jänishousut?

..mitkä ihmeen jänishousut?..tarkottaakse pupujen turkista väsättyjä housuja vai sellasii missä o takana töpöhäntä..sivuilla korvat ja ööö edessä.. öö viikset???

38

1067

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellassii

ropelin pöksyjä liennööt.

• ..niin.. mä ku en tiiä..kuvittelen jänishousut vaan..

• kipparinoma

mut sit mut sit tuli mieleen vellihousu ja mä en enää tiedäkkään....Mulla on muuten sellaset vaaleanpunaiset pupukorvat,,,,Tytär osti ne mulle:o)

• ..sellaset jänishousut.. en mä tiiä.. vai että tytär osti.. et saanuu huug hefneriltä sentään? playboybunny quistis tai oikeestaan tässä tapauksessa LUlu

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..sellaset jänishousut.. en mä tiiä.. vai että tytär osti.. et saanuu huug hefneriltä sentään? playboybunny quistis tai oikeestaan tässä tapauksessa LUlu

Tai oikeestaan hänen luokan pojat oli sanonu et osta äidilles...se on sellanen honeybunny:o))
        Tytär sanoi et ne tykkää vanhoista akoista;o)))

• kipparinoma kirjoitti:

Tai oikeestaan hänen luokan pojat oli sanonu et osta äidilles...se on sellanen honeybunny:o))
        Tytär sanoi et ne tykkää vanhoista akoista;o)))

..vanhoista akoista.. no jopas puhetta tyttäreltäs.. mä kun en ainakaan ketään kutsuis akaks..tai muijaks tai ämmäks .. niistä tulee mieleen vaan puskajustiinat.. korrektimpi nimitys olis naaras..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..vanhoista akoista.. no jopas puhetta tyttäreltäs.. mä kun en ainakaan ketään kutsuis akaks..tai muijaks tai ämmäks .. niistä tulee mieleen vaan puskajustiinat.. korrektimpi nimitys olis naaras..

Oikeesti hän rakastaa mamia...Hänen mielestään muut ei saa nimitellä tätä naarasta;o))

Mitäs uros??? kuinka menee??

• kipparinoma kirjoitti:

Oikeesti hän rakastaa mamia...Hänen mielestään muut ei saa nimitellä tätä naarasta;o))

Mitäs uros??? kuinka menee??

..mut ku eri nimimerkilläkin etsii seuraa vaikka mistä päin nettii niin ei vastata ..tuossa eilen mietin onko niin paljon pervoja liikenteessä että kukaan ei uskalla vastata?? kummastus..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..mut ku eri nimimerkilläkin etsii seuraa vaikka mistä päin nettii niin ei vastata ..tuossa eilen mietin onko niin paljon pervoja liikenteessä että kukaan ei uskalla vastata?? kummastus..

noudattaa äitien neuvoja...Heh...
        Mä tiedän et natistä voi löytää....mut mä en mitään etsinytkään....kävi vahinko:o)))))))))

• kipparinoma kirjoitti:

noudattaa äitien neuvoja...Heh...
        Mä tiedän et natistä voi löytää....mut mä en mitään etsinytkään....kävi vahinko:o)))))))))

..sentää vahinko vaan onnenkantamoinen.. joskus on käynyt mullekin.. no useammin kuin muualla tai varsinkaan baarissa..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..sentää vahinko vaan onnenkantamoinen.. joskus on käynyt mullekin.. no useammin kuin muualla tai varsinkaan baarissa..

koskaan bokannu ketään..Asiat vaan menee niin:o))))

• mitä mitä
        kipparinoma kirjoitti:

enne ol vuan kahen boan välissä kastemato, joko se nyt kannuun on männy.

• kipparinoma kirjoitti:

..jotenkin niin mullakin.. oon vaan menny tai joku tullu juttelemaan ja asiat on vaan menny niin..

• asijat huonosti,
        pervokki kirjoitti:

..jotenkin niin mullakin.. oon vaan menny tai joku tullu juttelemaan ja asiat on vaan menny niin..

vuan liekkö vappu jo tulossa, jos ku aivot on männy ku tippaleivät.

• asijat huonosti, kirjoitti:

vuan liekkö vappu jo tulossa, jos ku aivot on männy ku tippaleivät.

..hirveen huonosti.. mitkä tippaleivät?.. mitkä aivot??

• kipparinoma
        mitä mitä kirjoitti:

enne ol vuan kahen boan välissä kastemato, joko se nyt kannuun on männy.

;o)))))))))) UKKOUROS!!

• näin vappuna
        pervokki kirjoitti:

..hirveen huonosti.. mitkä tippaleivät?.. mitkä aivot??

putkiaivoja ja tippaleipäaivoja, kummat Sinulla on. Itselläni ei ole aivoja ollenkaan, pelaan pelkkien vaistojeni varassa.

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

olla aloitteellisempi..Heh..Otat ja "omistat:o)"

• katsos kun
        kipparinoma kirjoitti:

olla aloitteellisempi..Heh..Otat ja "omistat:o)"

huumorinkukka on kaunein kukka.

• näin vappuna kirjoitti:

putkiaivoja ja tippaleipäaivoja, kummat Sinulla on. Itselläni ei ole aivoja ollenkaan, pelaan pelkkien vaistojeni varassa.

,,..sanoo kun en tuntenut niiden olemassaoloa.. kaipa vaistoilla täälläkin pelataan.. ei muuta selitystä..

• kipparinoma
        katsos kun kirjoitti:

huumorinkukka on kaunein kukka.

samaa mieltä:o)))))))))))))))))))))

• Vedän

Mä vedän perseeseen ja lujaa tommosia jänishousuja

• ..jänishousut varmaankin luikkii pakoon.. PIIP.. koipien välissä..

• Poes se

jänis housusta, sehän tukehtuu sinne, hävijjää ku pieru saharraan. Elläinriäkkäystä moenen touhu. Ei savolaeset pie ku kalakukkoo housujasj, ja sittäi vuan talavella, pahimmilla ilimoella.

• ..jänis jäi sinne housuihin..kuoli kuin pieru saharaa.. ja henki lähti kalakukon matkaan..

• otakkee....

jänis simmottos sit vaa housust, sehän kyl mar sit tukehtuu sinne, hävijjää ku pieru saharraan. Kui vaa elläinriäkkäyst moene touhu. Kui vaa ei savolaeset pie totanoi ku kalakukkoo kyl mar sit housujasj, ja sittäi vuan talavel, pahimmil ilimoel.

• Myös
        otakkee.... kirjoitti:

jänis simmottos sit vaa housust, sehän kyl mar sit tukehtuu sinne, hävijjää ku pieru saharraan. Kui vaa elläinriäkkäyst moene touhu. Kui vaa ei savolaeset pie totanoi ku kalakukkoo kyl mar sit housujasj, ja sittäi vuan talavel, pahimmil ilimoel.

Mukaan tummeli ja liukuvoiteet

• otakkee.... kirjoitti:

..jeee jees.. otetaan jos o viel elossa..

• hengettömmii
        pervokki kirjoitti:

..jänis jäi sinne housuihin..kuoli kuin pieru saharaa.. ja henki lähti kalakukon matkaan..

housujjas pittee, ota tokkiisa pirraatti viakraa, se ku jättää tyvestä löysäks, onse nii kovvaa aenetta.

• Ottaa kans
        pervokki kirjoitti:

..jeee jees.. otetaan jos o viel elossa..

Muutaman ruotsalaisen ja munahaukan kans

• hengettömmii kirjoitti:

housujjas pittee, ota tokkiisa pirraatti viakraa, se ku jättää tyvestä löysäks, onse nii kovvaa aenetta.

..yleensä pidän hengettömii housuja.. en käytä turkisvuoratuista tai turkista.. pistää hikoilee.. ja mitään viakraa tarvita.. täällä ainakaan..

• Ottaa kans kirjoitti:

Muutaman ruotsalaisen ja munahaukan kans

..housuihin ei oo sellasii eksynyt..

• istui maassa
        hengettömmii kirjoitti:

torkkuen, mikä sul on jänönen, kun et ennee hyppele....

• istui maassa kirjoitti:

torkkuen, mikä sul on jänönen, kun et ennee hyppele....

..kuollut tai sammunut ku se muinainen jänis joka heräs aamulla krapulassa metsätiellä ja näki kahden kuolleen ketun vieressään ja pohti.. kaikkee sitä tulee humalapäissään tehtyy..

• ..tähän linkin jos jaksaisin... mut nuohan ovat erikseen.. jänis ja housut..

• oli se jänis
        pervokki kirjoitti:

..tähän linkin jos jaksaisin... mut nuohan ovat erikseen.. jänis ja housut..

joka lauloi aina siinä M.A. Nummisen kanssa. Taisi olla Pedro Hietanen. SILLÄ OLI JÄNISHOUSUT

• oli se jänis kirjoitti:

joka lauloi aina siinä M.A. Nummisen kanssa. Taisi olla Pedro Hietanen. SILLÄ OLI JÄNISHOUSUT

..oli kokovartalo jänishousut..aika siistit..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      372
      39509
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      108
      7987
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      5810
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      21
      4308
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      60
      3724
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3417
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      74
      2941
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      26
      2672
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      18
      2361
    10. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      12
      2174
    Aihe