Okei repäsin. Hankin GBA ja siihen pokemon sinisen, punasen, keltasen, hopean, kultasen, ja crystalin. Mistä pelistä kannattaa aloittaa? :D
Mistä pelistä kannattaa aloittaa?
7
556
Vastaukset
- Dichiko98
Ehkä Yellow:sta.(koska siinä on Picachu!)
siinä ehdotus.
toivottavasti auttaa.
:)
Vinkki:Hanki N64 ja Pokemon Stadium 1 ja Pokemon Stadium 2.
näillä saat tehtyä kunnon Pokemon-Labran!
:) - umbreon
Yellowista.
Pääsee hyvin alkuun eikä ole kauhean sekava.
Toivottavasti osaat edes jonkin verran englantia tai olet katsonut pokemonia telkusta.- Miror_B
aloita red saat valita alussa suitrlen ja bulbasaurin ja charmanderin ja pikatcun saa viridian metsästää kun menet ylös päin :D
- Emerald.
Jos et ole pelannut pokemonia, kannattaa aloittaa joko redistä tai bluesta, ne ovat melko samanlaiset, sen jälkeen kannattaa koettaa crystalia, siinä on suhtkoht hyvä graffa, ja mukavan pitkähkö.
- lighting
alotin ensimmäistä kertaa elämässäni goldia alusta, sitten tuli red, blue, yellow, crystal, silver, ruby, sapphire, leaf green, fire red sitten vimpaks emerald. pearl ja diamond ovat myös mutta japanin kielisellä..
- Karuski-95
Redissä seinät on punasia!hyihyihyihyihyihyihyihyiy!!!!Sininen seinä näyttää ihanalta ja sopiikin siihen peliin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437