Millaine tilitoimisto on luukko hyllykalliolta?
onko kokemuksia, kiskurointia vai edullista?
tilitoimisto
10
3596
Vastaukset
- HYVÄ
HYVÄ.
- KOKEMUSTA LÖYTYY
Tilitoimisto Mari Luukko on erittäin hyvä!!!!Usean vuoden kokemukssesta voin sen sanoa. ei koskaan ole ollu mitään ongelmia!
- nimim. todistettavasti
Asiansa osaava. Ei laskuta palvelustaan kuukausittain, vaan lähettää vuoden laskut kerralla maksettavaksi, kaikki samalla eräpäivällä, mutta antaa maksuaikaa korkoa vastaan.
Joskus veroilmoitus myöhästynyt.
Työntekijät eivät aina tyydy ilmoittamaan maksettavan alvin määrää kirjallisessa muodossa, vaan jostain syystä haluavat ilmoittaa summan puhelimitse, aivan kuin asiakas muistaisi summan ja maksaisi ko. alvin määrän verohallinnolle ilman vahvistettua laskuasiakirjaa ???- Ihan
Ihan mielenkiinosta kyselisin että millaista hintaa pitävät vienneillä ja mitä muita maksuja tulee vielä lisäksi? Nykyseen tilitoimistoon menee hermo pitänee kanssa ottaa harkintaan tilitoimiston vaihto.
- Jannestoliitto
Ihan kirjoitti:
Ihan mielenkiinosta kyselisin että millaista hintaa pitävät vienneillä ja mitä muita maksuja tulee vielä lisäksi? Nykyseen tilitoimistoon menee hermo pitänee kanssa ottaa harkintaan tilitoimiston vaihto.
Kannattaisiko ehkä ottaa firmaan itseensä yhteyttä?
- kuulemma
Kuuleman mukaa on melkoisen hintava pulju vieläkin. seinäjoella on monia paljon halvempiakin ja parempiakin tilitoimistoja kuin luukko. Joskus kyselin hintoja heiltä jos laittaisin kirjanpidon heille muistaakseni 2,50€vienti ja siitä oli jotenkin porrastettu hintaa että halvin hinta viennille oli 0,80€ kpl kun meni tietyn vientimäärän yli.
ja lisäksi muita kuluja 35€ kk.
Nykyisessä tilitoimistossa 0,50€ vienti, että tähän verrattuna aika kalliilta paikalta. - Anonyymi
Oot Hyvä mummi t Peetu L
- Anonyymi
Tosi hankalan oloinen oli ihminen kun kerran jouduin vääntämään asiasta. Ei kannata joutua riitoihin…
- Anonyymi
Hankala tehdä yhteistyötä, suvussa toinenkin alan yrittäjä joka vielä hankalampi.
- Anonyymi
Minulla ainakin on todella hyvät kokemukset kyseisessä paikasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275