Oon vaihtamassa yasminea melianeen, koska yasminet on selvästi turvottanu mun mahaa. Tiedän että vaikutukset on yksilöllisiä mutta kertokaa silti omia kokemuksianne melianesta. Kiitos :)
Meliane-kokemuksia!
7
980
Vastaukset
- Susuna_85
Hei! Aloitin Melianen käytön tuossa 1,5 vuotta sitten ja olen ihan tyytyväinen.
Alussa (joku 2kk)pillereiden aloittamisesta alkoi turvotus. Kuppikokoni oli ennen pillereitä A75 ja nyt siis puolentoista vuoden jälkeen C75.. et silleen. Tissit oli aivan jumalattoman kipeät, enkä pystynyt nukkumaan vatsalleen kuukauteen.. Kiloja on tullut muutama lisää, tiedä sitten johtuuko pillereistä vai mistä.
Mielialavaihtelut ovat vieläkin hurjat. Välillä itketään kamalasti ja sitten on paras olo koskaan. Voi kyllä johtua omasta persoonastakin.
Muuta en osaa melianesta sanoa.. Toivottavasti auttoi edes vähän.. - ---
Niukat ja säännölliset menkat. Ei sivuoireita.
- Tytsi
Käytin Melianea 5-6v kun sitten päätin koittaa laastareita.
Melianea käyttäessäni menkat oli tosi niukat ja kesti aina 2-4pv. Mielialavaihtelut myös todella hurjat (ehkä luonteellakin oli vähän osaansa tässä). Lihoin myös muutaman kilon ja seksiä en halunnut useinkaan.
Laastaria käyttäessäni vaikutukset on aika lailla päinvastaiset itselläni, enää en pillereihin vaihtas :) - Miina
Syön yhdeksättä vuotta Melianeja, ja hyvin ovat sopineet minulle. Ensimmäisten 3 liuskan aikana vatsani tuntui turvonneelta ja rinnat aroilta, mutta oireet katosivat kun keho tottui pillereihin. Kokemukset ovat siis olleet positiiviset: kuukautiset ovat niukat, säännölliset ja kivuttomat, ehkäisy pelaa, haluan seksiä useammin kuin ennen ja voin hyvin.
Verenpaineeni ei ole noussut, en ole lihonnut, en ole masentunu tai haluton enkä ole kokenut muita negatiivisia vaikutuksia. Ainoa miinus on se, että pillerit kuivattavat limakalvoja jonkin verran, ja tämä vaivaa varsinkin talvisin. Onneksi siihenkin löytyy helposti apua :) - yasminiin
Mulla taas melianet nosti verenpainetta ja väsytti, neljä vuotta niitä söin kunnes vuosi sitten vaihdoin yasmineen ja nyt olen tyytyväinen. Eli melianeista ei positiivista sanottavaa.
- Pikkusielut
Hei! Olen syönyt meliane-pillereitä kohta 5v eikä ole ollut mitään valittamisen aihetta. Lihoin about 5kg ku ryhdyin syömään pillereitä, ei ole ollut siis haluttomuutta,limakalvojen kuivuutta (päin vastoin :D), päänsärkyä tms. Menkat on tosi säännölliset ja kestää 4-5päivää, ennen kesti 8päivää. Kivutkin ovat vähentyneet.
- minä...
käytin meliane-pillereitä pari vuotta, jolloin mielialanvaihtelut olivat todella rajuja. vaihdoin yasmineen. mielialanvaihtelut hävisivät mutta haluttomuus tuli tilalle.. turvotusta yms.. en ole huomannut kumpienkaan pillereiden aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576