Naapurissani asuu lesbopariskunta

............................

Kävelevät joka päivä käsikädessä, pussailevat keskellä julkisia paikkoja. Puhuvat perheestä ja lasten hankkimisesta keinohedelmöityksen avulla tottakai.

Nykyajan arkitodellisuutta Halosen Suomessa

Onko tämä enne tulevasta? Synnytetäänkö mieskatkeruuden seurauksena tulevaisuudessa pelkkiä naisia jostain koneista?

Mitään ei kyseenalaisteta. Kiakki hiljaa hyväksytään. On jopa miehiä, jotka tätä kannattavat. Kaikki käy "tasa-arvon" nimissä.

75

2977

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hertha

      Mekastavatko ja tappelevatko? Haisevatko?

      • mitä?

        Se on nimittäin eettisesti väärin. Mutta tämä kaiken salliva yhteiskunta hyväksyy mitä vain.

        Täällä suvaitaan kaikkea paitsi suvaitsemattomuutta.

        ryhmäseksi, pettäminen, jättäminen, hyväksikäyttö... jee


      • Hertha
        mitä? kirjoitti:

        Se on nimittäin eettisesti väärin. Mutta tämä kaiken salliva yhteiskunta hyväksyy mitä vain.

        Täällä suvaitaan kaikkea paitsi suvaitsemattomuutta.

        ryhmäseksi, pettäminen, jättäminen, hyväksikäyttö... jee

        Ymmärsin aloituksesta, että pariskunta vaikutti onnelliselta ja rauhalliselta.


      • ...........
        Hertha kirjoitti:

        Ymmärsin aloituksesta, että pariskunta vaikutti onnelliselta ja rauhalliselta.

        ja Halonen on pätevä presidentti..Tiedätkö? elämän ei ole tarkoitus olla hauskaa ja helppoa.


      • Hertha
        ........... kirjoitti:

        ja Halonen on pätevä presidentti..Tiedätkö? elämän ei ole tarkoitus olla hauskaa ja helppoa.

        No, jos naapurit rymyävät, meluavat ja haisevat, ei heidän läheisyydessään todellakaan ole helppoa. Sellaista elämän on tarkoitus olla.


      • Tutkimustuloksia.

        Lesbot käyttävät heteronaisia enemmän alkoholia ja ulkomailla myös huumeita. Lesbous siis lisää huumerikollisuutta, joka on järjestäytynyttä rikollisuutta. Mafiaa.

        Lesbot ovat myös mielisairaampia kuin heterot, etenkin masennus vaivaa. Tietyillä alueilla jopa 80 % lesboista on käynyt terapiassa. Tutkimuksessa , jossa tutkittiin psykiatrisessa sairaalassa hoidossa olevia lesboja, skitsofreniaa sairasti 30 % bipolaarista mielialahäiriötä 14% ja masennusta 36%. Normaaliväestössä vastaavat esiintymisluvut ovat 1%, 1 % ja 3%.

        Ennen kuin lesbous lailistettiin Yhdysvalloissa, lesbot kookoontuivat järjestäytyneen rikollisuuden omistamissa baareissa. Mafia huolehti lajuksien maksamisen korruptoituneille viranomaisille, mutta lesbobaareissa oli kuitenkin ns. vessa-jono, koska viranomaisten toivomuksesta kahta lesboa ei saanut päästää yhtä aikaa vessaan. lesbous siis liittyy kiinteästi järjestäytyneeseen rikollisuuteen - ainakin jos lesbous taas kielletään lailla.

        Lesbopariskunnilla esiintyy enemmän perheväkivaltaa kuin heteropareilla keskimäärin.

        Vaikka media painostaa ihmisiä, niin usimmat äidit eivät haluaisi lapsistaan lesboja.

        Jos lesbot väittävät olevansa normaaleja ihmisiä, niin miksi niin harva lesbo tunnustautuu julkisuudessa lesboksi?

        Meidän pitäisikin ottaa mallia maista, kuten Iran, Botswana, Kongo, ym joissa lesbous on keilletty lailla. Näissä maissa on haluttu lähettää kansalaisille viesti, mikä on oikean laista seksuaalisuutta.


      • Hertha
        Tutkimustuloksia. kirjoitti:

        Lesbot käyttävät heteronaisia enemmän alkoholia ja ulkomailla myös huumeita. Lesbous siis lisää huumerikollisuutta, joka on järjestäytynyttä rikollisuutta. Mafiaa.

        Lesbot ovat myös mielisairaampia kuin heterot, etenkin masennus vaivaa. Tietyillä alueilla jopa 80 % lesboista on käynyt terapiassa. Tutkimuksessa , jossa tutkittiin psykiatrisessa sairaalassa hoidossa olevia lesboja, skitsofreniaa sairasti 30 % bipolaarista mielialahäiriötä 14% ja masennusta 36%. Normaaliväestössä vastaavat esiintymisluvut ovat 1%, 1 % ja 3%.

        Ennen kuin lesbous lailistettiin Yhdysvalloissa, lesbot kookoontuivat järjestäytyneen rikollisuuden omistamissa baareissa. Mafia huolehti lajuksien maksamisen korruptoituneille viranomaisille, mutta lesbobaareissa oli kuitenkin ns. vessa-jono, koska viranomaisten toivomuksesta kahta lesboa ei saanut päästää yhtä aikaa vessaan. lesbous siis liittyy kiinteästi järjestäytyneeseen rikollisuuteen - ainakin jos lesbous taas kielletään lailla.

        Lesbopariskunnilla esiintyy enemmän perheväkivaltaa kuin heteropareilla keskimäärin.

        Vaikka media painostaa ihmisiä, niin usimmat äidit eivät haluaisi lapsistaan lesboja.

        Jos lesbot väittävät olevansa normaaleja ihmisiä, niin miksi niin harva lesbo tunnustautuu julkisuudessa lesboksi?

        Meidän pitäisikin ottaa mallia maista, kuten Iran, Botswana, Kongo, ym joissa lesbous on keilletty lailla. Näissä maissa on haluttu lähettää kansalaisille viesti, mikä on oikean laista seksuaalisuutta.

        Onko sinulla lisää keinoja, millä saataisiin sukupuolisten vähemmistöjen mielenterveyttä vielä enemmän horjutettua? Julkinen häpäisy kirkonmäellä? Vankilaan? Keskitysleiriin? Kuolemantuomio?


      • Susanna Rahkosen tukirymä
        Hertha kirjoitti:

        Onko sinulla lisää keinoja, millä saataisiin sukupuolisten vähemmistöjen mielenterveyttä vielä enemmän horjutettua? Julkinen häpäisy kirkonmäellä? Vankilaan? Keskitysleiriin? Kuolemantuomio?

        Kyllä kansanedustajamme Susanna Rahkonen keksii, hänellä on lakimiehen koulutus.


      • Ameriikan malliin
        Hertha kirjoitti:

        Onko sinulla lisää keinoja, millä saataisiin sukupuolisten vähemmistöjen mielenterveyttä vielä enemmän horjutettua? Julkinen häpäisy kirkonmäellä? Vankilaan? Keskitysleiriin? Kuolemantuomio?

        Aina voisi herätellä välillä keskustelua siitä, pitäiskö lesbopariskunnilta ja prostituoiduilta ottaa lapset pois yhteiskunna huostaan.
        Ameriikassa tällaista aina välillä tehdään.

        Luulisi diapamien menevän paremmin kaupaksi.


      • jorojukka-kukka
        Tutkimustuloksia. kirjoitti:

        Lesbot käyttävät heteronaisia enemmän alkoholia ja ulkomailla myös huumeita. Lesbous siis lisää huumerikollisuutta, joka on järjestäytynyttä rikollisuutta. Mafiaa.

        Lesbot ovat myös mielisairaampia kuin heterot, etenkin masennus vaivaa. Tietyillä alueilla jopa 80 % lesboista on käynyt terapiassa. Tutkimuksessa , jossa tutkittiin psykiatrisessa sairaalassa hoidossa olevia lesboja, skitsofreniaa sairasti 30 % bipolaarista mielialahäiriötä 14% ja masennusta 36%. Normaaliväestössä vastaavat esiintymisluvut ovat 1%, 1 % ja 3%.

        Ennen kuin lesbous lailistettiin Yhdysvalloissa, lesbot kookoontuivat järjestäytyneen rikollisuuden omistamissa baareissa. Mafia huolehti lajuksien maksamisen korruptoituneille viranomaisille, mutta lesbobaareissa oli kuitenkin ns. vessa-jono, koska viranomaisten toivomuksesta kahta lesboa ei saanut päästää yhtä aikaa vessaan. lesbous siis liittyy kiinteästi järjestäytyneeseen rikollisuuteen - ainakin jos lesbous taas kielletään lailla.

        Lesbopariskunnilla esiintyy enemmän perheväkivaltaa kuin heteropareilla keskimäärin.

        Vaikka media painostaa ihmisiä, niin usimmat äidit eivät haluaisi lapsistaan lesboja.

        Jos lesbot väittävät olevansa normaaleja ihmisiä, niin miksi niin harva lesbo tunnustautuu julkisuudessa lesboksi?

        Meidän pitäisikin ottaa mallia maista, kuten Iran, Botswana, Kongo, ym joissa lesbous on keilletty lailla. Näissä maissa on haluttu lähettää kansalaisille viesti, mikä on oikean laista seksuaalisuutta.

        En jaksanut lukea kuin kolme ensimmäistä riviä. Soriii...


      • Sanelma
        Tutkimustuloksia. kirjoitti:

        Lesbot käyttävät heteronaisia enemmän alkoholia ja ulkomailla myös huumeita. Lesbous siis lisää huumerikollisuutta, joka on järjestäytynyttä rikollisuutta. Mafiaa.

        Lesbot ovat myös mielisairaampia kuin heterot, etenkin masennus vaivaa. Tietyillä alueilla jopa 80 % lesboista on käynyt terapiassa. Tutkimuksessa , jossa tutkittiin psykiatrisessa sairaalassa hoidossa olevia lesboja, skitsofreniaa sairasti 30 % bipolaarista mielialahäiriötä 14% ja masennusta 36%. Normaaliväestössä vastaavat esiintymisluvut ovat 1%, 1 % ja 3%.

        Ennen kuin lesbous lailistettiin Yhdysvalloissa, lesbot kookoontuivat järjestäytyneen rikollisuuden omistamissa baareissa. Mafia huolehti lajuksien maksamisen korruptoituneille viranomaisille, mutta lesbobaareissa oli kuitenkin ns. vessa-jono, koska viranomaisten toivomuksesta kahta lesboa ei saanut päästää yhtä aikaa vessaan. lesbous siis liittyy kiinteästi järjestäytyneeseen rikollisuuteen - ainakin jos lesbous taas kielletään lailla.

        Lesbopariskunnilla esiintyy enemmän perheväkivaltaa kuin heteropareilla keskimäärin.

        Vaikka media painostaa ihmisiä, niin usimmat äidit eivät haluaisi lapsistaan lesboja.

        Jos lesbot väittävät olevansa normaaleja ihmisiä, niin miksi niin harva lesbo tunnustautuu julkisuudessa lesboksi?

        Meidän pitäisikin ottaa mallia maista, kuten Iran, Botswana, Kongo, ym joissa lesbous on keilletty lailla. Näissä maissa on haluttu lähettää kansalaisille viesti, mikä on oikean laista seksuaalisuutta.

        mikäli joutuisin enemmän tekemisiin kaltaistesi kanssa. Toivottavasti oleskelulupa-anomuksesi Botswanaan saa kiirehdityn käsittelyn.


      • juu..
        jorojukka-kukka kirjoitti:

        En jaksanut lukea kuin kolme ensimmäistä riviä. Soriii...

        Totuutta on joskus vaikea hyväksyä.


    • todellakin

      Ja vaikka näitä "tosimiehen" fraaseja vihaankin, niin sellaiset äijät, jotka nämä hyväksyvät ovat munattomia oman edun tavoittelijoita.

      On vallalla ajatus: "NAISELLE TULEE HYVÄKSYÄ KAIKKI".

      Feministien vastustajille käy samoin kuin maahanmuutto politiikan kritisoijille. Heidät nimittäin leimataan.

      Se on sama kuin SANANVAPAUDEN RIISTO.

    • Kurre_Orava

      Asiallepa ei voi mitään.

      Jos asia rikkoo sinun arvojasi tai et halua asettaa lastasi ko. vaikutteiden alaiseksi niin eipä auta kuin muuttaa hiukan konservatiivisempaan ympäristöön.

      • ..................

        se ei riko minun lakia. Minä en ole laki. Minä en asetu Jumalan paikalle. Homma rikkoo jumalan elämän lakia. Kyseessä on pahuus satanismi. Lesbot eivät voi lisääntyä luonnollisella tavalla.


      • Kurre_Orava
        .................. kirjoitti:

        se ei riko minun lakia. Minä en ole laki. Minä en asetu Jumalan paikalle. Homma rikkoo jumalan elämän lakia. Kyseessä on pahuus satanismi. Lesbot eivät voi lisääntyä luonnollisella tavalla.

        Itseppä en kristinuskoa tunnusta mutta luonnotontahan tuo toki on, luonnollisesti.

        Ihmiskunnan historiassa on silloin tällöin aikoja jolloin rappio ja turmelus muuttuvat hyveiksi, juuri nyt elämme tällaista kiinnostavaa aikakautta.


      • yksinkertainen
        .................. kirjoitti:

        se ei riko minun lakia. Minä en ole laki. Minä en asetu Jumalan paikalle. Homma rikkoo jumalan elämän lakia. Kyseessä on pahuus satanismi. Lesbot eivät voi lisääntyä luonnollisella tavalla.

        ne lisääntyvät vaan vittuilakseen sinulle? Niih, aatteleppa omalle kohalle. Varmaan sen takia ne sinne teidänkin naapuriin muutti. Ihan kiusallaan. Ja eivät varmaan edes ole lesboja ja vaan esittävät vaan.

        Voi aikoja, voi tapoja. Kuulemma joskus oli luonnotonta väittää sellaisen kummajaisen olevan olemassa kuin evoluutio. Satanismia, voodoota.


      • Nari_Säre

        ...tosin esim. julkisten koulujen suhteen on sitten vaikeampi taata lapsille YK:n ihmisoikeuksien julistuksessakin mainittu oikeus maailmankatsomukselliseen opetukseen.

        Etenkin, mikäli yksityiskouluja aletaan suomessa lakkautella tuon yleisen sekulaarin sossudemokraattisen oppirakennelman nimissä.

        Toisaalta - kukaan vanhempi ei voi suojella lopulta lapsiaan maailman pahuudelta loputtomiin. Siksi asiallinen keskustelu jo lapsesta asti on paikallaan, että lapsi tohtii vanhempiensa kanssa ottaa esille, mikäli näkee häntä askarruttavia ilmiöitä ympäristössään... ja että niistä voi keskustella asiallisesti - esim. kertomalla, että kaikki eivät jaa samoja arvoja esim. kristityn elämän ja perheen suhteen.

        Tärkeintä lienee se, että vanhemmat osaavat tarjota terveen ja ehjän arvopohjan lapselle jo varhain, jolloin lapsi oppii asettamaan sitten poikkeavat ilmiöt viitekehykseen, kun niitä pulpahtelee vastaan. Tietystikin vanhempien tehtävä on olla ehdoin tahdoin altistamatta lapsia tämmöisille.


    • Vihoviimeisiä tuollaiset naapurit, joita kiinnostaa seinän takana asuvien yksityisasiat, kuten näiden seksielämä, parisuhde-, lastenhankinta- yms. -jutut.

      En osaa kuvitella, että välittäisin tietää mitä omat naapurini tekevät - niin kauan kuin seinän takaa ei kuulu häiriöääniä, siis kunhan eivät möykkää varsinkaan keskellä yötä ja häiritse untani. Heidän seksuaalinen suuntautuneisuuteensa ( esim )on yksi niitä asioita jotka eivät kiinnosta minua pätkääkään.

      Huolehdipa omista kädestä pitämisistäsi ja pussailuistasi! Teini-ikäisten sanontapaa lainaten: hanki elämä.

      • Kurre_Orava

        Kukapa nyt yleensäkään haluaa naapureita.


      • Kurre_Orava kirjoitti:

        Kukapa nyt yleensäkään haluaa naapureita.

        ...on sentään eroa naapurilla ja naapurilla.


        Kurjia naapureita on kahta päätyyppiä:
        1 ) kyttääjät ( alkuperäisen jutun kirjoittaja kuulunee niihin ), ja
        2 ) häiriköijät.

        Sitten on pahin eli kolmas tyyppi, joka on yhdistelmä näistä kahdesta: 3 ) kyttääjä-häiriköijä, eli naapuri joka itse bilettää, mölyää, rymyää ja mellakoi, ja sen lisäksi tahtoo tietää kaiken naapureiden yksityiselämästä, tekee itseään kaiken aikaa tykö, sekaantuu joka asiaan ja valittaa kaikesta. Siis ensin pistää yöllä bileet pystyyn, antaa viinan virrata ja laittaa stereot soimaan kahdelta yöllä, ja seuraavana iltapäivänä tulee valittamaan että naapuri on ripustanut vääränvärisiä paitoja pyykkinarulle.

        Ainoa hyvä naapuri on kuollut naapuri. Mutta armahda edes naapurilta tyyppiä 1, 2 ja varsinkin 3.

        Terv. nimim. "Rivitalo on helvetin esikartano"


      • Kurre_Orava
        Paha-Outi kirjoitti:

        ...on sentään eroa naapurilla ja naapurilla.


        Kurjia naapureita on kahta päätyyppiä:
        1 ) kyttääjät ( alkuperäisen jutun kirjoittaja kuulunee niihin ), ja
        2 ) häiriköijät.

        Sitten on pahin eli kolmas tyyppi, joka on yhdistelmä näistä kahdesta: 3 ) kyttääjä-häiriköijä, eli naapuri joka itse bilettää, mölyää, rymyää ja mellakoi, ja sen lisäksi tahtoo tietää kaiken naapureiden yksityiselämästä, tekee itseään kaiken aikaa tykö, sekaantuu joka asiaan ja valittaa kaikesta. Siis ensin pistää yöllä bileet pystyyn, antaa viinan virrata ja laittaa stereot soimaan kahdelta yöllä, ja seuraavana iltapäivänä tulee valittamaan että naapuri on ripustanut vääränvärisiä paitoja pyykkinarulle.

        Ainoa hyvä naapuri on kuollut naapuri. Mutta armahda edes naapurilta tyyppiä 1, 2 ja varsinkin 3.

        Terv. nimim. "Rivitalo on helvetin esikartano"

        http://www.kyttaajat.net/

        :D

        Nimimerkillä:

        Punainen tupa ja perunamaa - loistava keksintö


    • Seija

      Lesbo ei yritä viedä kenenkään miestä! Ottaisin mieluummin tuon pariskunnan naapurikseni kuin sinkkufeministin. jos naapuriin muuttaisi sinkkufeministi, minä muuttaisin itse muualle. Varjelen omaa suhdettani rakkaaseeni. Se on minulle tärkeintä mailmassa.

      • Elastika

        Mitä sinkkufeministillä on, mikä sinulta puuttuu ja miehesi haluaa?


      • Nyfiken*

        Tuliko se miehesi takaisin sieltä feministin luota?


      • Seija
        Elastika kirjoitti:

        Mitä sinkkufeministillä on, mikä sinulta puuttuu ja miehesi haluaa?

        Ei mitään. Minulla on sellaista minkä sinkkufeministi haluaa minulta ottaa ( mies ). feministi ei ole kiinnostunut vapaasta miehestä ehkä siksi ettei hyviä miehiä ole vapaana vaan hyvät ovat kaikki jo viety. Feministi kokee naisellisen naisen kilpailijakseen ja vihollisekseen ja tahtoo ottaa naiselliselta naiselta pois tälle kuuluvan omaisuuden. Naisellinen nainen keskittyy mieheensä eikä luuhaa maailmalla ja yritä luoda uraa ja saada vierailta ihmisiltä huomiota. naiselliselle naielle riittää mieheltä saatu huomio.


      • Seija
        Nyfiken* kirjoitti:

        Tuliko se miehesi takaisin sieltä feministin luota?

        Tulihan se. Hän tuli seuraavana yönä sen jälkeen kun kirjoitin tänne. olen antanut rakkaalleni anteeksi. Tilanne on silti vielä vähän epäselvä koska he tapaavat edelleen. Tämä toinen nainen ei lopeta mieheni jahtaamista eikä jätä miestäni rauhaan.


      • Elastika
        Seija kirjoitti:

        Ei mitään. Minulla on sellaista minkä sinkkufeministi haluaa minulta ottaa ( mies ). feministi ei ole kiinnostunut vapaasta miehestä ehkä siksi ettei hyviä miehiä ole vapaana vaan hyvät ovat kaikki jo viety. Feministi kokee naisellisen naisen kilpailijakseen ja vihollisekseen ja tahtoo ottaa naiselliselta naiselta pois tälle kuuluvan omaisuuden. Naisellinen nainen keskittyy mieheensä eikä luuhaa maailmalla ja yritä luoda uraa ja saada vierailta ihmisiltä huomiota. naiselliselle naielle riittää mieheltä saatu huomio.

        Ihan ok.

        (Voihan jestas)

        Tuota minkäs arvoseksi katsot miehesi noin niinkuin euroissa? Omaisuudellahan tapaa olla aina jotenkin määritettävissä oleva rahallinen arvo..


      • Kurre_Orava
        Elastika kirjoitti:

        Ihan ok.

        (Voihan jestas)

        Tuota minkäs arvoseksi katsot miehesi noin niinkuin euroissa? Omaisuudellahan tapaa olla aina jotenkin määritettävissä oleva rahallinen arvo..

        Olsiko luokkaa 4€/kg ALV 0%?


      • Seija
        Elastika kirjoitti:

        Ihan ok.

        (Voihan jestas)

        Tuota minkäs arvoseksi katsot miehesi noin niinkuin euroissa? Omaisuudellahan tapaa olla aina jotenkin määritettävissä oleva rahallinen arvo..

        Vain feministi voi kysellä ihmisen hintaa euroissa. Kuinka voit verrata ihmistä esim. asuntoon tai autoon? me normaalit naiset emme mitta miehen arvoa euroissa. Minä en voisi tehdä niin, mutta ehkä feministit laskevat kaiken rahassa. Jopa rakkauden. Tiedä siis että mieheni arvoa ei voi laskea rahassa. hän on arvokkain ja kallein aarteeni ja omaisuuteni enkä antaisi häntä pois kymmenestä miljoonastakaan. Toinen nainen tahtoo hänet ilmaiseksi. Tarkoitan kuvaannollisessa mielessä, siis niin ettei hän ole valmis maksamaan rakkaudesta esim. tuskalla ja kärsimyksellä mihin minä olen valmis. Olen maksanutkin.


      • Elastika
        Seija kirjoitti:

        Vain feministi voi kysellä ihmisen hintaa euroissa. Kuinka voit verrata ihmistä esim. asuntoon tai autoon? me normaalit naiset emme mitta miehen arvoa euroissa. Minä en voisi tehdä niin, mutta ehkä feministit laskevat kaiken rahassa. Jopa rakkauden. Tiedä siis että mieheni arvoa ei voi laskea rahassa. hän on arvokkain ja kallein aarteeni ja omaisuuteni enkä antaisi häntä pois kymmenestä miljoonastakaan. Toinen nainen tahtoo hänet ilmaiseksi. Tarkoitan kuvaannollisessa mielessä, siis niin ettei hän ole valmis maksamaan rakkaudesta esim. tuskalla ja kärsimyksellä mihin minä olen valmis. Olen maksanutkin.

        "hän on arvokkain ja kallein aarteeni ja OMAISUUTENI enkä antaisi häntä pois kymmenestä miljoonastakaan"

        Ihan omaan tekstiisi viitaten. OMAISUUDELLA on rahallinen arvo. Itselleni on nimittäin vieras asia puhua miehestään omaisuutena kun nimenomaan olen tottunut mieltämään ko sanaan mainitsemasi asunnon, auton, osakkeet, minkkiturkin ym..

        Kurre Orava saattaa olla hyvin lähellä markkinahintaa, noin mainoksen perusteella naapurin feministin luota tulevan miehen hinnan määrittämisessä. pisnismies


      • Seija
        Kurre_Orava kirjoitti:

        Olsiko luokkaa 4€/kg ALV 0%?

        olen huomannt miten mielelläsi vastaat feministeille ja keskustelet heidän kanssaan. Meitä perinteisiä naisia vain pilkkaat.- hyvin monet miehet tekevät samalla tavalla, että sanovat etteivät pidä feministeistä mutta silti käytännössä innoissaan keskustelevat feministien kanssa. Feministien kirjoituksiin te miehet vastaatte paljon ahkerammin kuin meidän naisellisten naisten. Ehkä pilkkaat meitä normaaleja naisia siksi ettei sinua ole koskaan kukaan naisellinen nainen todella rakastanut. jos olisit saanut tuntea naisellisen naisen rakkauden niin ehkä suhtautuisit meihin toisin. Toivon sydämestäni että joskus koet senkin onnen. kenties feministin mielestä oman miehen arvo on 4 euroa per kilo. Minulle se on paljon enemmän!!!!!!!!


      • Kurre_Orava
        Seija kirjoitti:

        olen huomannt miten mielelläsi vastaat feministeille ja keskustelet heidän kanssaan. Meitä perinteisiä naisia vain pilkkaat.- hyvin monet miehet tekevät samalla tavalla, että sanovat etteivät pidä feministeistä mutta silti käytännössä innoissaan keskustelevat feministien kanssa. Feministien kirjoituksiin te miehet vastaatte paljon ahkerammin kuin meidän naisellisten naisten. Ehkä pilkkaat meitä normaaleja naisia siksi ettei sinua ole koskaan kukaan naisellinen nainen todella rakastanut. jos olisit saanut tuntea naisellisen naisen rakkauden niin ehkä suhtautuisit meihin toisin. Toivon sydämestäni että joskus koet senkin onnen. kenties feministin mielestä oman miehen arvo on 4 euroa per kilo. Minulle se on paljon enemmän!!!!!!!!

        Pikkaisen kirpaisee korvaan tuo, että pidät miestä omaisuutena.

        Ja tosiasia on, että vaikken feministeistä ja heidän ideologiastaan välitäkkään niin ehkä vielä vähemmän pidän siitä, että nainen jättäytyy kotiorjaksi ja hamottaa itsensä vain möllin miehensä kautta.

        Miehen joka käy vähän viilaamassa vierasta ja palaa sitten vaimon luo. Miten kukaan nainen voi sietää tuommoista? No, ei kukaan ja siksi luulenkin, että olet provo.


      • Elastika kirjoitti:

        "hän on arvokkain ja kallein aarteeni ja OMAISUUTENI enkä antaisi häntä pois kymmenestä miljoonastakaan"

        Ihan omaan tekstiisi viitaten. OMAISUUDELLA on rahallinen arvo. Itselleni on nimittäin vieras asia puhua miehestään omaisuutena kun nimenomaan olen tottunut mieltämään ko sanaan mainitsemasi asunnon, auton, osakkeet, minkkiturkin ym..

        Kurre Orava saattaa olla hyvin lähellä markkinahintaa, noin mainoksen perusteella naapurin feministin luota tulevan miehen hinnan määrittämisessä. pisnismies

        Sanoo, että kunnon kotimainen Häränliha maksaa 19,99 €/kg.
        eikä nyt ole juuri tarjouksessa.
        Nyt myydään vain ylijäänyttä Uus-Seelantilaista lammasta.

        Kotimainen on lähes luomua, muista se ;)


      • Elastika
        epikuros kirjoitti:

        Sanoo, että kunnon kotimainen Häränliha maksaa 19,99 €/kg.
        eikä nyt ole juuri tarjouksessa.
        Nyt myydään vain ylijäänyttä Uus-Seelantilaista lammasta.

        Kotimainen on lähes luomua, muista se ;)

        No, mutta tuo hintahan onkin nimenomaan kunnon kotimaisesta härästä. Ja siitähän maksaa mielellään varsinkin lähilihakaupan pojille. Son mureeta tavaraa, josta saa makooset pihvit..

        Kotimainen on LÄHES luomua, juu..

        ko naapurista tuleva kolli olis kuitenkin paremmin verrattavissa vaikkapa tohon ylijääneeseen uusseelantilaiseen lampaaseen. Hintansakin puolesta ehkä..


      • Kurre_Orava
        Elastika kirjoitti:

        No, mutta tuo hintahan onkin nimenomaan kunnon kotimaisesta härästä. Ja siitähän maksaa mielellään varsinkin lähilihakaupan pojille. Son mureeta tavaraa, josta saa makooset pihvit..

        Kotimainen on LÄHES luomua, juu..

        ko naapurista tuleva kolli olis kuitenkin paremmin verrattavissa vaikkapa tohon ylijääneeseen uusseelantilaiseen lampaaseen. Hintansakin puolesta ehkä..

        Kelpaisko parfymoimaton maatiassika. Vaikka tommosella 11,20€/kg ALV 22%?


      • Elastika
        Kurre_Orava kirjoitti:

        Kelpaisko parfymoimaton maatiassika. Vaikka tommosella 11,20€/kg ALV 22%?

        Parfyoimattomassa maatiaispossussa on hyvä aromi ja muree rakenne. Ehtottomasti kelpais. Ja hyvästähän maksaa mielellään sen mitä pyydetään..


      • Kurre_Orava kirjoitti:

        Kelpaisko parfymoimaton maatiassika. Vaikka tommosella 11,20€/kg ALV 22%?

        on tuo kärsiminen elikkä kun kaksi sikaa suutelee.
        Toivon, että ovat heteroja:)
        Pikkuisen kyllä tinkisin hinnasta kun olen tälläinen Armenialainen mattokauppis


      • Kurre_Orava
        epikuros kirjoitti:

        on tuo kärsiminen elikkä kun kaksi sikaa suutelee.
        Toivon, että ovat heteroja:)
        Pikkuisen kyllä tinkisin hinnasta kun olen tälläinen Armenialainen mattokauppis

        Sikojen keskuudessa ei taida homosuhteita esiintyä?

        Ja laadulla on hintansa. Ladan hinnalla ei saa Mercedestä. Eikä Mercedeksen ostaja edes harkitse Ladaa. Ladan ostaja vain haaveilee Mercedeksestä.


      • Kurre_Orava kirjoitti:

        Sikojen keskuudessa ei taida homosuhteita esiintyä?

        Ja laadulla on hintansa. Ladan hinnalla ei saa Mercedestä. Eikä Mercedeksen ostaja edes harkitse Ladaa. Ladan ostaja vain haaveilee Mercedeksestä.

        olisi sinulla tarjolla, siis villisikaa, se on vähän sitä kun me miehet joskus vähän innostumme .
        Olemme siis villisikasovinisteja. Turbolla ja välijäähdytyksellä.


      • Kurre_Orava
        epikuros kirjoitti:

        olisi sinulla tarjolla, siis villisikaa, se on vähän sitä kun me miehet joskus vähän innostumme .
        Olemme siis villisikasovinisteja. Turbolla ja välijäähdytyksellä.

        Kuten olemme lämpövoimakoneista opiineet niin turboahdin henkilöautossa on lähinnä iskutilavuuden puutetta.

        'Nothing, Nothing can beat the cubic inches'


      • Kurre_Orava kirjoitti:

        Kuten olemme lämpövoimakoneista opiineet niin turboahdin henkilöautossa on lähinnä iskutilavuuden puutetta.

        'Nothing, Nothing can beat the cubic inches'

        pian pamahtaa paatissa käyntiin 6 lt:n riisseli.
        Mukavaa kuultavaa.


      • jorojukka-kukka

        Joko miehesi palasi kotiin? :)


      • telaketjufeministi
        Seija kirjoitti:

        Ei mitään. Minulla on sellaista minkä sinkkufeministi haluaa minulta ottaa ( mies ). feministi ei ole kiinnostunut vapaasta miehestä ehkä siksi ettei hyviä miehiä ole vapaana vaan hyvät ovat kaikki jo viety. Feministi kokee naisellisen naisen kilpailijakseen ja vihollisekseen ja tahtoo ottaa naiselliselta naiselta pois tälle kuuluvan omaisuuden. Naisellinen nainen keskittyy mieheensä eikä luuhaa maailmalla ja yritä luoda uraa ja saada vierailta ihmisiltä huomiota. naiselliselle naielle riittää mieheltä saatu huomio.

        Otsikko kertoo kaiken... Yleistys kunniaan.


      • Seija
        jorojukka-kukka kirjoitti:

        Joko miehesi palasi kotiin? :)

        Kyllä mutta juuri tällä htekellä hän on töissä. Tilanne on vähän auki, hänen on vaikea päättää kahden naisen välillä. Tyttöystävän painostus on niin rankkaa ettei miehelläni ole mitään miettimisrauhaa oikean ratkaisun tekemiseen. Jos se nainen lopettaisi soittelut ja muun painostuksen ja kiristyksen niin mieheni vramaan huomaisi missä hänen oikea paikkansa on. se nainen ei häntä tarvitse mutta minä tarvitsen. Fiksu mies valitsee sen naisen joka todella travitsee häntä eikä sitä joka pitää miestä vain vapaa-ajan viihdykkeenä. Ukson että kunhan miehenelläni on miettimisrauha hän tietää minne kuuluu. Mutta se nainen on jopa tullut mieheni työpAIkalle ehdottelemaan. olen päättänyt selvittää sen naisen puhelinnumeron ja soittaa hänelle. Numerotiedustelusta sitä ei saa mutta tiedän erään ihmisen jolla se on varmasti( miehelläni se tietenkin on mutta hän ei suostu antamaan sitä minulle ).

        Turhaaan te kaikki moititte miestäni. HÄN ON VIEKOTTELUN UHRI. Miesten viettelijät pitäisi saada kuriin. on kohtuutonta että nainen käyttää hyväkseen esim. miehen vaikeaa elämäntilannetta tai hyvää sydäntä saadakseen tämä itselleen. Minihameella ja muilla halvoilla keinoilla se kyllä onnistuu. Ehkä en kelpaa siksi etten alennu pukeutumaan viettelevästi enkä värjää hiuksiani ( ne ovat luonnostaan kauniin väriset niin ettei ole tarpeen ). MIESTEN VIETTELIJÄFEMINISTIT PITÄISI SAADA KURIIN. OLETTEJO TE FEMINISTIT TÄÄLLÄ JOTTA VOISITTE FLIRTTAILLA UKKOMIESTEN KANSSA?


      • Sanelma
        Seija kirjoitti:

        Tulihan se. Hän tuli seuraavana yönä sen jälkeen kun kirjoitin tänne. olen antanut rakkaalleni anteeksi. Tilanne on silti vielä vähän epäselvä koska he tapaavat edelleen. Tämä toinen nainen ei lopeta mieheni jahtaamista eikä jätä miestäni rauhaan.

        satuihin sen kummemmin kantaa ottamatta, nainen ei ole feministi tässä tapauksessa, heillä nimittäin on parempaakin tekemistä kuin jahdata sinun mussukkaasi :DD


      • jorojukka-kukka
        Seija kirjoitti:

        Kyllä mutta juuri tällä htekellä hän on töissä. Tilanne on vähän auki, hänen on vaikea päättää kahden naisen välillä. Tyttöystävän painostus on niin rankkaa ettei miehelläni ole mitään miettimisrauhaa oikean ratkaisun tekemiseen. Jos se nainen lopettaisi soittelut ja muun painostuksen ja kiristyksen niin mieheni vramaan huomaisi missä hänen oikea paikkansa on. se nainen ei häntä tarvitse mutta minä tarvitsen. Fiksu mies valitsee sen naisen joka todella travitsee häntä eikä sitä joka pitää miestä vain vapaa-ajan viihdykkeenä. Ukson että kunhan miehenelläni on miettimisrauha hän tietää minne kuuluu. Mutta se nainen on jopa tullut mieheni työpAIkalle ehdottelemaan. olen päättänyt selvittää sen naisen puhelinnumeron ja soittaa hänelle. Numerotiedustelusta sitä ei saa mutta tiedän erään ihmisen jolla se on varmasti( miehelläni se tietenkin on mutta hän ei suostu antamaan sitä minulle ).

        Turhaaan te kaikki moititte miestäni. HÄN ON VIEKOTTELUN UHRI. Miesten viettelijät pitäisi saada kuriin. on kohtuutonta että nainen käyttää hyväkseen esim. miehen vaikeaa elämäntilannetta tai hyvää sydäntä saadakseen tämä itselleen. Minihameella ja muilla halvoilla keinoilla se kyllä onnistuu. Ehkä en kelpaa siksi etten alennu pukeutumaan viettelevästi enkä värjää hiuksiani ( ne ovat luonnostaan kauniin väriset niin ettei ole tarpeen ). MIESTEN VIETTELIJÄFEMINISTIT PITÄISI SAADA KURIIN. OLETTEJO TE FEMINISTIT TÄÄLLÄ JOTTA VOISITTE FLIRTTAILLA UKKOMIESTEN KANSSA?

        Minä en mollaa kyllä miestäsi, sillä enemmän keskittyisin sinuun itseesi ja ensiksi kysyisin sinulta, että oletko oikeasti tutustunut feminismiin?

        Onko siis aivan varma, että sinulla ei ole liikaa ennakkoluuloja feministeistä, jotka saattavat olla ihan vääriä?

        Toisekseen suosittelisin sinulle jotakin feminismikirjallisuutta luettavaksi, sillä kun uppoutuisit siihen, unohtaisit edes hetkeksi miehesi, sillä nythän hän syö koko ajan energiaasi väärällä tavalla.

        Miltäs tällaiset ehdotukset kuulostaa?


      • jorojukka-kukka
        Seija kirjoitti:

        Kyllä mutta juuri tällä htekellä hän on töissä. Tilanne on vähän auki, hänen on vaikea päättää kahden naisen välillä. Tyttöystävän painostus on niin rankkaa ettei miehelläni ole mitään miettimisrauhaa oikean ratkaisun tekemiseen. Jos se nainen lopettaisi soittelut ja muun painostuksen ja kiristyksen niin mieheni vramaan huomaisi missä hänen oikea paikkansa on. se nainen ei häntä tarvitse mutta minä tarvitsen. Fiksu mies valitsee sen naisen joka todella travitsee häntä eikä sitä joka pitää miestä vain vapaa-ajan viihdykkeenä. Ukson että kunhan miehenelläni on miettimisrauha hän tietää minne kuuluu. Mutta se nainen on jopa tullut mieheni työpAIkalle ehdottelemaan. olen päättänyt selvittää sen naisen puhelinnumeron ja soittaa hänelle. Numerotiedustelusta sitä ei saa mutta tiedän erään ihmisen jolla se on varmasti( miehelläni se tietenkin on mutta hän ei suostu antamaan sitä minulle ).

        Turhaaan te kaikki moititte miestäni. HÄN ON VIEKOTTELUN UHRI. Miesten viettelijät pitäisi saada kuriin. on kohtuutonta että nainen käyttää hyväkseen esim. miehen vaikeaa elämäntilannetta tai hyvää sydäntä saadakseen tämä itselleen. Minihameella ja muilla halvoilla keinoilla se kyllä onnistuu. Ehkä en kelpaa siksi etten alennu pukeutumaan viettelevästi enkä värjää hiuksiani ( ne ovat luonnostaan kauniin väriset niin ettei ole tarpeen ). MIESTEN VIETTELIJÄFEMINISTIT PITÄISI SAADA KURIIN. OLETTEJO TE FEMINISTIT TÄÄLLÄ JOTTA VOISITTE FLIRTTAILLA UKKOMIESTEN KANSSA?

        Ainakaan minä en ole täällä vietelläkseni noita miehiä. Toki pakkohan on tunnustaa, että kovasti ovat feministien perään. Minäkin yritän olla kovin yrmeä täällä, mutta ei auta, aina joku seuraa huomiota hakevin viestein ja sähköposti on turvoksissa ihailikirjeistä. :)

        Kurjaahan tämä on.


      • Soh-vi
        Seija kirjoitti:

        Kyllä mutta juuri tällä htekellä hän on töissä. Tilanne on vähän auki, hänen on vaikea päättää kahden naisen välillä. Tyttöystävän painostus on niin rankkaa ettei miehelläni ole mitään miettimisrauhaa oikean ratkaisun tekemiseen. Jos se nainen lopettaisi soittelut ja muun painostuksen ja kiristyksen niin mieheni vramaan huomaisi missä hänen oikea paikkansa on. se nainen ei häntä tarvitse mutta minä tarvitsen. Fiksu mies valitsee sen naisen joka todella travitsee häntä eikä sitä joka pitää miestä vain vapaa-ajan viihdykkeenä. Ukson että kunhan miehenelläni on miettimisrauha hän tietää minne kuuluu. Mutta se nainen on jopa tullut mieheni työpAIkalle ehdottelemaan. olen päättänyt selvittää sen naisen puhelinnumeron ja soittaa hänelle. Numerotiedustelusta sitä ei saa mutta tiedän erään ihmisen jolla se on varmasti( miehelläni se tietenkin on mutta hän ei suostu antamaan sitä minulle ).

        Turhaaan te kaikki moititte miestäni. HÄN ON VIEKOTTELUN UHRI. Miesten viettelijät pitäisi saada kuriin. on kohtuutonta että nainen käyttää hyväkseen esim. miehen vaikeaa elämäntilannetta tai hyvää sydäntä saadakseen tämä itselleen. Minihameella ja muilla halvoilla keinoilla se kyllä onnistuu. Ehkä en kelpaa siksi etten alennu pukeutumaan viettelevästi enkä värjää hiuksiani ( ne ovat luonnostaan kauniin väriset niin ettei ole tarpeen ). MIESTEN VIETTELIJÄFEMINISTIT PITÄISI SAADA KURIIN. OLETTEJO TE FEMINISTIT TÄÄLLÄ JOTTA VOISITTE FLIRTTAILLA UKKOMIESTEN KANSSA?

        Provoiletko huviksesi tai palstan aktivoimiseksi? Kun joku ihmettelee, miksi feministit kirjoittavat feminismipalstalla, niin ällistyypi siinä yks ja toinen. Mikset kysy ukkomiehiltä, miksi NE kirjoittelevat täällä? Sinulla on hieman erikoinen käsitys flirtistä, flirttaileeko ukkokultasi kutsumalla sinua pataluhaksi, puusilmäksi, fasistiksi sekä muilla vastaavilla hellittelysanoilla?


      • Elastika
        Soh-vi kirjoitti:

        Provoiletko huviksesi tai palstan aktivoimiseksi? Kun joku ihmettelee, miksi feministit kirjoittavat feminismipalstalla, niin ällistyypi siinä yks ja toinen. Mikset kysy ukkomiehiltä, miksi NE kirjoittelevat täällä? Sinulla on hieman erikoinen käsitys flirtistä, flirttaileeko ukkokultasi kutsumalla sinua pataluhaksi, puusilmäksi, fasistiksi sekä muilla vastaavilla hellittelysanoilla?

        Moinen mies saattaa hyvinkin käyttää mainitsemiasi hellittelyniminä.. "tuoppas puusilmäfasisti mulle yks kalja!! Joko se kamala pöperö on valmis, h****'*''n tumpelo!" jne..

        (ps. ylläolevaa ei ole oletusarvoisesti asetettu kenenkään palstan miehen suuhun, eli älkäätte tulkitko sitä niin. Kukin tuntee tapansa. Seijan mies vain antaa "vaimonsa" tekstien perusteella itsestään harvinaisen epämiellyttävän ja tympeän kuvan.)


      • Soh-vi
        Elastika kirjoitti:

        Moinen mies saattaa hyvinkin käyttää mainitsemiasi hellittelyniminä.. "tuoppas puusilmäfasisti mulle yks kalja!! Joko se kamala pöperö on valmis, h****'*''n tumpelo!" jne..

        (ps. ylläolevaa ei ole oletusarvoisesti asetettu kenenkään palstan miehen suuhun, eli älkäätte tulkitko sitä niin. Kukin tuntee tapansa. Seijan mies vain antaa "vaimonsa" tekstien perusteella itsestään harvinaisen epämiellyttävän ja tympeän kuvan.)

        Elämä voi tosiaan olla ihmeellisempää, kuin televisiossa.


    • aatos

      kinua jälkiliukkaille. lesbot on tunnetusti irstailijoita.

    • Soh-vi

      Käsikädessä kulkevat, jopas jopas. Kulkisivat edes eri aikaan ulkona, ja silloinkin äkäisinä. Sekä väkivaltaisina mafioosoina, mielisairaina huumeriehujina yms, kuten joku valopilkku täällä näppäilee, hänen "tutkimuksensa" eivät tosin tunnu saavan verifiointia sinun kuvauksestasi.

      "Synnytetäänkö mieskatkeruuden seurauksena tulevaisuudessa pelkkiä naisia jostain koneista?"

      Vaikea ennustaa teidän mieskatkeruuttanne, voisitte itse yrittää hillitä sitä. Ehkäpä osalle miehistä todella sopisi jokin naisrobotti luontevammin, elävää versiota ei oikein soisi kaikille älykääpiöille pumpattaviksi, inhimillisyyssyistä.

      • oireitako...

        Ottaako koville f-nisti.


      • Soh-vi
        oireitako... kirjoitti:

        Ottaako koville f-nisti.

        Mistäs mä olen nyt vieroittunut?


    • jorojukka-kukka

      Ja pointti oli mikä?

      • vastaussulle

        pointti on se tappi kysyjän persiissä.

        "Kun ei tyhmiä kysellä ei hölmöks luulla"


    • ajoivat........

      Demarit ja vasemmistoliittoilaiset ovat kaikki lesboja.

    • Tiedottaja**

      "Nykyajan arkitodellisuutta Halosen Suomessa "

      Joo, tuon siitä saa kun valitsee feministin presidentiksi. Lesbot juhlivat ainakin kuusi seuraavaa vuotta. Ehkä ihmiset hieman viisastuvat ensi vaaleihin mennessä ja niissähän feministi Halonen ei enää pääse ehdolle.

      "Puhuvat perheestä ja lasten hankkimisesta keinohedelmöityksen avulla tottakai."

      Vielä ei ole tarpeeksi tutkittu sitä, miten kieroon lesboperheissä kasvaneet lapset lopulta kasvavat. Upeaa varmaan niille koulussa kertoa muille kun keskustellaan vanhemmista, omasta perhetaustastaan. Edellinen lapsi sanonut, että "Mun isän nimi on Matti ja äidin Marjaana." Lesboperheen kasvatti sitten siihen sanoo: "Mun isän nimi on Pirjo ja äidin Sanelma."

      Revi siitä sitten...

      • jorojukka-kukka

        Kuinka KIEROON OVAT HETEROPERHEET LAPSENSA KASVATTANEET, kun niin monesta on tullut lesboja, homoja, biseksuaaleja, transseksuaaleja jne???


    • Sanelma

      mikä tässä sinua häiritsee? Julkisilla paikoilla pussailu on tosiaan monesta kiusallista, mutta käsittääkseni ollut arkipäivän todellisuutta jo vuosikymmeniä. Ehkä olisi sinunkin aika tottua siihen mikäli haluat joskus poistua asunnostasi.

      • Soh-vi

        Parempi, kun pysyy sisällä. Ulkona ihan kaikki ovat "muita", muut on omituisia ..


      • jorojukka-kukka
        Soh-vi kirjoitti:

        Parempi, kun pysyy sisällä. Ulkona ihan kaikki ovat "muita", muut on omituisia ..

        Jossain eilisessä viestissäni kirjoitit ryhmädynamiikasta. (En muista enää missä.) Se on ainakin minua kiinnostava aihe jo työnikin puolesta. Eli jos sinulla on aikaa tai kiinnostusta, voisit heittää siitä enemmänkin ajatuksiasi.


      • Sanelma
        Soh-vi kirjoitti:

        Parempi, kun pysyy sisällä. Ulkona ihan kaikki ovat "muita", muut on omituisia ..

        Pitäsiköhän oikeastaan hallituksen keskittyä seksibisnesrajoitusten sijaan laatimaan IQ:n mukaan porrastettua ulkonaliikkumiskieltoa. Samalla myös sekin ongelma katoasi :D


      • Soh-vi
        jorojukka-kukka kirjoitti:

        Jossain eilisessä viestissäni kirjoitit ryhmädynamiikasta. (En muista enää missä.) Se on ainakin minua kiinnostava aihe jo työnikin puolesta. Eli jos sinulla on aikaa tai kiinnostusta, voisit heittää siitä enemmänkin ajatuksiasi.

        Todellisuus on karu: tiedän vähän kaikesta (hyvä muisti), mutten juuri mistään paljon. Viittaat varmaan kirjoitukseen yhdenmukaistavista paineista, jotka vaikuttavat kaikenkokoisissa pienryhmissä parisuhteesta alkaen. Kyseessä on tieteellinen tosiasia, ainakin se oli sitä vielä silloin, kun tentin niitä juttuja.

        Kaikissa yhteistoiminnallisissa porukoissa alkaa vääjäämättä vaivihkaa vaikuttaa vissi yhdenmukaistuminen toimintomalleissa, tavoissa viestiä, ajattelutavoissa, siinä, mitä pidetään hyväksyttävänä, mitä ei. Niinkin pitkälle, kuin eleitä ja sanontatapoja myöten. Jopa aidosti, mutta ainakin siten, että pyritään hiljaisesti pidättymään poikkipuolisuudesta, integraatio koetaan palkitsevammaksi. Tai siihen on ehdollistettu, tietenkin pelko, autoritaarinen hallinto voi pakottaa yhdenmukaisuuteen, mutta yhdenmukaistava paine vaikuttaa siis myös sisäsyntyisesti. Ymmärrettävästi kaikilla organisaatioilla on myös formaalisia yhdenmukaistavia tavoitteita (jopa anarkisteilla).

        Sisäpiirit ovat tuttuja kaikissa työyhteisöissä, vapaa-ajan riennoissa jne, siis myös sellaisissa ryhmissä, joissa valintoja ei suoriteta vain kaveruuspohjalta. On pieniä erilliskulttuureita, mikroilmastoja. Eivät miehet minun näkemykseni mukaan ole tästä vapaita. On varmaan niin, että miesten viiteryhmä ao. porukassa suo miehille rämäkämpää ilmaisua kuin naisille hyväksytään, mutta ruodussa miestenkin on pysyttävä, liian erilainen ei saa olla. Eteenpäin pyrkivät miehet (ja naiset myös) kuuntelevat aika kuuliaisesti sitä kuusta, jonka juurella asunto.

        Alussa pienryhmä voi olla hyvinkin heterogeeninen, mutta palkitseva vuorovaikutus luo osaltaan paineita yhdenmukaisuuteen. Hyvin yhteenpelaavat tiimit alkavat muistuttaa toisiaan jopa ulkonäöltään ja vaatetuksen suhteen :D (vanhat avioparit, mies ja hänen koiransa ..).

        Täysin eri suuntiin vetäviä riitaisia porukoitakin on, ne hajoavat heti, kun mahdollista tai ovat tehottomia. Lienevät kuitenkin melko poikkeuksellisia. On palstalla alan asiantuntijoitakin (sosiologeja, sosiaalipsykologeja, psykologeja), minä vain olen niin sanotusti "kurssit käynyt" ja empiirisesti itse ilmiön teorian mukaiseksi todennut.


      • Soh-vi
        Sanelma kirjoitti:

        Pitäsiköhän oikeastaan hallituksen keskittyä seksibisnesrajoitusten sijaan laatimaan IQ:n mukaan porrastettua ulkonaliikkumiskieltoa. Samalla myös sekin ongelma katoasi :D

        Lähetä aloite jollekin hallituksen susannoista, kadut siisteytyvät totaalisti.


    • skäribo

      mieskatkeruudesta puhut? Luuletko todella, että se lesbopari pussailee siksi, että he vihaavat miehiä? Voi pottujen kevät!

      Ja mitä ihmettä se sinulle kuuluu mitä naapurisi tekevät yksityiselämässään?

      • .....................

        sen näkee mitä ne siinä junaasemalla tekevät, ei siihen mitään kyttäämistä tarvita. Kyllä minua hiukan kiinnostaa millaisessa ympäristössä lapsemme tulevaisuudessa kasvavat.


      • skäribo
        ..................... kirjoitti:

        sen näkee mitä ne siinä junaasemalla tekevät, ei siihen mitään kyttäämistä tarvita. Kyllä minua hiukan kiinnostaa millaisessa ympäristössä lapsemme tulevaisuudessa kasvavat.

        liittyvät tähän?


    • on katkera...?

      Anna hyvä ihminen toisten nauttia keväästä ja rakkaudesta! Aika hauska (ja melkoisen kyseenalaistamaton) käsitys jos ajattelet, että lesbot ovat lesboja miehiin kohdistuvan katkeruuden vuoksi.

      Ihmeellinen tämä palsta.

      • .............

        on ainakin katkera miehille ja oman empiirisen havaintojenikin mukaan aika usein lesbot ovat juuri niitä rumia ja läskejä, jotka eivät miehille ole kelvanneet ja sitten ovat "ryhtyneet" lesboiksi.


      • ............. kirjoitti:

        on ainakin katkera miehille ja oman empiirisen havaintojenikin mukaan aika usein lesbot ovat juuri niitä rumia ja läskejä, jotka eivät miehille ole kelvanneet ja sitten ovat "ryhtyneet" lesboiksi.

        Sinä siis murehdit sitä, että rumat ja läskit akat, jotka eivät miehille kuitenkaan edes kelpaisi, "ryhtyvät" lesboiksi?


    • Anonyymi

      Täällä suvaitaan kaikkea paitsi suvaitsemattomuutta...

      Mutta Luoja ja kaiken Tuomari ei suvaitse syntiä jota nn, mm, trans.... ja kaikki mikä poikkeaa mies+nainen arvosta on.

      Nämä naiset ovan valinneet tiensä eli elävät synnissä. He ovat langenneet syntiin.

      Luoja armahtakoon noita naisia ja vapauttakoon heidät synnin ja saatana vallasta !

    • Anonyymi

      Minä en ole rasisti, mutta kyllä äsken säälitti kun näin lesnoparin, jolla isommalla ja lihavammalla oli jalassaan pyjamahousut! Myötähäpeä oli suuri ja ihmettelin, että luuliko tämä maalaismoukka olevansa cooli.

      • Anonyymi

        Antaisit olla. Minuakin ärsyttää moni asia mutta en välitä. Kuten kadulle räkimimen, nenän kaivelu julkisissa liikennevälineissä ja moni muu asia, .
        Kuten tietyn tyyppisten naisten tissien esitämällä esittely, eli on ahdettu liian pieni pusero päälle jossa on avonainen kaula- aikko ja josta tursuaa puolet rinnoista ulos valkoisena turpeana lihamöykkynä ja joka näky saa useimmat miehet ajattelemaan seksiä ja pahinta on se miten se ilme niillä miehillä tulee esiin ja muuttuu normaalista neutraalista ilmeestä välittömästi,.
        Puolittaiseen , kummalliseen hymyyn ja tietynlaiseen kaksimieliseen , hieman härskii ilmeeseen ikään kuin muistelisivat viime panokertaansa ja kaikea mitä siinä kokivat.
        Hyllyviä rintoja joita olivat kaksin käsin kourimassa isoa takapuolta jota vatkasivat seksuaalista kiihkoaan kasvattaakseen
        . Kamalan, epämiellyttävän näköistä nähdä joku niin " paljaana seksuaalisesta halusta" ja sen muistelemisesta. .etoavaa todella. Voisi kuvitella näiden jo kourivan haaroväliään...kieli puolittain ulkona suusta hyi helvetti...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe