hei!virkistääkö muita panacod?
minua ainakin....joka ei yötä vasten yhtään hyvä.
virkistävä panacod?
9
6145
Vastaukset
- Tipi81
Panacod alkaa helposti aiheuttamaan unettomuutta viimeistään pidemmällä käytöllä. Alkuun monilla väsyttää ja sitten alkaa unettomuus ongelmat, eli ei kannatakkaan ottaa nukkumaan menoa edeltävinä tunteina.
- Unelias_U
No just päinvastoin... mulla se ainakin väsyttää niin ettei silmät pysy väkisinkään auki. Miten ihmeessä se voi ketään virkistää =:0
- Vaimoihminen
Mieheni syö Panacodia selkävaivaan ja taitaa olla jo sen verran riippuvainen, että ilman lääkettä tuppaa välillä menemään mökötyksen puolelle mutta lääkettä taas saatuaan on hymyileväinen ja tarmokas. Ja mikä ettei olisi, onhan Panacod euforisoiva kipulääke, niinkuin muutkin opiaatit.
- ei yöksi
Minua ainakin virkistää Panacod niin paljon, että sitten en saa unta koko yönä, jos otan sen illalla.
Eli toinen kipulääke yöksi olisi hakusessa. Kun ilman en tule toimeen. - Tinde
Polvileikkauksen jälkeen sain panacodeja, joita sittemmin uusittu ja nyt niitä syötä vajaa kk. Annostuksena ollut 1-2 nappia kolmesti päivässä, mutta nykysin otan vaan yötä vasten. Miulla ne saa aika nopeesti todella tokkuraisen olon ja silmäluomet painaa tonnin, niitten avulla nukkuu kevyesti pienessä koomassa yön yli. Alkupäivinä leikkauksen jälkeen meni tuo 6 nappia päivässä, mutta nyttemmin menee 2-4.. Ei todellakaan virkistä ainakaa mua..
- joq88
täällä virkistää! ihmettelen itsekin, kun on kysees kolmiolääke jonka pitäs päinvastoin väsyttää. 2yötä menny valvoessa sängyssä. Kun silmät laittaa kiinni, tuntuu kuin nukkuis valossa vaiks huone on pimeä. Uni ei tuu mitenkään, jos tulee ni korkeintaan tunniksi ja sekin katkonaisesti.
Selkäkipu vaa nii paha ettei vois jättää ottamattakaan. Koukussa en tosiaan ole, enkä tule olemaan.. periaate. Tänään en ole ottanu vaikka kivut valtavat, saa nähdä ensyönä kuinka käy!- KIVUSSA.....
Ei ole kiva olla, miksi ihmiset niin pelkää tuota riippuvuutta, että pitää kärsiä. Ei elämä ole kärsimystä varten jos jostakin lääkkeestä avun saa. Olen kärsinyt kroonisesta hermokivusta yli 10v ollut kipuklinikalla ja siellä olivat suorastaan vihaisia kun sanoin, että 1 panacodin olen ottanut kerralla, sanoivat, että pitää ottaa 2kpl 3 kertaa päivä, että saadaan tämä kipu hallintaan lisäksi on lyrica, tietysti jos on nuori niin voi kyllä olla varovainen, mutta minun iässä 65v on sama kuolenko riippuvaisena tai ei riippuvaisena, pääasia on kun loppuelämä olis kivuton.
- hyvin virkistää
Kyllä kodeiini piristää. Muutamistakin vastaavista huomaa tietynlaista opiaattitäpinää. Kaikkein selkeiten puhtaasta morfiinista tulee hyvin touhukas olo.
- avuton panacodisti
Joo,mulla on myös kroonista kipua selässä ja jalassa,ollut vuosia.Panacod on hyvä kipulääke,mutta todellakin joillain käyttäjillä saattaa tuo morfiinin vaikutus iskeä tajuntaan hyvinkin tehokkaasti.Mulla lähti hanskasta codien käyttö.Hakeuduin lääkäriin,mistä en apua saanut.Sitten otin yhteyttä päihdehoitajaan ja kerroin ongelmani.Kärsin vieroitusoireista ihan helvetisti enkä edes heti tajunnut mistä on kyse!
Kolme viikkoa tässä meni ilman codia,mutta pakko oli luovuttaa että pystyy elämään,kävelemään ja olemaan.Nyt olen syönyt tarvittaessa neljä kpl päivässä ja aion todellakin pitää tuon rajan 6kpl/vrk.Olkaa varovaisia!Lääkärit ei näistä aineista juurikaan varoittele ja täällä ainakaan omalääkäristä ei ollut apua lopettamisessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854