Hei, olen pitkään miettinyt elämän tarkotusta ja miksi pitäisi jaksaa elää, mutta en ole löytänyt mitään ratkaisua, en tiedä miksi pitäisi jaksaa elää ja kärsiä turhaan. kaikki tuntuu niin turhalta. Elämässäni ei sinäänsä ole mitään vikaa, paitsi minulla on fyysisiä kipuja lähes koko ajan, olen käynnyt pitkään terapiassakin. En tiedä mitä pitäisi tehdä kaikki tuntuu vaan niin turhalta enkä jaksaisi tehdä enään mitään.Onko elämällä tarkoitusta?
elämä ei riitä
4
1036
Vastaukset
- ihan turhaa
Turhaa on kaikki.Tässä vaan tuota loppua odottelen.
- nainen.. ..
saan ootella..puolet varman vielä..ääh:-(
lähtisin jo tänään jos voisin..
nyt on kurjaa:-(
kaikki! - niintyhmäetnäkee
nainen.. .. kirjoitti:
saan ootella..puolet varman vielä..ääh:-(
lähtisin jo tänään jos voisin..
nyt on kurjaa:-(
kaikki!tottakai elämällä on tarkoitus,kun se on olemassa.symmetria/tasapaino...siihen kun elämässään pyrkii/pääsee,niin asiat selkenee,niin me täällä eteenpäin mennään.tai johonki päin ainaki.
- itsekään
liiemmin elämään järkeä löytänyt. Enkä tiedä kivuista liiemmin mitään. Mutta miksi elukat kärsii hiljaa eikä kerro lajitovereille mitään? (kai pysyäkseen hangissä hiukan pidempään?) Voipi olla, niin kuin itsekin ajattelen hiljaisina hetkinä, notta ei tässä järkeä olekaan vaan sätkitään kun ei muuta voi eikä parempaa ole tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477