..ku viime vapusta en muista mitään.. missä olin mitä tein?..on kuin muistissani olisi suuri musta aukko..
olispa vappu jo
17
845
Vastaukset
- sola"
minust vähä tuntuu, et viime vappua ei ollukkaa, kun miekää en muista yhtään... ;)
..vanhoja juttuja luin.. olin kyllä kovasti valmistautumassa vappurytinöihin mutta ku en millään muista tarkalleen missä ja kenen kanssa tai luona???
- se vappu
pervokki kirjoitti:
..vanhoja juttuja luin.. olin kyllä kovasti valmistautumassa vappurytinöihin mutta ku en millään muista tarkalleen missä ja kenen kanssa tai luona???
jo ohi vai?? veetään hyvä putki juhannukseen!
- sola"
se vappu kirjoitti:
meniks tääkin vappu jo?!!!
..no voi prrrr.. ;) se vappu kirjoitti:
..uusi vappu.. josta muistankin jotain..
- pipi
pervokki kirjoitti:
..uusi vappu.. josta muistankin jotain..
hyvä kun on toipunut pääsiäisestä...
- sweet_lemon...
Simat on jo käynnissä :)
- sweet_lemon
pervokki kirjoitti:
..enpä oo laittanu simoja käyntiin en tavallista enkä viikinkisimaa..
Onks se jotain norjalaista :D ???
sweet_lemon kirjoitti:
Onks se jotain norjalaista :D ???
..eikäs viikingit juoneet simaa päihtyäkseen..eli siis prosenttisimaa..
- sweet_lemon
pervokki kirjoitti:
..eikäs viikingit juoneet simaa päihtyäkseen..eli siis prosenttisimaa..
mutta luultavasti näin on ollut, uskon sen. Sima on hyvää, tosin pitänee varmaan vähän prosenttisempaakin maistaa, vappuna.
sweet_lemon kirjoitti:
mutta luultavasti näin on ollut, uskon sen. Sima on hyvää, tosin pitänee varmaan vähän prosenttisempaakin maistaa, vappuna.
..kuohista kittaan vappuna jos on varaa..
- AliinaAntava
Ja neuvoni on =OOPPA OTTAMATI tänä vappuna!
- HYVÄ VINKKI
MENKÄÄ HYVÄT IHMISET CHATTII KESKUSTELEMAAN TAI VAIHTAKAA PUHELINNUMEROITA!
KYLLÄ TÄMÄKIN KESKUSTELU KATTAA JO LÄHINNÄ CHATTAILUN KRITEERIT!
TERKUIN VAAN
KAAPO HOKKANEN- sweet_lemon
kiva kun tulit juttelemaan :)
En mee chattiin, enkä anna puhelinnumeroa, sori ;)
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1134304- 1503689
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1291730
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta371568Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141211Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140