Millaine tilitoimisto on luukko hyllykalliolta?
onko kokemuksia, kiskurointia vai edullista?
tilitoimisto
9
3360
Vastaukset
- HYVÄ
HYVÄ.
- KOKEMUSTA LÖYTYY
Tilitoimisto Mari Luukko on erittäin hyvä!!!!Usean vuoden kokemukssesta voin sen sanoa. ei koskaan ole ollu mitään ongelmia!
- nimim. todistettavasti
Asiansa osaava. Ei laskuta palvelustaan kuukausittain, vaan lähettää vuoden laskut kerralla maksettavaksi, kaikki samalla eräpäivällä, mutta antaa maksuaikaa korkoa vastaan.
Joskus veroilmoitus myöhästynyt.
Työntekijät eivät aina tyydy ilmoittamaan maksettavan alvin määrää kirjallisessa muodossa, vaan jostain syystä haluavat ilmoittaa summan puhelimitse, aivan kuin asiakas muistaisi summan ja maksaisi ko. alvin määrän verohallinnolle ilman vahvistettua laskuasiakirjaa ???- Ihan
Ihan mielenkiinosta kyselisin että millaista hintaa pitävät vienneillä ja mitä muita maksuja tulee vielä lisäksi? Nykyseen tilitoimistoon menee hermo pitänee kanssa ottaa harkintaan tilitoimiston vaihto.
- Jannestoliitto
Ihan kirjoitti:
Ihan mielenkiinosta kyselisin että millaista hintaa pitävät vienneillä ja mitä muita maksuja tulee vielä lisäksi? Nykyseen tilitoimistoon menee hermo pitänee kanssa ottaa harkintaan tilitoimiston vaihto.
Kannattaisiko ehkä ottaa firmaan itseensä yhteyttä?
- kuulemma
Kuuleman mukaa on melkoisen hintava pulju vieläkin. seinäjoella on monia paljon halvempiakin ja parempiakin tilitoimistoja kuin luukko. Joskus kyselin hintoja heiltä jos laittaisin kirjanpidon heille muistaakseni 2,50€vienti ja siitä oli jotenkin porrastettu hintaa että halvin hinta viennille oli 0,80€ kpl kun meni tietyn vientimäärän yli.
ja lisäksi muita kuluja 35€ kk.
Nykyisessä tilitoimistossa 0,50€ vienti, että tähän verrattuna aika kalliilta paikalta. - Anonyymi
Oot Hyvä mummi t Peetu L
- Anonyymi
Tosi hankalan oloinen oli ihminen kun kerran jouduin vääntämään asiasta. Ei kannata joutua riitoihin…
- Anonyymi
Hankala tehdä yhteistyötä, suvussa toinenkin alan yrittäjä joka vielä hankalampi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401