Kyseinen lääke näyttäisi irroittavan hiuksia päästäni. Kysynkin onko kukaan perillä syystä joka tämän aiheuttaa? Tappaako lääke hiussolut pysyvästi vai kasvaako hiukset esim. lääketauon aikana takaisin.
CONCERTA ja hiustenlähtö
apuva2112
36725
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Itse söin Absenoria sarjoittaiseen päänsärkyyn. Jouduin lopettaan lääkkeen kun hiukseni alkoivat lähteä. Hiuksistani lähti yli puolet.
Mutta kasvoivat entistä ehompina takaisin lääkkeen käytön lopettamisen jälkeen. Ja nyt mulla on paksu kihara tukka.
Eli epäilen, että mitään pysyvää vauriota aiheuttaa.
kysyn kuitenkin löytyisikö joku joka tietäisi juuri tämän lääkkeen kohdalta tilanteen?
Concerta taitaa olla amfetamiinijohdannainen. Itse iso A supistaa pinta ja ääreisverenkiertoa (munatkin kutistuvat), mikä voi tehdä hallaa päänahalle.
Viilentääkö Concerta sormia tai jalkoja?