moi te kehonrakentajat jotka tiedätte mistä saa hormooneja ostettuu?? niin ottakaa yksityisesti yhteyttä [email protected] haluan tietää kaiken siitä miten se toimii ja kauan pitää käyttää että lihakset rupee näkyy?? paljon maksaa??? kiitos etu kätee
kehonrakentajat ?????
5
661
Vastaukset
- weider---
Enpä suosittele, että alat käyttämään lääkkeitä jollet ole sairas ja siinäkin tapauksessa lääkäri tietää paremmin mitä lääkkeitä tarvitset ja kuinka paljon. Älä hyvä ihminen ala myrkyttämään kroppaasi! Älä edes kokeile, sillä sille tielle jäät!
P.s etukäteen on yhdyssanaPitkällä tähtäimellä natikkana treenaaminen on kaikkein fiksuinta ja terveellisintä. Saatat olla kynäniska lopun elämääsi, mutta pitää tehdä valinta haluaako lihakset vai terveyden.
- Lukiolainen_possu
Läskisontiainen kirjoitti:
Pitkällä tähtäimellä natikkana treenaaminen on kaikkein fiksuinta ja terveellisintä. Saatat olla kynäniska lopun elämääsi, mutta pitää tehdä valinta haluaako lihakset vai terveyden.
Taitaa nää useimmat kehoilijat olla amiksia, jotka ei osaa kirjottaa. :D No ei, ei se nyt siitä oo kii, et on amikses (ihan vaa lukiolaisläppää), mut siis oikeesti en tajuu, et miks ihmiset ei osaa kirjottaa. Ei uskois, että asutaa yhestä maailman sivistyneimmistä valtioista... -_-
PS. Eniten ärsyttää tää kirjotustyyli "moi mä oon 14 wee amis ja otan aina aamusin Proteiini drinkin mitä teen väärin kun viikossa ei oo tullu kahta kiloo lihasmassaa????!!1". - Ammattikoulutus
Lukiolainen_possu kirjoitti:
Taitaa nää useimmat kehoilijat olla amiksia, jotka ei osaa kirjottaa. :D No ei, ei se nyt siitä oo kii, et on amikses (ihan vaa lukiolaisläppää), mut siis oikeesti en tajuu, et miks ihmiset ei osaa kirjottaa. Ei uskois, että asutaa yhestä maailman sivistyneimmistä valtioista... -_-
PS. Eniten ärsyttää tää kirjotustyyli "moi mä oon 14 wee amis ja otan aina aamusin Proteiini drinkin mitä teen väärin kun viikossa ei oo tullu kahta kiloo lihasmassaa????!!1".Ok, otin herneet nenääni, mutta tilastollisesti lukiopoika päätyy useammin kortistoon kuin ammattikoulutuksen saanut. Amispoika on myös kädentaidoiltaan huomattavasti kypsyneempi kuin "kirjatoukka" lukiopoika.
Ammattikoulu on monelle vain välivaihe opintiellä ja käytäntöä rikkaampana onkin parempi lähteä ammattikorkeakoulun penkkejä kuluttamaan. Oma kirjoituksesi on niin vajaaälyistä, että saatan jopa uskoa sinun olevan lukiolainen. - cxvx
Lukiolainen_possu kirjoitti:
PS. Eniten ärsyttää tää kirjotustyyli "moi mä oon 14 wee amis ja otan aina aamusin Proteiini drinkin mitä teen väärin kun viikossa ei oo tullu kahta kiloo lihasmassaa????!!1".14wee amis? en tiennytkään että amikseen pääsee suorittamatta peruskoulua loppuun :S
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797