..MIEHILLÄ.. näin mua perkele peloteltiin.. odotan nyt siis rintojeni kasvua mut oluesta en luovu..en sit millään.. auttasko rasvaimu??
olut kasvattaa rintoja
10
667
Vastaukset
- oot muuttumass
naismaiseksi, niinko edellinen otsikko kertoi. Ja naiset muuttuu miesmäisiksi (kun määräilevät ja pomoilevat aikansa) ja parta alkaa kasvaa. Siinäpä hyvä rangaistus. HAH HAH HAA!
- katoppa peiliin!
pervokki kirjoitti:
..se v..ttuilu olikin siellä lähibaarissa?
Ite en voi kattoo ku vessan valo meni rikki enkä uskalla mennä vessaan ku siel on pimeetä =(
katoppa peiliin! kirjoitti:
Ite en voi kattoo ku vessan valo meni rikki enkä uskalla mennä vessaan ku siel on pimeetä =(
..ja pelästyin..mutta littarinta oon edelleenkin pitkän oluthistorian jälkeenkin..
- Ei mitään hätää!
pervokki kirjoitti:
..ja pelästyin..mutta littarinta oon edelleenkin pitkän oluthistorian jälkeenkin..
Jos viel on littarinta, niin kaikk o okei!
- kunnolla,
nii on sitten jotai, mitä poistaa! No eihän tuo tietenkää kaikkia koske. Jos sull on tarpeeksi mieshormooneita ja olematon määrä naishormooneita, ei sull oo mitää hätää! =)
..ookei ehkä mulla ei oo mitään hätää..yrittivät vaan vierottaa mut OLUESTA... sillä viisiin..
- aina tehonnut
pervokki kirjoitti:
..ookei ehkä mulla ei oo mitään hätää..yrittivät vaan vierottaa mut OLUESTA... sillä viisiin..
joihinkin yksilöihin
aina tehonnut kirjoitti:
joihinkin yksilöihin
..tapauksessa alan hippasen kyllä epäillä.. tätä juttuu.. sen tiiän että pötsi kasvaa..
- perskuti
Olut ei kasvata kuin vastapuolen Vi''tus kynnystä!
Kynsiä ja tukkaa!!
Noooooo...Hyvää viikonloppua:=DDDDDDDD
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354593- 553165
- 302863
- 602787
- 62370
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151589
- 171564
- 161504
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81498