Mistä parhaat pelivihjeet raveihin ?

Player69

Mistä vihjepalvelusta löytyy parhaat pelivihjeet raveihin ?

30

10418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • waltter

      Extraveto on paras,mutta mikään ei ole pitkässä juoksussa voitokas.

    • Jussi K

      Paras vihjepalvelu on mielestäni Nekalan Kioskilla. Sieltä saa tuhdin ravipaketin varmasti markkinoiden edullisimpaan hintaan ja täytyy sanoa että osumatrkkuus on mielestäni paras tällähetkellä mitä maksullisia olen seurannut. Ehkä valtakunnan puhutuin ja paras ?

      • Mikko Koski

        Olen myös käyttänyt Nekalan kioskin palveluja. Tällähetkellä markkinoiden tuottavin.


      • :))
        Mikko Koski kirjoitti:

        Olen myös käyttänyt Nekalan kioskin palveluja. Tällähetkellä markkinoiden tuottavin.

        ..Kiinostais tietää


      • waltter

        Jostain mystisestä syystä olin satavarma,ettei kauaa mene,kun tuodaan tämä Nekalan kioski ja "mossin" vihjeet esiin.

        Tosiasiassa ei niillä vihjeillä kuitenkaan voitollista peliä pelata kuin satunnaisesti.Ja hyviä päiviä tulee aina kaikille vihjaajille.Esimerkiksi Extraveto pystyy kuitenkin tuomaan jälkipeleissään esille jokaisen päivän onnistumiset/epäonnistumiset.
        Lisäksi heidän sivuillaan on nähtävissä viime vuoden kokonaissaldot,joista jokainen voi vetää omat johtopäätöksensä.
        Näihin lukemiin ei edes mos tule pääsemään.Jos edes alkaa seurantaa esillä pitämään.Jos alkaa,luultavasti se aloitusajankohta osuu sellaiseen päivään,jolloin sattuu vihjeet osumaan.Mutta katsellaan...


      • Juke
        waltter kirjoitti:

        Jostain mystisestä syystä olin satavarma,ettei kauaa mene,kun tuodaan tämä Nekalan kioski ja "mossin" vihjeet esiin.

        Tosiasiassa ei niillä vihjeillä kuitenkaan voitollista peliä pelata kuin satunnaisesti.Ja hyviä päiviä tulee aina kaikille vihjaajille.Esimerkiksi Extraveto pystyy kuitenkin tuomaan jälkipeleissään esille jokaisen päivän onnistumiset/epäonnistumiset.
        Lisäksi heidän sivuillaan on nähtävissä viime vuoden kokonaissaldot,joista jokainen voi vetää omat johtopäätöksensä.
        Näihin lukemiin ei edes mos tule pääsemään.Jos edes alkaa seurantaa esillä pitämään.Jos alkaa,luultavasti se aloitusajankohta osuu sellaiseen päivään,jolloin sattuu vihjeet osumaan.Mutta katsellaan...

        Olen myös käyttänyt Nekalan Kioskin vihjeitä ja täytyy sanoa että pärjää komesti extravedolle a muille alan puljuille. Tämä viikko on ollut kyllä käsittömättömän hyvä, saa tulla vaikka pari huonompaa viikkoa niin voitolla ollaan. Nekalan Kioski löytyy Tampereelta Nekalan kaupunginosasta. Itse en ole ikinä käynyt, mutta monet ovat kehuneet paikkaa


      • waltter
        Juke kirjoitti:

        Olen myös käyttänyt Nekalan Kioskin vihjeitä ja täytyy sanoa että pärjää komesti extravedolle a muille alan puljuille. Tämä viikko on ollut kyllä käsittömättömän hyvä, saa tulla vaikka pari huonompaa viikkoa niin voitolla ollaan. Nekalan Kioski löytyy Tampereelta Nekalan kaupunginosasta. Itse en ole ikinä käynyt, mutta monet ovat kehuneet paikkaa

        Kuten sanoin,yksittäisiä osumia tulee kenelle tahansa,kun joka päivälle vihjaa.
        Extraveto pystyy tuomaan seurantansa julki,tätä ei muut taida uskaltaa tehdä.Ja kun tuota seurantaa katsoo,niin pitkässäkin juoksussa menee hyvin.Katsotaa,koska tämä Nekalan kioski uskaltaa seurantansa aloittaa.Arvelen edelleen,että jos yleensä aloittaa,se alkaa suotuisasta ajankohdasta.
        Mutta katsellaan...


      • JP Harila
        waltter kirjoitti:

        Kuten sanoin,yksittäisiä osumia tulee kenelle tahansa,kun joka päivälle vihjaa.
        Extraveto pystyy tuomaan seurantansa julki,tätä ei muut taida uskaltaa tehdä.Ja kun tuota seurantaa katsoo,niin pitkässäkin juoksussa menee hyvin.Katsotaa,koska tämä Nekalan kioski uskaltaa seurantansa aloittaa.Arvelen edelleen,että jos yleensä aloittaa,se alkaa suotuisasta ajankohdasta.
        Mutta katsellaan...

        Taitaa kaveri olla Extravedolla hommissa kun noin mainostaa palvelua. Olen myös käyttänyt firman palvelua, mutta ei se voittoja ole tuonut sen enempää/vähempää kuin muut vastaavat.


      • waltter
        JP Harila kirjoitti:

        Taitaa kaveri olla Extravedolla hommissa kun noin mainostaa palvelua. Olen myös käyttänyt firman palvelua, mutta ei se voittoja ole tuonut sen enempää/vähempää kuin muut vastaavat.

        Enkä muutoinkaan missään tekemisissä vihjepuljun kanssa.En minkään vihjepuljun.En ole edes kenenkään maksava asiakas.Mutta Extraveto on ainoa,joka uskaltaa tuoda esille palautusprosenttinsa.Ja aikas pitkältä ajalta ne ovat positiiviset.
        Jos soittelee pelkästään silloin tällöin,niinkuin sinä Harila lienet tekevän,on hyvinkin mahdollista ettet kyseisinä päivinä saa voitollisia vihjeitä.Juuri siitä syystä nuo pitkänajan prosentit kertovat koko kuvan palvelun tarjoajasta.

        Mikseiköhän muut pysty esittämään jälkipelejä vihjeistään.Saati palautusprosentteja.Vaan hehkutellaan satunnaisilla osumilla,parhaassa tapauksessa mainostetaan "hyvän asiakkaan" osumilla,joita ei kuitenkaan kyseisen puljun vihjeillä voitettu.

        Mutta katsellaan nyt,saako tämä MOS-mikälie aikaiseksi seurantansa.Ja missä kohtaa se alkaa.Kuten sanoin,epäilen sen alkavan suotuisan pelipäivän jälkeen.Jos silloinkaan.


      • masa
        waltter kirjoitti:

        Enkä muutoinkaan missään tekemisissä vihjepuljun kanssa.En minkään vihjepuljun.En ole edes kenenkään maksava asiakas.Mutta Extraveto on ainoa,joka uskaltaa tuoda esille palautusprosenttinsa.Ja aikas pitkältä ajalta ne ovat positiiviset.
        Jos soittelee pelkästään silloin tällöin,niinkuin sinä Harila lienet tekevän,on hyvinkin mahdollista ettet kyseisinä päivinä saa voitollisia vihjeitä.Juuri siitä syystä nuo pitkänajan prosentit kertovat koko kuvan palvelun tarjoajasta.

        Mikseiköhän muut pysty esittämään jälkipelejä vihjeistään.Saati palautusprosentteja.Vaan hehkutellaan satunnaisilla osumilla,parhaassa tapauksessa mainostetaan "hyvän asiakkaan" osumilla,joita ei kuitenkaan kyseisen puljun vihjeillä voitettu.

        Mutta katsellaan nyt,saako tämä MOS-mikälie aikaiseksi seurantansa.Ja missä kohtaa se alkaa.Kuten sanoin,epäilen sen alkavan suotuisan pelipäivän jälkeen.Jos silloinkaan.

        ne vihjaajat jotka prosenttejaan ilmoittaa voivat kusettaa ihan miten vaan.kukaan ei joka päivä soita ja todista ettei pidä paikkaansa.yksittäisiä hyviä esim. monivoittoja kun mainostaa ei voi kusettaa,siitä kyllä kuulee nopeasti palautetta..tältä pohjalta vetoguru on ainakin rehellinen,muista en mene takuuseen,oli miten oli..


      • waltter
        masa kirjoitti:

        ne vihjaajat jotka prosenttejaan ilmoittaa voivat kusettaa ihan miten vaan.kukaan ei joka päivä soita ja todista ettei pidä paikkaansa.yksittäisiä hyviä esim. monivoittoja kun mainostaa ei voi kusettaa,siitä kyllä kuulee nopeasti palautetta..tältä pohjalta vetoguru on ainakin rehellinen,muista en mene takuuseen,oli miten oli..

        Mutta Extravedolla näkyy päivittäin jälkipelit,joissa kerrotaan edellisen päivän menestys/menestymättömyys.Väitätkö ettei joka päivä ainakin joku soita näihin vihjepuhelimiin,myös edellämainittuun?
        Eli tuskin niissä hirveästi uskalletaan muunnella totuutta.Kuinka moni muu vihjelinja seuraa päivittäin vihjauksiaan ja tuo esille ne?
        Luettelepa ne tähän alle,jos niitä löydät.


      • niinnääs
        :)) kirjoitti:

        ..Kiinostais tietää

        Missäs muuallakaan?


    • antsa

      totogurulla on nykyään todella hyvä raviasiantuntija,sitä suosittelen,meinaan täysi ammattilainen.

      • JP Harila

        Onko heillä kotisivut ?


      • antsa
        JP Harila kirjoitti:

        Onko heillä kotisivut ?

        en ole varma,ei tietääkseni,mutta ainakin mainostavat pelihevosessa,kaiketi sama firma kuin vetoguru joka mainostaa veikkaajassa ja ovat tehneet ainakin monivedossa helvetinmoista tiliä..


    • ardiles

      enpä seuraa raveja,mutta jos vetogurun monivedot pelaa säännöllisesti,pienemmät tai suuremmat,on lopputulos pitkässä juoksussa ttodella hyvä.Tänä vuonna olen plussalla monta tuhatta euroa,ihan v...n hyvin..

    • peluri

      Arvatkaa mistä.Tietty nekalan kipsa.Yksinkertaisesti ylivoimainen.Tuohon ei muut pysty paitsi täysosuma kun sai takavuosina lähes 300 000 markan v-65 osuman vajaan 1000 markan systeemillä.Tehtiin se systeemi 4 kaverin kans kimpassa ja päästiin jakoon mukaan.Kyllä olikin sit sellaiset juhlat et kärsin seuraavan viikon krapulaa.Siihen aikaan monetkaan ei uskonut vihjaajiin saati sijoittanut tonnia vihjeisiin toisin kuin nykyään.

    • Mr. Suorapari

      Parhaat löytyy omasta takaa. Kukaan ei voi pysyä omillaan saati menestyä jos ei toimi oman yksilöllisen näkemyksensä mukaan.

      • voitoton

        Parhaat ravivihjeet saa kyseiseltä firmalta,jotka keskittyy vain ravipelaamiseen. eli voittotuotteen alasivu V-tyyli.
        Jos yhtään jatkaa samoilla asiantuntijoilla kuin voittotuote niin kyllä suosittelen. avattu vissiin uudet netti sivutkin http://v-tyyli.kotisivukone.com
        kannattaa kokeilla,jos pelkkää ravia pelaa.


      • heee!
        voitoton kirjoitti:

        Parhaat ravivihjeet saa kyseiseltä firmalta,jotka keskittyy vain ravipelaamiseen. eli voittotuotteen alasivu V-tyyli.
        Jos yhtään jatkaa samoilla asiantuntijoilla kuin voittotuote niin kyllä suosittelen. avattu vissiin uudet netti sivutkin http://v-tyyli.kotisivukone.com
        kannattaa kokeilla,jos pelkkää ravia pelaa.

        V-tyyli eli Vittumainen-tyyli, asiakkalta rahat pois, ja vihjeet summan mutikassa paperille.


      • huuuullu
        heee! kirjoitti:

        V-tyyli eli Vittumainen-tyyli, asiakkalta rahat pois, ja vihjeet summan mutikassa paperille.

        LOPETA pelaaminen.
        Itse pelasin 36 vuotta josita kaksi voitollsita minulle.
        Radat ja hevosenomist. ja Viekkaus voittivat toki.

        Nyt pelaan troikkaa jollain yllätysrivillä kaksi kertaa viikossa.
        Parhaat osumat:
        5600 kertaa ja
        n. 1000 kertaa.

        Syntymäaikoja, rekisteritunnuksia tms....


      • Perestroikka
        huuuullu kirjoitti:

        LOPETA pelaaminen.
        Itse pelasin 36 vuotta josita kaksi voitollsita minulle.
        Radat ja hevosenomist. ja Viekkaus voittivat toki.

        Nyt pelaan troikkaa jollain yllätysrivillä kaksi kertaa viikossa.
        Parhaat osumat:
        5600 kertaa ja
        n. 1000 kertaa.

        Syntymäaikoja, rekisteritunnuksia tms....

        Voin sanoa pitkäaikaisena asiakkaana että vetoguru on poikkeus.Jos pelaa kaikki vetogurun (tai totogurun nimellä taisi olla fintoton nettipalvelussa) troikat niin varmasti on voitolla.helvetisti osumia ja hyvillä kertoimilla.Olen huomannut myös että ruotsin troikistakin paukkuu hemmetinmoisia osuimia säännöllisesti.Tätä asiaa ei voi kiistää kukaan joka troikat säännöllisesti ostaa,harvinaisen hyvä vihjepalvelu noinkin vaikeaan pelimuotoon.


      • totoguru on paras
        Perestroikka kirjoitti:

        Voin sanoa pitkäaikaisena asiakkaana että vetoguru on poikkeus.Jos pelaa kaikki vetogurun (tai totogurun nimellä taisi olla fintoton nettipalvelussa) troikat niin varmasti on voitolla.helvetisti osumia ja hyvillä kertoimilla.Olen huomannut myös että ruotsin troikistakin paukkuu hemmetinmoisia osuimia säännöllisesti.Tätä asiaa ei voi kiistää kukaan joka troikat säännöllisesti ostaa,harvinaisen hyvä vihjepalvelu noinkin vaikeaan pelimuotoon.

        KYLLÄ ! tälläkin viikolla jo kahdeksan troikkavoittoa ja parhaat kertoimet 999,343,268 ja 248!


      • Houston Laukka
        totoguru on paras kirjoitti:

        KYLLÄ ! tälläkin viikolla jo kahdeksan troikkavoittoa ja parhaat kertoimet 999,343,268 ja 248!

        Monopoliyhtiöiden palautusprosentit taitaa olla niin nihkeitä että voi olla vaikeaa voittaa. Luin tän
        http://www.urheiluviikko.net/ravivihjeet/
        ja tulin siihen tulokseen, että voisin kokeillakin. Onko kokemuksia noista noista mainituista yhtiöistä? Ne ainakin palvelevat suomeksi ja antavat erilaisia vaihtoehtoja raveihin mutta ihan perinteisiä pelejä ei kai ole tarjolla.


    • Jaskan Grilli

      HEI PAHVIT!

      Te ootte kaikki noiden puljujen vetäjiä, ei kai oikea peluri h.... hae vihjeitä miltään nakkikioskilta. Parempi on veikata tosiaan syntymäpäiviä ja tai rekisterinumeroita. Itse katson pärjäävät hevoset kahvinporoista.
      Tänään pelaan 3-5-8 troikan, en vaan tiedä minne?

    • Jykke

      Parhaat on ollut ja on AINA ILMAISET www.totovihjeet.fi

      • hyviä osumia

        joo totogurun troikat on pitkässä juoksussa todella hyviä ja ne saa netistä sivulta www.fintoto.fi tietääkseni puhelinvihjeitä ei ole vai?


    • uusiavinkkejä
    • Anonyymi

      www.vetoguru.com on PARAS!

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe