..???.. onko maalla mukavaa?? kannattaisiko pervokin muuttaa maalle.. vai maan alle???????????????????? ??????????????????????????????
kuka asuu maalla
13
493
Vastaukset
- yksitypy
ja maalla on mukavaa.
Muuta maalle, älä maan ja mullan alle.
Hyvät yöt kaikille. :=))- kissaäiti
kunhan kaupunkiin ja duunipaikkaan on alle 30km.
- yksitypy
kissaäiti kirjoitti:
Minulla hyvä onni, kun vain 5 kilsaa töihin :=))
kissaäiti kirjoitti:
..se auto hommeli..mä kun en sovi rattiin.. voisin kyllä tykätä asuu maalla aivan oikeesti..
- yksitypy
pervokki kirjoitti:
..suosittelet.. no hyvät yöt..älä katso sängyn alle..
katso, vaan ihan muualle :=))
- yksitypy
pervokki kirjoitti:
..mut se uteliaisuus se on homman nimi..
en varmasti katso alle. En, en!
Enkä ole utelias. Ei siellä ole edes pölypunkkeja nyt, kun aamulla imuroin..
Hei! On siellä mun kirja kait. Pitää sittenkin katsoa sinne. Muuten en olis katsonut :=)))) yksitypy kirjoitti:
en varmasti katso alle. En, en!
Enkä ole utelias. Ei siellä ole edes pölypunkkeja nyt, kun aamulla imuroin..
Hei! On siellä mun kirja kait. Pitää sittenkin katsoa sinne. Muuten en olis katsonut :=))))..kaikki pölypunkit on poissa..imuroituna pölypussiin.. vai jäikö sinne sittenkin yksi.. se suurin.. kannattaa kuitenkin muistaa tämä...
joka ilta kun lamput sammuu ja saapuu kaamea yööö.. mulla se on liskojen yö.. yöterrorii..
- luulisen
että pervokin olisi parasta muuttaa maalle. Niin tietty ihan sama, että mihin maalle (Ukrainaan, Keniaan, Angolaan, Somaliaan jne. tahansa, Kunhan vaan mahdollisimman kauas. ;)
- käpykylästä
juu maalla asun ikävä kyllä.. onhan täällä kivaa ja rauhallista mutta jo pienestä pitäen ollut kaupunkityttö ja sitten muuttaa kapiseen jumalanseläntakaiseen käpykylään ei ollut hyvä vaihtoehto.. pelkkää vtn peltoa ja mettää... pieni kirkonkylä ja jopa grilli ja pari kauppaa.. :// ja jopa semmonen 3000 asukasta ja tä vitun paikka on pinta-alaltaan suurempi kuin turku! helvetti..
- perskuti
Täällä Auklandissa, niin kuin tiedät....Aussien kaakkoiskulmalla, on maailman para paikka....
Reppu mukaan, valtava tahto toteutta unelmaansa...
paljon työtä, ja asennetta...
Ei talvirengas-pakkoa.
Täällä ei ole hammaspeikkoja, mutta voi olla lammaspeikkoja:=)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684531Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1004028- 523542
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul362832Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!262593Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa602502- 462384
- 391927
- 471908
- 301656