Aloitin yasmin pillerit alle viikko sitten ja ensimmäisestä päivästä saakka on huimannut ja pyörryttänyt, ja välillä huono olokin ollut!
Onko muilla vastaavaa ilmennyt?
Mitenkäs muuten tyytyväisiä pillereihin? Mulla hieman iho-ongelmia, onko tepsinyt niihin?
Onko muilla vastaavaa ilmennyt?
Mitenkäs muuten tyytyväisiä pillereihin? Mulla hieman iho-ongelmia, onko tepsinyt niihin?
Vastaukset 4
Vanhimmat
Mulla vaihdettiin reilut viis kuukautta sitten e-pillerit Yasmineihin Tri Minuleteista.
Olen ollut ko. pillereihin tyytyväinen. Edellisiä pillereitä jouduin muun lääkityksen takia ottamaan 2 kappaletta päivässä (syön hortonin neuralgiaan estolääkkeenä Topimaxia, joka vähentää e-pillerien tehoa). Yasminien teho riittää yhdellä pillerillä, joten rahalliset menotkin pienenivät huomattavasti.
Itselläni en huomannut huimausta enkä muutakaan oiretta aloitettuani pillerit. Painonikin on pysynyt samana. Pillereitä olen käyttänyt reilut kymmenen vuotta, välillä pidin parin vuoden tauon.
Olen käyttänyt yasmineita 2,5 kk ja hyvin ovat sopineet. Ehkäpä ne eivät sinulle sovi?
se voi hyvinkin olla ohimenevää kun keho tottuu pillereihin. Luulisin että menee ohi, syö nyt ainakin se eka liuska loppuun.
juu, viikko sitten lopetin kolmannen liuskan ja täytyy sanoa, että kyllä on ollut pahaa oloa, jopa kerran yövuorossa ollessan käväsin oksentamassa, tosin eipä juuri mitään tullu, se tapahtui tokan liuskan aikoihin. Söin 7 vuotta merciloneja ja nyt yasmineita. Luulen, että on ns. parantanut iho-oireita...vähemmän näppyjä, mutta rinnat on välillä todella arat. Niin ja ennen yasmineja ei ollut menkkakipuja, nyt on pienimuotoisesti. Mielialakin on kohentunut, taikka sit vaan kuvittelen ;)