Eli tuli hommattuu tollanen Daihatsu pihan kaunistukseksi kun halvalla sai.Ongelma on tietenkin kolkottava kone joka poikii piakkoin.Moottori pitäisi siis vaihtaa, muuten auto ei vaikuta pöllömmältä.Kuulin että carinan 1.6 bensakone sopisi pellin alle ns."heittämällä".Kysyisinkin pitääkö juttu paikkansa,vai onko vaan legendaa?
Vastaukset 2
- esa
tuskin heittämällä varmaan lohko ja kansi täysin samat lukuunottamatta jotakin apulaitteita mutta saathan apulaitteet vanhasta. aikanaan vaihdettiin corolla ke 40 1.2 daihatsun 1.3 kone apulaitteet otettiin vanhasta. molemmat kyllä käyttävät sasmoja koneita mutta.... aina jotain pikku eroja....
- 2412
mulla on samanlainen ongelma oman ferozan kanssa. sattuiko se carinan moottori
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493