kuka asuu maalla

..???.. onko maalla mukavaa?? kannattaisiko pervokin muuttaa maalle.. vai maan alle???????????????????? ??????????????????????????????

13

518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksitypy

      ja maalla on mukavaa.
      Muuta maalle, älä maan ja mullan alle.
      Hyvät yöt kaikille. :=))

      • kissaäiti

        kunhan kaupunkiin ja duunipaikkaan on alle 30km.


      • ..suosittelet.. no hyvät yöt..älä katso sängyn alle..


      • yksitypy
        kissaäiti kirjoitti:

        kunhan kaupunkiin ja duunipaikkaan on alle 30km.

        Minulla hyvä onni, kun vain 5 kilsaa töihin :=))


      • kissaäiti kirjoitti:

        kunhan kaupunkiin ja duunipaikkaan on alle 30km.

        ..se auto hommeli..mä kun en sovi rattiin.. voisin kyllä tykätä asuu maalla aivan oikeesti..


      • yksitypy
        pervokki kirjoitti:

        ..suosittelet.. no hyvät yöt..älä katso sängyn alle..

        katso, vaan ihan muualle :=))


      • yksitypy kirjoitti:

        katso, vaan ihan muualle :=))

        ..mut se uteliaisuus se on homman nimi..


      • yksitypy
        pervokki kirjoitti:

        ..mut se uteliaisuus se on homman nimi..

        en varmasti katso alle. En, en!
        Enkä ole utelias. Ei siellä ole edes pölypunkkeja nyt, kun aamulla imuroin..
        Hei! On siellä mun kirja kait. Pitää sittenkin katsoa sinne. Muuten en olis katsonut :=))))


      • yksitypy kirjoitti:

        en varmasti katso alle. En, en!
        Enkä ole utelias. Ei siellä ole edes pölypunkkeja nyt, kun aamulla imuroin..
        Hei! On siellä mun kirja kait. Pitää sittenkin katsoa sinne. Muuten en olis katsonut :=))))

        ..kaikki pölypunkit on poissa..imuroituna pölypussiin.. vai jäikö sinne sittenkin yksi.. se suurin.. kannattaa kuitenkin muistaa tämä...

        joka ilta kun lamput sammuu ja saapuu kaamea yööö.. mulla se on liskojen yö.. yöterrorii..


    • luulisen

      että pervokin olisi parasta muuttaa maalle. Niin tietty ihan sama, että mihin maalle (Ukrainaan, Keniaan, Angolaan, Somaliaan jne. tahansa, Kunhan vaan mahdollisimman kauas. ;)

      • ..olisi parasta muuttaa mahdollisimman kauas..ja mistä????


    • käpykylästä

      juu maalla asun ikävä kyllä.. onhan täällä kivaa ja rauhallista mutta jo pienestä pitäen ollut kaupunkityttö ja sitten muuttaa kapiseen jumalanseläntakaiseen käpykylään ei ollut hyvä vaihtoehto.. pelkkää vtn peltoa ja mettää... pieni kirkonkylä ja jopa grilli ja pari kauppaa.. :// ja jopa semmonen 3000 asukasta ja tä vitun paikka on pinta-alaltaan suurempi kuin turku! helvetti..

    • perskuti

      Täällä Auklandissa, niin kuin tiedät....Aussien kaakkoiskulmalla, on maailman para paikka....

      Reppu mukaan, valtava tahto toteutta unelmaansa...
      paljon työtä, ja asennetta...
      Ei talvirengas-pakkoa.
      Täällä ei ole hammaspeikkoja, mutta voi olla lammaspeikkoja:=)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe