Kristitty on minun mielestä sellainen ihminen, joka uskoo ja myös rakastaa Kristusta Jeesusta. Oletteko koskaan ajatelleet, että Jeesus Kristus oli juutalainen mies.
Eli voidaan sanoa, että tänäänkin yli 2 miljardia ihmistä siten rakastaa myös Juutalaisia. On minun mielestä mahdoton olla uskovainen, joka uskoo Kristukseen ja vihaa Juutalaisia.
No, onhan myös olemassa vain nimi-kristittyjä.
Lopuksi, minäkin uskon Jeesukseen Kristukseen ja haluan rakastaa kaikkia kansoja, ensin Juuutalaisia, ja sitten myös muita kansallisuuksia.
http://koti.japo.fi/~ekallio/uskonto.htm
2 miljardia rakastaa Juutalaista Jeesusta Kristusta
harrat
1
161
Vastaukset
en rakasta venäläisiä enkä Venäjää vaikka pidän kovasti Tolstoin, Dostojevskin, Solzhenitsynin, Prokofjevin, Musorgskin ja Shostakovitshin taideteoksista ja arvostan mm. Andrei Saharovia suurena ihmisenä.
Edelläolevaa ei pidä käsittää juutalaisvastaisuudeksi, sillä sellainen minä en missään nimessä ole. Jeesuksen kutistaminen kansallisuusrajoihin vain on naurettavaa. Ei äärellinen voi määritellä ääretöntä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672431Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis441412Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999