Sovirengas tulee renkaan ja akselin väliin renkaanvaihdon yhteydessä, kuulemma. Onko tämä pakko olla? Itselläni ei ainakaan ole. Paljonko maksaà?
Soviterengas??
7
11936
Vastaukset
- jepjep
no tietyillä alumiinivanteilla on tarpeellinen. Esim. Tarvikevanteena ostettuihin tarvitaan erikokoisia soviterenkaita eri automerkkeihin. Eli se keskittää silloin pyörän paremmin.
Mutta eikai niitä alkuperävanteissa (tai esim. peltivanteissa ole)
Hinnasta en tiedä. - fneono
Katastuksessa eivät tykkää jos ylimääräsiä levyjä tai rinkuloita on lykitty sopimattomiin paikkoihin. Lisäksi jos raideväli sattu muuttumaan niin kilvet repivätten irti
- lol gg
eli käytännössä pakko laittaa jos on ostanut vanteen joka tarvii sen. rengasliike myi itselleni tällaiset vanteet (pyytämättäni). no jos pilkulleen lakia lukee, niin taitavat olla laittomat, mutta käytännössä kukaan ei valita ja selvä hyötykin näistä on, että rengas ei 'hölsky'. eli sovite pienentää sitä keskiön reikää vanteessa autolle sopivaksi.
- noups
ei hevonvitunhumpan merkitystä katsastuksessa ja pääsääntöisesti aluissa myös alkup.ns"(koska alkuperäistä niissä alu/erik. vanteiden kys.olleessa on vain auton logo) eli on siis keskitys-sovite palat. tosin käytetään niitä samalla levitepaloina esim. leveiden renkaiden olleessa kys. jotta mahtunevat pyöriin.
- sitroen.
noups kirjoitti:
ei hevonvitunhumpan merkitystä katsastuksessa ja pääsääntöisesti aluissa myös alkup.ns"(koska alkuperäistä niissä alu/erik. vanteiden kys.olleessa on vain auton logo) eli on siis keskitys-sovite palat. tosin käytetään niitä samalla levitepaloina esim. leveiden renkaiden olleessa kys. jotta mahtunevat pyöriin.
on asetuksella erikseen kielletty.
- autostylisti
noups kirjoitti:
sovite rengas keskittää vanteen napaan = laillinen ja jos vanteisiin sellaiset kuuluu niin kannattaa laittaa.
kun taas levitys paloilla saa muutettua vanteen offsettia, eli käytännössä vanne tulee ulommas ja NÄYTTÄÄ HYVÄLTÄ! = laiton suomessa - nainen ratin takaa
sitroen. kirjoitti:
on asetuksella erikseen kielletty.
naisenakin ymmärrän ja tiedän että nyt ei puhuttu LEVITE vaan SOVITEpaloista ja jos alut sen vaativat niin ne SOVITEpalat on pakko laittaa,älä hyvä ihminen sekoita kaksi eri asiaa,terveisin naisautoilija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185171- 472839
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302478Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231819- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101610Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231334Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101298- 961197