kylmääää

..sielua kylmäää.. niskavillat pystyssä..

33

966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alien-8
      • ..tuubassa.. ja olo on sen mukainen...


    • sweet_lemon

      sieluun eksyi?

      • ..mutta juotua tuli aivan liikaa ja aivan liian pitkään yökkis..no ei sentään okseta.. mutta huh


      • sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

        ..mutta juotua tuli aivan liikaa ja aivan liian pitkään yökkis..no ei sentään okseta.. mutta huh

        vai niin pääsi käymään. Minä eksyin enkä päässytkään sinne minne piti pääsiäiseksi, voi pasha, mutta siinähän tuo meni pääsiäinen ihan kivasti loppujen lopuksi. Baarissa unohtu juominen, kun eksyin tanssilattialle, joten sielu ei päässyt kylmenemään... ainakaan siitä syystä.
        Söitkö lammasta?


      • sweet_lemon kirjoitti:

        vai niin pääsi käymään. Minä eksyin enkä päässytkään sinne minne piti pääsiäiseksi, voi pasha, mutta siinähän tuo meni pääsiäinen ihan kivasti loppujen lopuksi. Baarissa unohtu juominen, kun eksyin tanssilattialle, joten sielu ei päässyt kylmenemään... ainakaan siitä syystä.
        Söitkö lammasta?

        ..paljon mitään.. selittää ehkä sielun kylmenemisen.. tuli melkein jo paniikkihäiriö eilen..


      • sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

        ..paljon mitään.. selittää ehkä sielun kylmenemisen.. tuli melkein jo paniikkihäiriö eilen..

        sulla on anoreksia: et ole syönyt ja palelee, selvä tapaus.


      • sweet_lemon kirjoitti:

        sulla on anoreksia: et ole syönyt ja palelee, selvä tapaus.

        ..kyllä varmasti oo.. biletys vaan veny vähän liikaa..


      • sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

        ..kyllä varmasti oo.. biletys vaan veny vähän liikaa..

        sattuuhan sitä. Ne on nämä juhla-ajat vähän sellasia, riskiaikaa.. Kyllä se siitä, ota rakas kainaloon ja katot jonkun hyvän leffan (joku hauska tällä kertaa) ja pikkuhiljaa alotat syömään jotain ei-nestemäistä..


      • sweet_lemon kirjoitti:

        sattuuhan sitä. Ne on nämä juhla-ajat vähän sellasia, riskiaikaa.. Kyllä se siitä, ota rakas kainaloon ja katot jonkun hyvän leffan (joku hauska tällä kertaa) ja pikkuhiljaa alotat syömään jotain ei-nestemäistä..

        ..rakasta..mutta ruokaa löytyy..


      • sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

        ..rakasta..mutta ruokaa löytyy..

        se on puoliksi hyvin.. kun ruokaa kumminki on, ei huonosti.

        Nyt mä meen laittamaan ruuan uuniin ja lähen lenkille sillävälin, moiks.


      • onhan sinul....
        pervokki kirjoitti:

        ..rakasta..mutta ruokaa löytyy..

        RAKAS! Elä sie kultapoika huijaa muuten viuhuu justiinalla kaulin...

        Petiin siitä nyt hetsilläänsä, tuon sulle jotain hyvää jääkaapista ja laitan telsusta jotain kivaa kateltavaa.

        Ja loppuhuipentumana vyöryn sun kainaloosi ja sinä olet onnellinen saadessasi tutun ja turvallisen 150kg painavan oman lihapullerosi vierellesi!

        :)))))))))


      • onhan sinul.... kirjoitti:

        RAKAS! Elä sie kultapoika huijaa muuten viuhuu justiinalla kaulin...

        Petiin siitä nyt hetsilläänsä, tuon sulle jotain hyvää jääkaapista ja laitan telsusta jotain kivaa kateltavaa.

        Ja loppuhuipentumana vyöryn sun kainaloosi ja sinä olet onnellinen saadessasi tutun ja turvallisen 150kg painavan oman lihapullerosi vierellesi!

        :)))))))))

        ..ei pahalla mutta taidat nyt unelmoida.. en tunne sua.. mulle oot aivan liian KOOKAS.. jäisin alle..


      • mut en mie viittiny
        pervokki kirjoitti:

        ..ei pahalla mutta taidat nyt unelmoida.. en tunne sua.. mulle oot aivan liian KOOKAS.. jäisin alle..

        kaikil paljastaa minnuut muta paljastetaan sitten iteppähän rakas kerjäsit....;)
        http://www.nahkaykkonen.fi/kuvat/anna6.jpg


      • mut en mie viittiny kirjoitti:

        kaikil paljastaa minnuut muta paljastetaan sitten iteppähän rakas kerjäsit....;)
        http://www.nahkaykkonen.fi/kuvat/anna6.jpg

        ..olet justiina-anna??.. heheh kyl mä tykkäsin..


      • sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

        ..olet justiina-anna??.. heheh kyl mä tykkäsin..

        lämpesit ;)


      • sweet_lemon kirjoitti:

        lämpesit ;)

        ..pikkasen.. tuon kun saisi ihan LIVENÄ niin vautsivau.. onhan se mukavaa kun kuuma iho koskettaa..sillo ainakin lämpiää..


    • RAKAS

      rakas, rakas, rakas.... kuis sie ny tuollai.
      Voi sinua RAKAS!

      • ..johdu iloliemestä.. sieluuni on eksynyt pöpö..


      • mistelinalla
        pervokki kirjoitti:

        ..johdu iloliemestä.. sieluuni on eksynyt pöpö..

        alkueläin sielun kimpussa... huimaa... eläin kuin eläin... sillä kai väliä... enää jos noin pahaa tekee...


      • mistelinalla kirjoitti:

        alkueläin sielun kimpussa... huimaa... eläin kuin eläin... sillä kai väliä... enää jos noin pahaa tekee...

        ..tekee..melkein ratkean liitoksistani..


      • mistelinalla
        pervokki kirjoitti:

        ..tekee..melkein ratkean liitoksistani..

        elämässä pitää olla matoa, pöpöä ja huimaa rienaa, sillä sitten se vasta se elämä elämältä tuntuu... mikä viisaus, heh, revetään rauhassa elämän kunniaksi...


      • mistelinalla kirjoitti:

        elämässä pitää olla matoa, pöpöä ja huimaa rienaa, sillä sitten se vasta se elämä elämältä tuntuu... mikä viisaus, heh, revetään rauhassa elämän kunniaksi...

        ..just nytkyllä eläväni parastaaikaa pahinta aikaa.. ehkä huomenna aurinko paistaa tähänkin toivottomaan sieluun..


      • mistelinalla
        pervokki kirjoitti:

        ..just nytkyllä eläväni parastaaikaa pahinta aikaa.. ehkä huomenna aurinko paistaa tähänkin toivottomaan sieluun..

        aamu kun saa, niin kaikki on toisin. usko tai älä. ihan toisin. olet vanhempi ja viisaampi ainakin. tai siis vanhempi. kyllä se sieltä se aurinko karahtaa, että silmiis koskee.


    • nylkkäri

      että on todella kylmä?

      • mistelinalla

        ... ja jos tulee huurua, vaikka olet saunassa, niin olet kyllä sitte aikas kylmänä, sanosin noin.


      • nylkkäri
        mistelinalla kirjoitti:

        ... ja jos tulee huurua, vaikka olet saunassa, niin olet kyllä sitte aikas kylmänä, sanosin noin.

        kun juristin kädet ovat heidän omissa taskuissaan.


      • mistelinalla
        nylkkäri kirjoitti:

        kun juristin kädet ovat heidän omissa taskuissaan.

        mitäs ne toisten taskuille, rehelliset...


      • nylkkäri kirjoitti:

        kun juristin kädet ovat heidän omissa taskuissaan.

        ..olis osannu arvata..


      • mistelinalla
        pervokki kirjoitti:

        ..olis osannu arvata..

        ... muukaan...


      • mistelinalla kirjoitti:

        ... muukaan...

        ..juupajooo..


    • dominoone

      huomenna uus päivä ja taas ollaan lähempänä viikonloppua ja hmmm.....

      • ..mitää hmm vaan tais nyt taas tulla raittiit ajat..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe