Oletteko törmänneet tilanteisiin, joissa Jumala ja Saatana puheltavat samaan hiileen?
Minulle tulee ainakin yksi:
Vein kaverilleni Stryperin kokoelman ja hän kopsasi sen koneelleen. Kopiointi sujui kuitenkin yllättävän hitaasti. Olen melko varma, että sekä Jumala että Saatana hidastivat kopiointi yhdessä.
Jumala siksi, että kopiointi vie tuloja hengellisiltä yhtyeiltä ja Saatana siksi, että ei halua hengellisen musiikin leviävän.
Aika kummallista, vai mitä? Onko muita tilanteita?
Jumala ja Saatana yhteistyössä?
5
624
Vastaukset
- mese
Näinhän se homma etenee...
Saatana on Jumalan tuhlaajapoika... Eli kun Saatana tajuaa homman nimen niin kaikki on pelastettu! - Erilliset voimat
Vaan kumpikin voima toimi tahoillaan, sattui vain vain saamaan saman ilmenemismuodon.
Mielenkiintoista kuitenkin, enpä ole ennen tullut ajatelleeksi. - tarjasusanna
vai miksi epäilet?!
- Ismael
Saatana ja Jumala kulkevat käsi kädessä. Usko tarvitsee olennaisena osana pahuutta jolla voidaan sitten pelotella ihmisiä uskoon jollei kivoilla jutuilla saada tarpeeksi hyviä tuloksia käännyttämisessä.
Ensin ollaan mukavaa ja kerrotaan että miten meidän jumala on kaaaaiiiikista jumalista parahin. Jollei tämä sitten toimi niin sitten aletaan selitteleen että meidän jumala on se ainoa jumala. Jollei tämäkään vielä saa tossuja kääntymään kerrotaan Saatanasta jota vastaan vain meidän jumalalta saa suojauksen. Tietenkään muut jumalat ei edes tunnista/tiedä hirmuisen pahaa Saatanaa jos tietäisivätkin niin pötkisivät oitis pakoon.
PS. oletteko huomanneet että Uskiksetkin loukkaantuvat kun Saatanalle nauraa ja rupeavat puolusteleen sielunvihollista. Se vasta kummaa mutta onhan Saatanalla tärkeä pelotusefekti uskossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471