Soviterengas??

mikä se on

Sovirengas tulee renkaan ja akselin väliin renkaanvaihdon yhteydessä, kuulemma. Onko tämä pakko olla? Itselläni ei ainakaan ole. Paljonko maksaà?

7

11936

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepjep

no tietyillä alumiinivanteilla on tarpeellinen. Esim. Tarvikevanteena ostettuihin tarvitaan erikokoisia soviterenkaita eri automerkkeihin. Eli se keskittää silloin pyörän paremmin.

Mutta eikai niitä alkuperävanteissa (tai esim. peltivanteissa ole)

Hinnasta en tiedä.

• fneono

Katastuksessa eivät tykkää jos ylimääräsiä levyjä tai rinkuloita on lykitty sopimattomiin paikkoihin. Lisäksi jos raideväli sattu muuttumaan niin kilvet repivätten irti

• lol gg

eli käytännössä pakko laittaa jos on ostanut vanteen joka tarvii sen. rengasliike myi itselleni tällaiset vanteet (pyytämättäni). no jos pilkulleen lakia lukee, niin taitavat olla laittomat, mutta käytännössä kukaan ei valita ja selvä hyötykin näistä on, että rengas ei 'hölsky'. eli sovite pienentää sitä keskiön reikää vanteessa autolle sopivaksi.

• noups

ei hevonvitunhumpan merkitystä katsastuksessa ja pääsääntöisesti aluissa myös alkup.ns"(koska alkuperäistä niissä alu/erik. vanteiden kys.olleessa on vain auton logo) eli on siis keskitys-sovite palat. tosin käytetään niitä samalla levitepaloina esim. leveiden renkaiden olleessa kys. jotta mahtunevat pyöriin.

• sitroen.
        noups kirjoitti:

ei hevonvitunhumpan merkitystä katsastuksessa ja pääsääntöisesti aluissa myös alkup.ns"(koska alkuperäistä niissä alu/erik. vanteiden kys.olleessa on vain auton logo) eli on siis keskitys-sovite palat. tosin käytetään niitä samalla levitepaloina esim. leveiden renkaiden olleessa kys. jotta mahtunevat pyöriin.

on asetuksella erikseen kielletty.

• autostylisti
        noups kirjoitti:

sovite rengas keskittää vanteen napaan = laillinen ja jos vanteisiin sellaiset kuuluu niin kannattaa laittaa.

kun taas levitys paloilla saa muutettua vanteen offsettia, eli käytännössä vanne tulee ulommas ja NÄYTTÄÄ HYVÄLTÄ! = laiton suomessa

• nainen ratin takaa
        sitroen. kirjoitti:

on asetuksella erikseen kielletty.

naisenakin ymmärrän ja tiedän että nyt ei puhuttu LEVITE vaan SOVITEpaloista ja jos alut sen vaativat niin ne SOVITEpalat on pakko laittaa,älä hyvä ihminen sekoita kaksi eri asiaa,terveisin naisautoilija

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5171
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2839
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2478
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1819
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1610
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1334
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1298
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1197
    Aihe