Miten te miehet koette sen jos joku tarpeeksi hyvin treenanannut nainen (kuten esim. nina!) voittaa teidat ihan rehellisesti ja puhtaasti poydan aaressa kadenvaannossa?
Mita tuntemuksia se saa aikaan? Olen itse nimittain voittanut useankin miehen kadenvaannossa, ja minusta vaikuttaa etta ovat kovasti punastuneet, olleet melkeimpa kuin "hanta" koipien valissa siina tilanteessa.
Siispa arvon herrat, kuvailkaa tuntemuksianne em. tilanteessa. Kuvittele mita tuntisit, jos et ole kokenut haviota naista vastaan, ja jos olet, kerro rehellisesti, milta se tuntui.
Millaista on havita naiselle kadenvaannossa?
11
1371
Vastaukset
- Mielipidemies
No joo sanoisin et hanki infosta taikka teknisestä tuesta öön ja ään pilkut näppäimistöösi.
- santa claus
kädenväännössä kaunissilmäiselle naiselle ... :(
- Kolli Kellinen
Eipä yleensäkään kiihota ajatus naisesta, joka harrastaa kädenvääntöä. Tulee mieleen lähinnä jonkinlainen rekkalesbo.
- mmies
kantaa kauppakassit kaupasta yksin.
- kiinnostaa kyllä
ihan muun tyyppinen "vääntäminen"
- en tiedä
Enpä tiedä, kun en ole hävinnyt kuin yhdelle miehellekään eläessäni. En kai katsoisi pahaksi, koska tietäisin, että sille naiselle häviäsi ainakin 9 miestä 10:stä.
- sdfsdfsaf
Se riippuu ihan naisesta...
sen näköisen naisen kans joka vois ulkonäön perusteella voittaa mut kädenväännössä ala vääntään (tosin kädenvääntö nyt on muutenkin amitsu-hommaa)-
Eikä kiinnosta. Ihan suoraan sanottuna tuskin tulen tekemään minkäänlaista tuttavuutta niin ison naisen kanssa, että voisi edes teoriassa voittaa kädenväännössä.
- Dick
Jeps !
Koulu aikoina kauan sitten hävisin eräälle tytölle kädenväännössä. Olin silloin luokkani heikoin poika joten ei ihme. Nyt olen jo miehistynyt ja kiinnostaisi kokeilla tyttöjen ja naisten kanssa voimia. - like_lady_aw
Ajatus ainakin on "mukava", jännittävä ja mielenkiintoinen. Voisihan se tuntua hieman erikoiselta, mutta koska vastassa olisi hyvin treenattu nainen niin se ei haittaisi. Pitäisi varmaan kokeilla uudelleen, uudelleen ja uudelleen. Oikeastaan kiihottava ajatus ...
Muutama kerta on kokeiltu vaan ei ole vielä voittajaa löytynyt, mutta tiukalle on ottanut ...
Lihaksikas nainen on aina ollut ihanteeni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30511706
- 1447156
- 1045972
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425329- 534409
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304319- 623628
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 833248
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223165