palvelin tekisi minulle, Timolle, tenät, ja alkaisi kyselemään jopa minulta, suurelta ja mahtavalta Timolta (with the big and great punishment and white color) jotain hemmetin salasanoja?!?!

        No, elämä on! (Life Is a piece of bullshit toim. huom.)

        Timo "White Pale Punisher" Poutiainen
        Asiantuntija (poseeraus/kilpaileminen)
        [email protected]

        Voisitko sinä, Timo, siirtää ne jonkin muun palveluntarjoajan palvelimelle, jotta me, fanit, pääsisimme myös sinun, Timon, sivuille? Jos esimerkiksi olet oman internet-yhteytesi hommannut joltain Soneralta tai Elisalta tai vastaavalta, ne antavat kosisivutilaa omille asiakkailleen ihan sen yhteyden hintaan liittyvänä lisäpalveluna.


    • heikunkei

      Oletko kylähullu vai hullu kylähullu?

      Käytöksesi on todella epänormaalia mittaa sitä millä barometrilla tahansa, mitä mieltä itse olet,koska sinä olet selvästi seinähullu?

      Mitä lääkkeitä syöt ja milloin aloitit käytön?

      Mistä lääkkeiden käyttö johtuu?

      Paljonko nostat penkiltä,kyykystä tai vedät maasta?

      Oletko tyytyväinen isääsi ja äitiisi?

      Onko sinulla kavereita, jos ei niin miksi?

      Tiistai Timosta annettiin sinulle fudua verukkeella lopetetaan tämä juttu, oikeasti sinusta haluttiin eroon, mitä mieltä?

      Pidätkä keilaajaa keilaajana, joka heittää kaikki heitot ränniin kolmen vuoden treenin jälkeen?

      Onko sinulla koskaan ollut tyttöystävää vai tykkäätkö pojista?

      Kengännumerosi?

      Rakastatko äitiäsi?

      Tunnetko tyydytystä, jos sinä voit bannata jonkun sivuiltasi, joita ei kukaan käytä?

      Saatko vallantunteesta yleensäkin tyydytystä?

      Mitä sinulle on sattunut?

      • Olen täysin pähkähullu. Vain Tony Halme voittaa hulluudessa minut.

        En ole ikinä ollut normaali. Kaikkea muuta.

        En minä syö mitään lääkkeitä.

        Edelleenkään en ole lääkkeistä kuullutkaan (ehkä kannattaisi joskus käyttää?)

        Penkistä ei vielä markka mene, kyykystä ja mavesta reilusti yli markan. Jos siis sarjapainoista puhutaan, nehän ne kropanrakennuksessa ratkaisee.

        Isääni en ole tyytyväinen sillä hän on juoppo alkoholisti. Hänellä ja äidilläni meni sukset ristiin jo ajat sitten eikä Markku Poutiaisesta ole paljon sen jälkeen kuulunut.

        Äitini on hieno ihminen! =)

        Minulla on paljon kavereita! Keravalla ja Hyvinkäällä =).

        Itse halusin vähentää/lopettaa Tiistai-Timon. Me olemme K.P. Ouraman kanssa erittäin hyvissä ja sopuisissa väleissä.

        Kyllä mestari on mestari!

        Jos keilauskisassa on sata katsojaa ja kolme tuomaria ja kisan ainoa osanottaja ei saa yhtään keilaa kumoon, niin kyllähän Suomen mestaruus sellaisesta suorituksesta pitää antaa =).

        Minulla on ollut tyttöjä, en pidä pojista.

        Kengännumeroni on salainen.

        Rakastan.

        Hahaa! =D Tottakai nautin siitä sairaalla ja sadistisella tavalla =D!

        Vallantunne kiehtoo.

        Mulla on vähän pää pipi. Aivovamma.


    • metxr

      Mielenterveydessä on selvästi pientä häikää. Terapia ja lääkitys voisivat auttaa.

      • kalliit hoitokuluni, asiasta voidaan neuvotella. Tilinumeroni on 506203-270356. Jos annat pienen lahjoituksen niin lupaan mennä kaikkiin tutkimuksiin ja hankkia itseni kuntoon.

        - Timo


    • weider---

      Toivon sinulle menestystä ja kunniaa valitsemallasi tiellä ihan vilpitömästi.

      t:weider--

      • Missäs päin weider treenailee?


      • weider---
        Läskisontiainen kirjoitti:

        Missäs päin weider treenailee?

        Treenailee täällä länsirannikon suunnassa. vuosikymmenen ajan on tullut jo potailtua.(natuna tietysti)


      • weider--- kirjoitti:

        Treenailee täällä länsirannikon suunnassa. vuosikymmenen ajan on tullut jo potailtua.(natuna tietysti)

        Näin pitääkin tehdä! Hyviä treenejä sinne päin!


    • Hei!!

      Mä voisin opettaa sulle nyrkkeilyä/vapaaottelua vain 730 euron vuosi hintaan,jotta pärjäät jos vaikka naapurin Maarit hyökkää päälle.Haluatko oppia??

      Miksi hävisit niiiin selvästi nyrkkeily ottelusi armeijassa?vaikka sanoit olevasi kovakin mies!??

      Oletko kova mies??

      Paljonko on penkin sarja painot??

      Mitä mieltä olet tällaisen vapaaottelijan lihas kunnosta,kun teen räjähtävää penkkiä 120kg ja 12 toiston sarjoilla,Riittääkö voima???

      Olenko liian pieni matsaamaan(190cm/98kg)vapaaotteluissa??

      Tarvitsetko henkivartijaa??

      Jos tarvitset henkivartijaa,niin voin tulla suojaamaan sinua 1200euroa/viikko hinnalla.

      • Timo hoi!

        Sinun tekstisi sai minut, Timon, nauramaan oikein makeasti ja repeilemään kunnolla XD!

        Tuo 730 euroa on kyllä minulle, Timolle, aivan liian kova hinta (too much price toim. huom.)

        Minä sain knockoutin, tyrmäyksen. Se oli selvä voitto Petri Ylismaalle. Olimme 3. panssarijääkärikomppaniassa, tupa Veskelyksessä. Oi niitä aikoja... Silloin oli vielä kesä ja minulla, Timolla, lyhyet hiukset ja armeijan vihreät päällä.

        Tuon ottelun jälkeen minusta, Timosta, tuli alikersanttien hyvä kaveri ja minua alettiin kunnioittaa aivan toisella tavalla. Maineeni kiiri eteenpäin ja joku mulkku nimeltä "mikkomaa" laittoi videon jakoon, josta minä voisin nostaa oikeusjutun jos haluaisin.

        Nyt on kuitenkin kevät enkä ole kovin vihaisella tuulella nytten.

        Olen kovaakin kovempi. Hard as a rock. Varsinainen kivilihas.

        White Pale Punisher syö rautaa ja paskantaa kettinkiä. Ja kuuntelee Metallicaa!

        Rock!!!

        Syökää ne ruokanne lautaselta pois niin teistä tulee isoja ja kovia miehiä! Sellaisia kuin Halme ynnä muut.

        Penkissä tehdään aika kevyillä painoilla pumpaten.

        Muistathan että kehonrakennuksessa sarjapainot eivät ratkaise vaan se tuntuma eli touchi. Aivojen yhteys lihakseen. Kova supistus ja hidas alaslasku.

        Sinulla on erittäin kovat voimatasot enkä varmastikaan pärjäisi vapaapainissa saatika kädenväännössä sinulle!

        Timo hoi! Minusta Timosta, sinun tulisi hankkia n. 10 kilogrammaa lisää fläskiä eli paksuutta kehoosi jotta slammit eivät sattuisi niin hirveästi ja myöskin puristusvoiman lisääminen olisi hyväksi jotta puristettua vastustajasta ilmat pihalle.

        Ei muuta tsemppiä kehään ja paljon ruhjeita!! Vastustajalle tietenkin!!

        the one and only,

        Timo


    • suuri ihailijasi

      Miten sinusta tuli niin niin komea ja lihaksikas?

      Käytätkö hormooneja? Ei kai noin massiivisia lihaksia saa jos on puhtaat jauhot pussissa vai?

      Käytkö koskaan suihkussa?

      Paljos nousee penasta? niinku sitä vaan ku oot nii iso ja ihana niin nousee varmaan paljo=)

      Jatka samaan tahtiin ja kaikki on kateellisia, mieki oon;)

    • timo

      Ihan älyttömiä juttuja sulla =)
      Älä ota asioita liian vakavasti. Arkkuun me kaikki päädytään lopulta eiksjuu?

    • keltainen lehdistö

      Jos perustettaisiin Hulkki Fan Club, hakisitko jäsenyyttä?

    • Tsiisus

      Tere kalpia. Mites nyt noin kävi? Kusiko kisavalmistautuminen vai olitko jo varautunut sijoitukseesi? Miksi näin? Oliko vastustajat käyttäneet kiellettyjä valmisteita vai oliko kisapaikalla huono ilma? Mutta ensi kerralla sitten., eikö? Minusta on hienoa että sinulla on munaa astua lavalle vaikket olisikaan ihan kärkipään lihaskunnossa, siitä propsit! Ja huomattavasti kehitystä on tapahtunut sitten nuortenkisojen

    • timbas funclubben

      Mikä on elämän tarkoitus?

      Paljonko painoit kisoissa?

      Olitko tyytyväinen tulokseen?

      Täytyy kyllä sanoa,että olit Timo kuin tuulen nussima vinkuheinä tuulisella pellolla korsien keskellä,kun seisoit rivissä muiden keskellä,ikään kuin olisit väärässä paikassa väärään aikaan,kuinka motivoi mennä kisoihin joissa olet takuuvarmasti viimeinen?

      Vittuiliko muut kilpailijat sinulle valkoinen valas voima?

      Laitatko käymäsi nyrkkeilyottelun tälle palstalle,koska me haluamme sinun Timon ottelun itsellemme katseltavaksi,vai hävettääkö sinua niin paljon se että sinut suorastaan raiskattiin köysissä,ettet julkea sitä muiden katseltavaksi?

      Pelkäsitkö kuolemaa tässä ottelussa?

      Jatka sinä Timo valitsemallasi tiellä ja pysykin siellä.

      • Kovisko

        No eiköhän tuollainen nöyryyttäminen ole ihan turhaa. Poikaparkahan on selvästi näitä "vähälahjaisia". Ei ole oikein kiusata itseään alempia, vaikka niillä menisikin huonosti. Itselläni menee ainakin niin hyvin etten viitsi pönkittää egoani lyttäämällä onnettomia tapauksia vielä syvemmälle suonsilmään. Antaa heidän olla iloisia ja iloita niistäkin pienistä asioista mitä elämä voi heille tarjota - joskus niitä nimittäin on hyvin vähän. Antaa toistekin elää..


      • timbas funclub
        Kovisko kirjoitti:

        No eiköhän tuollainen nöyryyttäminen ole ihan turhaa. Poikaparkahan on selvästi näitä "vähälahjaisia". Ei ole oikein kiusata itseään alempia, vaikka niillä menisikin huonosti. Itselläni menee ainakin niin hyvin etten viitsi pönkittää egoani lyttäämällä onnettomia tapauksia vielä syvemmälle suonsilmään. Antaa heidän olla iloisia ja iloita niistäkin pienistä asioista mitä elämä voi heille tarjota - joskus niitä nimittäin on hyvin vähän. Antaa toistekin elää..

        Tarkoitukseni oli kyllä oikeasti kysellä fiiliksiä ja tuntemuksia näihin kysymyksiin puolivillaisella huumorilla. En ollut liikkeellä lyttäämis mielialalla.Päinvastoin.Kysytään nyt kun pyydettiin.Ronskilla huumorilla sävytettynä.


      • natu?
        Kovisko kirjoitti:

        No eiköhän tuollainen nöyryyttäminen ole ihan turhaa. Poikaparkahan on selvästi näitä "vähälahjaisia". Ei ole oikein kiusata itseään alempia, vaikka niillä menisikin huonosti. Itselläni menee ainakin niin hyvin etten viitsi pönkittää egoani lyttäämällä onnettomia tapauksia vielä syvemmälle suonsilmään. Antaa heidän olla iloisia ja iloita niistäkin pienistä asioista mitä elämä voi heille tarjota - joskus niitä nimittäin on hyvin vähän. Antaa toistekin elää..

        noissa kuvissa sen huomaa.
        eli kuka vaan meistä voisi olla tuolla posettamassa
        dopingin jälkeen. sama taitaa päteä hiihdossa ja yleisurheilussa. pelkällä puurolla ei pitkälle pötkitä


      • Noniin..
        timbas funclub kirjoitti:

        Tarkoitukseni oli kyllä oikeasti kysellä fiiliksiä ja tuntemuksia näihin kysymyksiin puolivillaisella huumorilla. En ollut liikkeellä lyttäämis mielialalla.Päinvastoin.Kysytään nyt kun pyydettiin.Ronskilla huumorilla sävytettynä.

        No en suoraan kohdistanutkaan näitä väitteitä lyttäyksestä vain sinuun, vaikkakin myös sinun viestisi oli omiaan masentamaan viimeiseksi tullutta, vaan ihan yleisesti. Yleinen ilmapiiri on aika vihamielinen Timoa kohtaan ja jos hänellä on huono päivä, voi tapahtua vaikka mitä.. Onhan se mukavaa joskus pikkaisen huumorisävytteisesti kysellä, mutta ehkei kaikki sellaista kestä..? Noh, katsotaan ja tutkitaan :D


    • Poden viemää -91

      Onko nyt käynyt niin ettei Timo olekaan enää kiinnostunut vastaamaan uteliaille? Timo voisi olla suuri innoittaja kehonrakennusta aloittaville, mutta näyttää nyt siltä ettei hän todella olekaan kiinnostunut? Minäkin innostuin todella kehonrakennuksen aloittamisesta kun lavalle ei ainoastaan nouse supermassiivisia steroidiporsaita vaan luonnollisen näköisiä urheilijoita myös. Kysynkin Timo (Kaimani :) ) vinkkejä miten kannattaa aloittaa kehonrakennus. Olen treenannut 13 vuotiaasta jonkin verran mutta mahaa on ollut liikaa ja perusdietit ei ole mulle.. (ja alkoholia en juo!) Ajattelin kavuta alle 80 kiloisiin muutaman vuoden kuluttua.. Onko hyviä neuvoja? Onko mahdollista kahdessa vuodessa kehittää massaa 7 kiloa lisää (siis lihasta) ilman hormoneja ja lisäravinteita (vitamiinit ja hivenaineet olkoon ainoa lisäravinteeni)?

      • Olen tehnyt 8-10 -tuntistä työpäivää, joten nettiin eikä juuri muuhunkaan ole riittänyt energiaa.


    • koistinen,

      mikä oli syynä huonoon kisamenestykseen? kuvista näin että olit saanut ainakin massaa reisiin mutta mutta unohtuko yläkroppa? joka tapauksessa olit kehittynyt viime kisojen huimasti. panostaisit etenkin yläselkään ja käsiin niin hyvä olis. äläkä unohda kireyttä. kireys voitta massan!

    • podefan

      Moi Timo. Tämä ketju alkoi ja siinä jutustelu loppui 2006.
      Onko tapahtunut kehitystä? Oletko kilpaillut?
      Miten asiat on muuttunut sitten 2006?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe