kun nainen kehuu teitä komeaksi? Rehellisesti miltä tuntuu? Alatteko heti miettimään, että naisella on jotain taka-ajatuksia? Suomessahan ei liiemmin toisia kehuskella, paitsi humalassa! (;
Miehet, mitäs
16
1597
Vastaukset
- Asiasta.huvittunut
Kyllä mä sen sanomattakin tiedän.
Turhaan asetat toista kiusalliseen tilanteeseen: kehuunhan kuuluisi vastata kohteliaisuudella, mutten mä ala ketään turhan päiten kauniiksi kehumaan (ellei sitten satu olemaan kaunis, mutta silloin se ei ole kehu vaan mielipide).- juuri
tyypillinen suomalainen asenne!
- yksinäiselle
Ja vielä ihmetellään, että on loppuelämän yksin.
- Asiasta.huvittunut
yksinäiselle kirjoitti:
on ihmetellyt?
- Queen-Of-Hearts
yksinäiselle kirjoitti:
pärjää aina! Jotta näin on!
Missä vaan... - komea?
Miksei sun galleriasivulla sit ollut kuvaa... :-)
- +++++
Kovasti olet itseäsi kehunut, joten eiköhän olisi aika laittaa se kuva näkyviin. Uskottavuus kärsii pikkuhiljaa. Mä luulen ja uskonkin, että sä ja pari muuta kasvotonta muka-komeaa ja -kaunista tällä palstalla, olette vaan niitä surkeita wannabekauniita, joilla ei ole mitään elämää netin ulkopuolella. Niin kova tarve päteä ja todistella täällä muille olevansa jotain.
Oikeassa elämässä todelliset menestyjät, oikeasti kauniit/komeat, varakkaat/rikkaat ja varsinkaan älykkäät ihmiset eivät koe tarpeelliseksi kerskua k.o. ominaisuuksillaan. Heidän itsetuntonsa on hyvä ja itseluottamusta tarpeeksi, ettei tarvitse päteä naurettavalla tavalla.
Mut jos sun täällä rakentamas valekuva ja -persoona tekee sut onnelliseksi, niin mikäs siinä. Hyvähän se vaan on, että maailmassa on yks onnellinen ihminen lisää. - Asiasta.huvittunut
+++++ kirjoitti:
Kovasti olet itseäsi kehunut, joten eiköhän olisi aika laittaa se kuva näkyviin. Uskottavuus kärsii pikkuhiljaa. Mä luulen ja uskonkin, että sä ja pari muuta kasvotonta muka-komeaa ja -kaunista tällä palstalla, olette vaan niitä surkeita wannabekauniita, joilla ei ole mitään elämää netin ulkopuolella. Niin kova tarve päteä ja todistella täällä muille olevansa jotain.
Oikeassa elämässä todelliset menestyjät, oikeasti kauniit/komeat, varakkaat/rikkaat ja varsinkaan älykkäät ihmiset eivät koe tarpeelliseksi kerskua k.o. ominaisuuksillaan. Heidän itsetuntonsa on hyvä ja itseluottamusta tarpeeksi, ettei tarvitse päteä naurettavalla tavalla.
Mut jos sun täällä rakentamas valekuva ja -persoona tekee sut onnelliseksi, niin mikäs siinä. Hyvähän se vaan on, että maailmassa on yks onnellinen ihminen lisää.Profiilissani ei ole kuvaa syystä, että - kuten olette varmasti huomanneet - kaikki mielipiteeni eivät ole poliittisesti korrekteja. Näin ollen katson parhaaksi lausua ne kasvottomana.
Kautta aikain ihmiset ovat nimimerkin suojissa kirjoittaneet mielipiteitä, jotka järkevä ihminen yhteiskunnan kieroutuneisuuden takia tajuaa olla lausumatta ääneen julkisesti. Se suotakoon minullekin. Uskon myös, että juuri te kaksi - vaihtuvalla nimimerkillä tuntojanne tilittävät - jos ketkä, ymmärrätte anonyymiteetin merkityksen ja olette sen valmis suomaan muillekin.
Minulla ei ole tarvetta todistella mitään, osoituksena siitä jään vastaisuudessakin kasvottomaksi. Sinun luulosi ja uskomuksesi ovat näet meikäläiselle aivan yks ja hailee, enkä koe tarpeelliseksi edes yrittää niitä muuttaa. Kukin ajatelkoon kuin haluaa. Mainittakoon kuitenkin, että oikeassa elämässä (kuten asian itse ilmaisit) en tuo itseäni esille läheskään yhtä paljon kuin täällä - pikemminkin juuri päinvastoin.
Ja vielä lopuksi: Asiasta.huvittunut ei ole valekuva tai -persoona, vaan nimimerkki ja ennen kaikkea hahmo, joka ajan myötä on muokkaantunut pelottavan paljon kirjoittajansa kaltaiseksi.
- vilperi
se kohteliaisuuksia kuulla, eipä sitä jaksa funtsia muita merkityksiä.
- ja nostan kilven ylös
Ei tuommoisia sanota ääneen. Ainakaan minulle. Mitähän hän haluaa? Kuka hänet lähetti? Miten hän voi hyötyä minusta? Miten estän sen? Mitä hyötyä hänestä on minulle? Ketkä muut tässä ovat mukana? Onko jotain tapahtunut tietämättäni?
Sanoisin pitkän tauon jälkeen ehkä "Kiitos." ja miettisin pari-kolme viikkoa hänen suunnitelmiaan ja juoniaan ja unohtaisin koko jutun.
- en osaa sanoo
Ehkä joskus tulee sellainen fiilis että nainen sanoo sen säälistä tai muuten koittaa kehua vaikka ei olisi oikeasti sitä mieltä. Tosin ei mulle noita kehuja tuu.
kyllähän sitä vähän epäillen suhtautuu jos sen kuulee muun kuin sen hetkisen tyttöystävän suusta.
- yleensä.
Ku sanoski joskus.
Naisten sanalliset kehut miehille on vähäisiä.
Yleensä se on jotain sanatonta, josta pitäisi tajuta jotain.
Jos joku nainen kehuu minua selvin päin,
niin enste hieman hämmennyn,
sitten tuntuu hyvältä
ja kun huuma on mennyt ohi niin
ehkä silloin saattaa tulla mieleen mitä toi tuolla tarkoitti,
varsinkin jos se tulee suunnasta, josta ei yleensä kehuja tule. - kermal
Totta kai tykkään. Sellainen kommentti saattaa pelastaa pelastaa päivän. Saan kyllä useammin noita kommentteja miespuolisilta kuin naispuolisilta! :-)
- gentlemannimies
On kehuttu ja kehutaan säännöllisesti, tuntuu tietenkin hyvälle . Riippuen kehujasta ja tilanteesta riippuu reaktiot, kun vaimon ollessa läsnä hänen ystävänsä kehuu komeaksi niin otan pelkkänä kohteliaisuutena.
Muutoin kyllä kehujan silmistä näkee mitä sillä on mielessä.. - tietyissä tilanteissa
...ulkonäöstä kuulen aika usein.(enkä nyt pidä itseäni mitenkään erityisenä)Hauskin ja hämmästyttävin oli viime talvena...naishenkilö kertoi huoltoasemalla,että oli ajanut perässäni, ja kehui ja kiitteli kuinka hyvin olin aurannut hänelle tietä.Kuuluu tietysti työhön,mutta menin niin "puihin" etten osannut kuin hymyillä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1765167- 1004959
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?944444Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182723Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412718- 442247
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322164Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2281913- 911848
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121821