Tomin ja Sannan jumalainen tango

Tomin ja Sannan tango viime sunnuntaina sai itselleni melkoiset väristykset aikaan. Jo aloitus oli henkeä salpaava kun Tomi kuljetti ruusua Sannan kaulalta rinnoille ja siitä lantiolle. Sanna esitti upeasti kohtalokasta kaunotarta jonka Tomi lopulta kesytti.
Lopussa Sannan pyörähdykset Tomin syliin ja pään painaminen Tomin rintaa vasten oli kuin piste i:n päälle ja onnellinen päätös tarinalle.
Upea pari ja upea tanssi. Hienoa että ovat loppukilpailussa. Tomilla on jo tanssiaskeleetkin hyvin hallussa.

Lisäksi kuubalaisen Astor Piazzollan Libertango oli vahvan fiiliksensä vuoksi täydellinen tunnelman luoja tuohon tangoon. 'Libertango' on ehdoton suosikkini.

Kristinan ja Markon esityksestä sen verran, että ovat paikkansa ansainneet monen katsojan mielestä. He jotka eivät paritansseista välitä, ovat seuranneet ohjelmaa osittain juuri Markon ja Kristiinan takia. He ovat tuoneet toisenlaista viihdettä ja hauskuutta ohjelmaan.

Katja Kannonlahden ja Jussi Väänäsen olisin toivonut pysyvän kilpailussa kauemmin. Harmi kun putosivat jo alkumetreillä :(.

5

880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan...

Astor Piazolla on Argentiinan poikia. Libertangon kiihkeä tunnelma olisi paremminkin sopinut tulkittavaksi argentiinalaisen tangon tapaan.

• Äähh... niin muuten olikin argentiinalainen.
        Aina tuo Kuuba sekoittaa ajatukset :).

• minä taas
        Mariet kirjoitti:

Äähh... niin muuten olikin argentiinalainen.
        Aina tuo Kuuba sekoittaa ajatukset :).

Never mind! Sattuu näköjään parhaimmillekin meistä.

• mutsi

Murkkuikäinen, discomusiikista kiinnostunut tytär huutaa huoneestaan että kertokaa sitten kun Elstelä ja Keränen tanssii. Sitten juostaan katsomaan ja taas takasin omaan huoneeseen. Just Elstelän ja Keräsen verran ohjelma kiinnostaa, ei enempää. Heidän tanssinsa on kuulemma hauskaa ja humoristista.

• kun on juteltu tästä ohjelmasta olen kuullut nuorilta työkavereiltani että katsovat Kristiinan ja Markon tanssit ja jatkavat sen jälkeen kanavarallia toiselle kanavalle.

Kiva kun murkkuikäisesi edes tuon verran katsoo ohjelmaa :).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      49
      1344
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      160
      1156
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      61
      1037
    4. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      882
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      198
      871
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      12
      802
    7. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      27
      786
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      51
      771
    9. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      346
      758
    10. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      731
    Aihe