Alaselkäni ja kylkeni ovat olleet nyt muutaman päivän kipeitä, ja vastaavanlaista kipua on ollut silloin tällöin ennenkin. Mistä erottaa onko kyseessä lihassärky vai onko kyse jostain sisäelimestä? Esim. munuaiskipuhan tuntuu useimmiten juuri selän alueella.
Selkäkivut - lihaksissa vai sisäelimissä vika?
2
1021
Vastaukset
- Plöö
Mä oon kans miettinyt vähän samaa. Mul on selkä kipeänä ollut n. viikon. Se kipu tuntuu tulevan lihaksista mutta en ole aivan varma. Kyllähän se varmaan vois olla lihaskireyttä mutta pelkään et on jotain vakavempaa. Lisäks oon huomannut et kun taivutan selkää notkolle, siis esim. silta-asentoon niin sitä särkee aika paljon...en sit tiedä johtuuko se mun skolioosista mikä on kylläkin lievä.
- pippurisi
Lihaskivun voisi yrittää erottaa elimellisestä kivusta venyttämällä selkää ja kokeilemalla niin, tuntuuko lihakset kireiltä, mutta toisaalta aina sitä ei voi erottaa itse. Munuaiskivun ollessa kyseessä alaselän koputtelu sattuu... Jos selän taivuttaminen taaksepäin sattuu, ei sitä kannata harrastaa, sillä selän nikamissa voi olla jotain välystä ja silloin taivuttelua ei kannata harrastaa ellei asiaa ole tarkastettu esim lääkärillä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733664Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91991Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341210
- 1001073
- 1091055
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876