Kaikki oppositiopuolueet lähtevät mukaan kristillisdemokraattien välikysymykseen vanhustenhoidon laadun ja voimavarojen turvaamisesta. Kokoomus, vasemmistoliitto, vihreät ja perussuomalaiset päättivät asiasta torstaina.
Kristillisdemokraattinen eduskuntaryhmä tekee pääministeri Matti Vanhasen (KEPU) hallitukselle välikysymyksen vanhustenhuollon hoidon laadun ja henkilöstön määrän turvaamisesta. Välikysymys on tarkoitus jättää perjantaina.
Kristillisdemokraatit toteavat, että Vanhasen hallituksen ohjelmassa on selkeät tavoitteet vanhustenhoidon kehittämiseksi. Ne eivät kuitenkaan ole toteutumassa. Päinvastoin näkymät ovat hyvin huolestuttavia.
Näistä asioista vastaava ministeri Liisa Hyssälä vain pyörittelee silmiään televisiossa. Hyssälä on malliesimerkki KEPU-ministeristä, joka lupaa yhtä ja tekee toista. Hyssälähän lupasi 500 euron kuukausikorotuksen kansaneläkkeisiin. Hallituksessa tämä klovni sitten toi vain 5 euron korotuksen. Jo pelkästään tämä petos olisi riittävä syy Hyssälän erottamiseen. Nyt tämä samainen Liisa Hyssälä on ajanut Suomen vanhusten hoidon katastrofiin.
Isänmaa saa kärsiä KEPUlaisten virheistä ja petoksista.
Liisa Hyssälä kaatuu välikysymykseen
0
62
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697284Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425033- 913127
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat442204- 202071
- 342003
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171757- 281651
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141633- 181381