..MIEHILLÄ.. näin mua perkele peloteltiin.. odotan nyt siis rintojeni kasvua mut oluesta en luovu..en sit millään.. auttasko rasvaimu??
olut kasvattaa rintoja
10
661
Vastaukset
- oot muuttumass
naismaiseksi, niinko edellinen otsikko kertoi. Ja naiset muuttuu miesmäisiksi (kun määräilevät ja pomoilevat aikansa) ja parta alkaa kasvaa. Siinäpä hyvä rangaistus. HAH HAH HAA!
- katoppa peiliin!
pervokki kirjoitti:
..se v..ttuilu olikin siellä lähibaarissa?
Ite en voi kattoo ku vessan valo meni rikki enkä uskalla mennä vessaan ku siel on pimeetä =(
katoppa peiliin! kirjoitti:
Ite en voi kattoo ku vessan valo meni rikki enkä uskalla mennä vessaan ku siel on pimeetä =(
..ja pelästyin..mutta littarinta oon edelleenkin pitkän oluthistorian jälkeenkin..
- Ei mitään hätää!
pervokki kirjoitti:
..ja pelästyin..mutta littarinta oon edelleenkin pitkän oluthistorian jälkeenkin..
Jos viel on littarinta, niin kaikk o okei!
- kunnolla,
nii on sitten jotai, mitä poistaa! No eihän tuo tietenkää kaikkia koske. Jos sull on tarpeeksi mieshormooneita ja olematon määrä naishormooneita, ei sull oo mitää hätää! =)
..ookei ehkä mulla ei oo mitään hätää..yrittivät vaan vierottaa mut OLUESTA... sillä viisiin..
- aina tehonnut
pervokki kirjoitti:
..ookei ehkä mulla ei oo mitään hätää..yrittivät vaan vierottaa mut OLUESTA... sillä viisiin..
joihinkin yksilöihin
aina tehonnut kirjoitti:
joihinkin yksilöihin
..tapauksessa alan hippasen kyllä epäillä.. tätä juttuu.. sen tiiän että pötsi kasvaa..
- perskuti
Olut ei kasvata kuin vastapuolen Vi''tus kynnystä!
Kynsiä ja tukkaa!!
Noooooo...Hyvää viikonloppua:=DDDDDDDD
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi644052Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D803690- 423195
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192558Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222407Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522196- 482035
- 471768
- 361720
- 301566