Nännit

nuorinainen

Minulla on todella isot nännipihat ja nännit aina ihon tasalla,harvoin tulevat koholle ja silloinkin todella lievästi. Eli periaatteessa minulla on vain nännipihat eikä nännejä ollenkaan. Ainakin siltä tuntuu. Masentaa ihan hirveästi kun se tekee niistä minusta niin rumat, enkä halua edes poikaystävälle niitä näyttää ja siksi hänkin on ihan ihmeissään. Olen 19. Onko mitään millä saisi nänni pysyvästi edes hieman koholle ja nännipihan hieman supistumaan ettei se olisi niin laaja (9cm). Siis että saisi vähän sirommat nännit. Olen jo kokeillut koko ajan niiden hieromista ja sitten Aventin Nipplette tuotetta ja siitäkään ei ollut mitään apua (sinne meni turhaan 60e), teki vain nännit kipeiksi ja rohtuisiksi.
Olen takonut tämän ongelman kanssa jo pitkään. Tiedän kyllä että "hyväksy itsesi, maailmassa on pahempiakin juttuja", mutta kun painaa mieltä niin painaa ja siitä ei pääse mihinkään.

Plastiikka kirurgille en haluaisi mennä kun jää arpia ja maksaa niin pirusti. Mutta ihan mihin muuhun tahansa olisin valmis. Onko kellään mitään ajatuksia??? toimivia sellaisia?? tai edes saman ongelman kanssa eläjiä?

31

63866

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihasteleva mies

Hei!
      Lyönpä vetoa että poikaystäväsi ihastuu nännipihoihisi kunhan vain näytät ne reilusti hänelle. Minusta ainakin isot nännipihat on tosi ihanat ja seksikkäät. Tsemmppiä !!

• rehellisesti

Laajat nännipihat ovat monien (mukaan lukien minun) mielestä todella seksikkäät! Näytä nyt ihmeessä poikaystävällesi! Hän tuskin arvostelee sinua pelkkien nänniesi perusteella...!

• Tepa

Käsittämätöntä! Ihan sama ongelma mulla, oon sua vanhempi ja silti häpeän näyttää rintojani tai käysä yleisessä saunassa. Eli ei tää mitään teinivouhotusta ole.
      Näitä käsittääkseni sanotaan ontelonänneiksi. Kävin kerran plastiikkakirurgilla ja leikkaus olisi mahdollinen, mutta se ei välttämättä tuo pysyvää tulosta. Maitotiehyet kuulemma voidaan katkaista, mutta siinä voi mennä tunto eikä tietenkään voi imettää. Kuka sellaista tekisi vaikka lapsia ei aikoisikaan..?

• esiin !!!

Näin ainakin itselläni kävi. Tosin apuna kyllä täytyi alussa käyttää sellaista nännikuppia, en nyt tarkalleen muista miksi sitä sanotaan, imetykseen liittyvä kuitenkin. Se toi nännit esiin. Joten ei huolta, kyllä asia korjaantuu ajan myötä (tai lasten myötä)!

• nännitön

Hei vaan, kuulostaa tutulta.

On olemassa ns. nänni-imureja, joilla useat saavat nännit esiin pysyvästi. Vaatii kuitenkin pitkäjänteistä käyttöä. Tai otat härkää sarvista ja pyydät poikaystävääsi toimimaan "imurina" silloin tällöin. Nännipihaa ei tietääkseni saa kotikonstein pienemmäksi, mutta luulen, että jos saat ne nännit esiin, niin se nännipihakaan ei näytä niin suurelta:)

Itse en ole tehnyt asialle muuta, kuin koettanut hyväksyä sen osana itseäni. Eipähän paista puserosta mitään nortin jämiä. Mieheni pitää rinnoistani, eipähän joka tytöllä olekkaan samanlaisia:)

• Tepa

Imuri? Heh! Mistä sellaisen saa??? (en siis puhu nyt miehestä...)

• nuorinainen

Jos et ole itse kokeillut niin mistä tiedät että toimii? Onko samantapainen kuin Nipplette tuote? Se imaisee nännit siihen kuppiin ja sitä pidetään rintsikoiden alla niin pitkään kun nyt jaksaa. Turha vekotin minulle. Onko sellainen "imuri" kallis?

• nännitön
        nuorinainen kirjoitti:

Jos et ole itse kokeillut niin mistä tiedät että toimii? Onko samantapainen kuin Nipplette tuote? Se imaisee nännit siihen kuppiin ja sitä pidetään rintsikoiden alla niin pitkään kun nyt jaksaa. Turha vekotin minulle. Onko sellainen "imuri" kallis?

Olen joskus vuosia sitten, kun itse harkitsin tuota vaihtoehtoa lukenut käyttäjäkokemuksia aiheesta. Tässä on yksi linkki aiheeseen liittyen.
        http://keskustelu.mtv3.fi/keskustelu/thread.jspa?messageID=4048466

Ja faktahan on, että sisäänpäin vetäytynyt tai tasossa oleva nänni tulee yleensä hiljalleen ulos imetyksen yhteydessä (yleensä pysyvä muutos).

Nänni-imuri ajatus perustuu "imevään" liikkeeseen (ihan vastaava kuin vauvan imiessä).

Googleta nänni imuri, pumppu, imijä, jne. vaihtoehdoilla, niin pitäisi löytyä. Maksaa reilut 10 euroa. Mahtaa olla suurin osa erottisia liikkeitä, jotka tuota myy. Luultavasti vastaavan "laitteen" voi kyhästä kotitekoisesti.

• Maija-Anselmi
        nännitön kirjoitti:

Olen joskus vuosia sitten, kun itse harkitsin tuota vaihtoehtoa lukenut käyttäjäkokemuksia aiheesta. Tässä on yksi linkki aiheeseen liittyen.
        http://keskustelu.mtv3.fi/keskustelu/thread.jspa?messageID=4048466

Ja faktahan on, että sisäänpäin vetäytynyt tai tasossa oleva nänni tulee yleensä hiljalleen ulos imetyksen yhteydessä (yleensä pysyvä muutos).

Nänni-imuri ajatus perustuu "imevään" liikkeeseen (ihan vastaava kuin vauvan imiessä).

Googleta nänni imuri, pumppu, imijä, jne. vaihtoehdoilla, niin pitäisi löytyä. Maksaa reilut 10 euroa. Mahtaa olla suurin osa erottisia liikkeitä, jotka tuota myy. Luultavasti vastaavan "laitteen" voi kyhästä kotitekoisesti.

Noita kyseisiä kapistuksia saa muistaakseni apteekista ja kaiketi lastentarvikeliikkeistä. Sellaista "joutuu" käyttämäään silloin kun imetysaikaan maidon tuotto on menekkiä suurempi tai jos lapsi ei saa imetyksi esimerkiksi juuri edellämainitusta "nännittömyydestä" johtuen. Eli eikun apteekkiin...

• kukamuka?
      • vaivaantunut

huh,hetken jo säikähdin et mun tisseistä on kuva netissä,mut sit tajusin että mun kamalat nännit on tummemmat kun kyseisessä kuvassa!!

• Salla :)

Voi ei... Tollasethan nää on. Ihana et joillain muillakin on...

• kukamuka?
        Salla :) kirjoitti:

Voi ei... Tollasethan nää on. Ihana et joillain muillakin on...

toi on kai yllättävänkin yleistä...
        kuvia löytyy hakusanalla "tubular/tuberous breasts"

mun unelma on neljätoistavuotiaasta ollut silikooni-implantit...ei mikään tavallisen nuoren unelma =/

• Ei auttanut
        kukamuka? kirjoitti:

toi on kai yllättävänkin yleistä...
        kuvia löytyy hakusanalla "tubular/tuberous breasts"

mun unelma on neljätoistavuotiaasta ollut silikooni-implantit...ei mikään tavallisen nuoren unelma =/

Mulla ei ole tuollaiset rinnat (ei turbulenssi eikä iso nännipiha) vaan vastaan nyt lähinnä sisäänpäin kääntyneisiin nänneihin. Imetin vaikeasti 3 lasta eikä tuonut nännejä esiin. Leikkaus n. 2 v sitten auttoi toiseen nänniin mutta toinen jäi ennalleen. Tunto muuttui hieman, ei vähentynyt kovin paljon. Ilmeisesti mikään ei auta. Ei ole auttanut sekään, vaikka mies on kyllä vuosien mittaan toiminut kiitettävästi "imurina" :)

• rintojen tehtävä
        Ei auttanut kirjoitti:

Mulla ei ole tuollaiset rinnat (ei turbulenssi eikä iso nännipiha) vaan vastaan nyt lähinnä sisäänpäin kääntyneisiin nänneihin. Imetin vaikeasti 3 lasta eikä tuonut nännejä esiin. Leikkaus n. 2 v sitten auttoi toiseen nänniin mutta toinen jäi ennalleen. Tunto muuttui hieman, ei vähentynyt kovin paljon. Ilmeisesti mikään ei auta. Ei ole auttanut sekään, vaikka mies on kyllä vuosien mittaan toiminut kiitettävästi "imurina" :)

... imettää lasta? Ja jos siihen ei kykenisikään, niin onko se niin vakavaa? Eikö tärkeää ole sekin, että rinnoissa - tai nänneissä - on tuntoherkkyys tallella, vai merkitseekö ulkonäkö kaikkea? Kuka niitä oikeasti halveksii, niitä rintoja, paitsi ehkä "omistaja" itse? Jos kerran miehellekin kelpaa, niin ehkä silloin voisi olla naisen itsetunnossa jotain paranneltavaa, ei niissä rinnoissa niinkään!

• masentunut87
      • jadet

mulla on kanssa juuri tuollaiset rinnat, nännipiha on kans ton 9cm x 9,5cm. elikkä aivan mielettömätn-pihat.rintani ovat b-kuppia ja ruikkuvat. nännit törröttävät alaspäin. hävettää aivan tavattoman paljon mennä uimahalliin ja riisuutua missään!
        voiko tälläiset rinnat kiinnostaa miehiä ollenkaan?

• "imuri"
        jadet kirjoitti:

mulla on kanssa juuri tuollaiset rinnat, nännipiha on kans ton 9cm x 9,5cm. elikkä aivan mielettömätn-pihat.rintani ovat b-kuppia ja ruikkuvat. nännit törröttävät alaspäin. hävettää aivan tavattoman paljon mennä uimahalliin ja riisuutua missään!
        voiko tälläiset rinnat kiinnostaa miehiä ollenkaan?

Toteamus:
        "voiko tälläiset rinnat kiinnostaa miehiä ollenkaan?"

Miehenä(34v)vastaisin että kaikki rinnat ovat ihania. Jos kaikilla olisi samanlaiset niin ei siinä olisi mitään kivaa.
        Jos poikaystävälle uskaltaisi kertoa omasta mielipiteestään omia rintoja kohtaan niin olen lähes varma että hän ei aavista asiaa ollenkaan.
        Päinvastoin, hän saattaa jopa luulla ettet halua hänen koskevan niihin ja et tykkää siitä.

Kerro asia rohkeasti ja uskon että saat tukea paljonkin.

• Onneton;((

Miten saisin pysyvästi tommosseet pois iteltäni?! En kehtaa edes käydä uimassa tai muutenkaan olla paljain rinnoin!!!

• Skiffa

nännit kovenee aina ku kiihottuu,,ainaskii miulla
      ja sitten raskaus saa näyttämää isoimilta

• Rebekka

Mulla tuli nännit jo 10.v iässä...
      Ei kannata surra niitten takia.
      Itse surin nännejäni kun ne olivat
      aina niin tööpöllänsä...

• katarina.julias

Olen 14 vuotias ja olen jo nyt huolissani rinnoistani... Olen miettinyt tätä jo melkein vuoden mutta en kehtaa kysyä keneltäkään apua niin toivottavasti joku voisi auttaa...
        Minulla on niinkuin sisäänpäin kasvaneet nännit ja on röpölöiset tai en tiedä miten kuvailisin mutta röpölöiset jos venytän ja sieltä tulee jotain valkoista nestettä, tietääkö joku vanhempi mistä mahtaa johtua ? :oo

• Nännin

Kohottajat.Ne on muistaakseni Nipplette nimiset ja niitä myydään monissa kaupoissa ja netissäkin myös ihan suomalaisia kauppoja on netissa.
      Itellä on sellaiset ja takuulla toimii.Nänni nousee 1-1.5 cm korkeaksi ja sitten hiukan pienenee kun laitteen ottaa pois.
      Terveisin Eerika

• tuo mittään..

Mehän olemme kaikki hiukan erilaisia,ja sinä oot semmone ja minä oon tämmönen..
      Mietiskele välillä muita asioita....ei tuommosilla oo mitään väliä...

• kutittaa nänniä

hei mulla kutittaa nänniä joka päivä..... mikä mulla on? oon 13v

• pervoheikki
        kutittaa nänniä kirjoitti:

hei mulla kutittaa nänniä joka päivä..... mikä mulla on? oon 13v

ISOT NÄNNIPIHAT HYI VITTU!!!!!!!!!!!!!!!!!

• lud

Moi.vaikee sanoo mis tilanteessa sun nännit pomppaa ylös, veikkaan, et myös hyvän seksin sattelemana nänni kohoaa ja se on upeeta, ihan oikeesti. Mites jos joku imee sitä, nouseeko. ja olkaa naiset tyytyväisiä rintoihinne, ihan oikeesti

• ):

Oon 14 v ja mulla on samanlaiset, ällöttää ja oon jo tässä iässä ruvennu miettimää leikkauksia/implantteja ): En viitti sanoo kellekkään, kun itsetuntokin on aika alhaalla nykyään...

• biiib :P0

en ollu ennen oikee tajunnu et on oudot ja en siks älynny häpee ja poikaystävät on aina vaa kehunu tissei, mut nyt oon huomannu et kaikis kuvis ja kaikil muil tuntuu olevan ihan erinlaiset nännit. pienet ja nännit nöpöttää aina. mul on iso nännipiha mut kylmäs mun tissit näyttää hyvält eikä nännipihaakaa huomaa silloi niin. mut ongelma ku en saa niitä aina nöpöttää. uskalsin googlettaa asiasta nyt ja huomaan et muillakin on, :) helpotti suunnattomasti :) nyt sain toivoa että tämä ei olepysyvää :) tsemppiä kaikille :)

• Ketunnokat

Minäkin kärsin nuorempana tasaisista nänneistäni mutta nyt keski-ikään mennessä olen ne oppinut hyväksymään ja niin edellinen kuin nykyinenkin mieheni tykkää niistä aivan erityisesti, koska niitä koskettaessa ja minun kiihottuessani ne kovettuvat ja nousevat pystyyn. Mies nauttii ja kiihottuu kun saa rinnoissa näkyvän reaktion aikaiseksi. Aina kovana nöpöttävissä nänneissä tämä reaktio ei välttämättä ole niin radikaali:)
      Joten nauttikaa naiset nänneistänne ja rinnoistanne sellaisina kuin luoja on ne suonut, kaikista malleista löytyy jotain hyvää:)!!!!

• 3111

Itse luulin ainakin 20-vuotiaaksi asti että kaikilla on nännit ihon tasalla ja kylmässä/kiihottuessa/imettäessä yms vaan nousee koholle :D En ole koskaan pitänyt rintojani/nännejäni mitenkään outoina ja kyllä ovat kaikki miehet kehuneet.

Olen kuitenkin ajatellut että olisi kiva kun nännit olisivat koholla muutenkin kuin jos niitä puristelee/imee..olen myöskin ajatellut pitkään ottaa nännilävistyksen ja luin jostain että nännilävistyksen jälkeen nänni yleensä jää koholle lävärin ansiosta ja usein korun pois ottamisenkin jälkeen jää pysyvästi koholle :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2288
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1883
    3. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      24
      1568
    4. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1540
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      1293
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      184
      1204
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      24
      1120
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      110
      1115
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      942
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      939
    Aihe