Eli jaksossa Patty ja Selma on tulossa kylään ja Homer piiloutuu kaapin taakse, josta meneekin "musta- aukko" toiseen ulottuvuuteen ja Homerista tulee 3D-hahmo..Sitten se imeytyy jonnekkin..Ja tulee aitojen ihmisten ilmoille..
Voisiko joku ihana kertoa, että mikä jakso? Missä kaudessa? Vai oliko joku Halloween-jakso ja jos oli niin mikä? Kiitos! :)
Mikä jakso?
6
828
Vastaukset
- Taichi
Pienellä googlettamisella selvisi heti, että kyseessä on Treehouse of Horror-jakso VI eli Kauhujen talostahan se.
Ollos hyvä :)
http://en.wikipedia.org/wiki/Treehouse_of_Horror_VI- Jo vuosia piinannut
Kiitos tosi paljon! :) Nyt vuosia kestänyt piina on ohi ;)
- apu n
Jo vuosia piinannut kirjoitti:
Kiitos tosi paljon! :) Nyt vuosia kestänyt piina on ohi ;)
Kyseinen jakso löytyy seitsemännestä tuotantokaudesta.
- hehhehhee
apu n kirjoitti:
Kyseinen jakso löytyy seitsemännestä tuotantokaudesta.
Ja kyseinen jakso pelotti oikeasti sillon kuin ensimmäistä kertaa suomen tv:stä tuli.. :)
Juuri kyseinen jakso on seuraavana edessä kun on 7. kauden dvd:tä katsellut.. Saa nähärä miten nyt käy :D - hehehehe
hehhehhee kirjoitti:
Ja kyseinen jakso pelotti oikeasti sillon kuin ensimmäistä kertaa suomen tv:stä tuli.. :)
Juuri kyseinen jakso on seuraavana edessä kun on 7. kauden dvd:tä katsellut.. Saa nähärä miten nyt käy :DJa lisäys vielä että tämä 3D homma ei siis pelottanut vain se osa tästä jaksosta kuin Willie tuli uniin tappamaan lapsia (elmstreet parodia)
- on VARMASTI
seitsemännellä tuotantokaudella, ja se on nimeltään kauhujen talo 6 (treehouse of horror XI)
Ja olen TÄYSIN varma siitä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682847
- 2022135
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.592121- 711786
- 941684
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91571- 841288
- 811100
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2061070- 951059