baarioppaaksi

..alan järjestää turisteille baarikierroksia helsingissä..palkaksi vaadin tuopin jokaisessa käymässämme baarissa matkakulut...

oon erikoistunut kallioon..

17

549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nylkkäri

      niin mennään kantapaikkaasi ja otetaan siellä.
      minä tarjoon

      • ..löytyy sekä kampista ja kalliosta.. mut mikäs siinä.. valinnanvaraa..


      • nylkkäri
        pervokki kirjoitti:

        ..löytyy sekä kampista ja kalliosta.. mut mikäs siinä.. valinnanvaraa..

        jos sais muitakin mukaan kaikki joilla sen on mahdollista.
        jos vaikka rohkeus riittäisi hakemaan rinan


    • Kuunkulkija-

      Nyt tarttis saada apua äkkiä kun tänä iltana tulee yksi italialainen, yksi ranskalainen ja yksi kiinalainen vieras ja tarttis saada ohjelmaa. Kaikki puhuvat välttävää englantia.
      Voisitko järjestää heille ekaks lyhköisen kiertoajelun Puu-Pasilan ja Puu-Käbiksen kautta Rauhanasemalle ja siitä Tähtitorninmäelle ja Kaivariin. Ursulassa kaffet. Sitten pressanlinnan edestä Uspenskin katedraalin vierestä Hakiksen torille jossa lyhyt kävely.
      Jos eivät näytä väsyneiltä vielä niin pikakäynti Seurasaaressa ja sitten loistava Kallion kuppiloiden kierto asiaankuuluvine karaokeineen.
      Joskus sitten yöllä toimitus hotelleihin.
      Hoidan heidät sitten aamuseitsemältä pois. Kunnolla ei väliä.

      Onnistuisiko?

      • ..pelkästään.. täytyy unohtaa kaikki muut.. mitään kaffeja vaan olutta olutta enemmän olutta ja homma toimii.. voin kierrrättää nää ulkomaanelävät kampista keskustaa..kallioon ja vaikka sitte helsingin kaukaisimpien lähiöiden kuppiloihin.. mun kielitaito on vähintäänkin välttävä englanti..


      • perskuti
        pervokki kirjoitti:

        ..pelkästään.. täytyy unohtaa kaikki muut.. mitään kaffeja vaan olutta olutta enemmän olutta ja homma toimii.. voin kierrrättää nää ulkomaanelävät kampista keskustaa..kallioon ja vaikka sitte helsingin kaukaisimpien lähiöiden kuppiloihin.. mun kielitaito on vähintäänkin välttävä englanti..

        Viet ne ensin Roskapankkiin, sen jälkeen niitä ei saa sieltä pois kuin kantamalla...
        Illat normaalia suomalaista menoa ja yöllä yksityistilaisuus, kyllähän oppivat olemaan!:=)


      • perskuti kirjoitti:

        Viet ne ensin Roskapankkiin, sen jälkeen niitä ei saa sieltä pois kuin kantamalla...
        Illat normaalia suomalaista menoa ja yöllä yksityistilaisuus, kyllähän oppivat olemaan!:=)

        ..on yleensä aina tupaten täynnä ku sinne meen.. naapurissa halpaa olutta joten siellä tulee käytyy joskus.. no toivottavasti ei vaan yhteen baariin nää ulkomaanelävät.. pitää monta kuppilaa käydä läpi ku lupasin että palkkioni on tuoppi per baari.. joten sitä ku miettii.. ja kyse kun on opaskierroksesta....


      • perskuti
        pervokki kirjoitti:

        ..on yleensä aina tupaten täynnä ku sinne meen.. naapurissa halpaa olutta joten siellä tulee käytyy joskus.. no toivottavasti ei vaan yhteen baariin nää ulkomaanelävät.. pitää monta kuppilaa käydä läpi ku lupasin että palkkioni on tuoppi per baari.. joten sitä ku miettii.. ja kyse kun on opaskierroksesta....

        Opas tekee "retkeläiten" parhaaksi kaikkensa, itseään unohtamatta:=)
        Kun Hesarilta lähtee nousemaan Kallion toiselle puolelle ja matkalla käy jokaisessa kuppilassa niin siinä alkaa olemaan tukka täys kun Hakaniemen ranta pilkottaa:=)


      • perskuti kirjoitti:

        Opas tekee "retkeläiten" parhaaksi kaikkensa, itseään unohtamatta:=)
        Kun Hesarilta lähtee nousemaan Kallion toiselle puolelle ja matkalla käy jokaisessa kuppilassa niin siinä alkaa olemaan tukka täys kun Hakaniemen ranta pilkottaa:=)

        ..kattoo käydäänkö ensimmäisen vai toisen vai kolmannen luokan baareissa.. .. halvat mestat rokkaa..pääsee siihen fiilikseen mukaan.. hahha niinku toissa viikonloppuna.. kaveri kaato kaljakorit baarissa melkein mun päälle.. viuuhhh ja räkss ja kilinkolin..hehehehahaahaa..


      • perskuti
        pervokki kirjoitti:

        ..kattoo käydäänkö ensimmäisen vai toisen vai kolmannen luokan baareissa.. .. halvat mestat rokkaa..pääsee siihen fiilikseen mukaan.. hahha niinku toissa viikonloppuna.. kaveri kaato kaljakorit baarissa melkein mun päälle.. viuuhhh ja räkss ja kilinkolin..hehehehahaahaa..

        Sinulla soi sisällä "rokki", älä jätä sitä kuin aivan pakon edessä,.. älä edes silloin!
        Kyllä se joskus syö miestä, mutta myös ruokkii ja antaa janojuomaa tuplasti!:=)


      • perskuti kirjoitti:

        Sinulla soi sisällä "rokki", älä jätä sitä kuin aivan pakon edessä,.. älä edes silloin!
        Kyllä se joskus syö miestä, mutta myös ruokkii ja antaa janojuomaa tuplasti!:=)

        ..se sydämmessä kumisee.. ei oo aikomusta jättää sitä.. ikinä..


      • perskuti
        pervokki kirjoitti:

        ..se sydämmessä kumisee.. ei oo aikomusta jättää sitä.. ikinä..

        Itselläni meinas mollisointu jäädä päälle...
        Katselin ja kuuntelin kevättä ja ihmettelin, mitä hauskaa niillä voi olla kun ovat suupielet ylöspäin ja otsat kirkkaana, minulla sitävastoin, suupielet alapäin ja otsa kurtussa.
        Silloin tajusin...Ne soittaa duurissa ja minä mollissa:=)


      • perskuti kirjoitti:

        Itselläni meinas mollisointu jäädä päälle...
        Katselin ja kuuntelin kevättä ja ihmettelin, mitä hauskaa niillä voi olla kun ovat suupielet ylöspäin ja otsat kirkkaana, minulla sitävastoin, suupielet alapäin ja otsa kurtussa.
        Silloin tajusin...Ne soittaa duurissa ja minä mollissa:=)

        ..nyt on aika vääntää naama hymyyn..vaikka väkisin..siinäpä oiva vappunaamari pervokille..


      • Kuunkulkija-
        pervokki kirjoitti:

        ..nyt on aika vääntää naama hymyyn..vaikka väkisin..siinäpä oiva vappunaamari pervokille..

        ja tulin justiinsa kotiin. Mutta olisitpa nähnyt ne muut... Eksyvät varmaan lentoasemalla ja luulevat vessaa lipputiskiksi. On ne varmaan huomenna kauheessa kunnossa kotiin palatessaan. Löydettiin seitsemän kliffaa baaria ja kolmessa karaoke. Muusta kiertelystä jouduttiin tinkimään puolet kun ei muuten olisi tuo baaripuoli mennyt läpi niin tehokkaasti. Ainoat kahvit juotiin Ursulassa. Olispa ollut sinä mukana niin ei varmaan oltais vieläkään takaisin...
        Hitsi kun unohtu käydä näyttämässä sitä paikkaa Töölönlahden rannassa mistä löytyi se sukellusvene. Olisi ollut sellaisiakin kertomisia vietävänä eri puolille maailmaa Suomesta... täytyy infota emaililla perästäpäin...
        Oli muuten hauska maayhdistelmä kun huumori on eri puolilla erilaista ja siitä erilaisuudesta saa kyllä väännettyä vaikka mitä jos on avarakatseisia ihmisiä, nämä olivat. Posket on kipeät nauramisesta... Huomattiin että Kuolleet Lehdet on aika hauska laulettuna Suomeksi vahvalla ranskalaisella korostuksella... ei ummikko erottaisi ranskankielestä...


      • Kuunkulkija-
        perskuti kirjoitti:

        Opas tekee "retkeläiten" parhaaksi kaikkensa, itseään unohtamatta:=)
        Kun Hesarilta lähtee nousemaan Kallion toiselle puolelle ja matkalla käy jokaisessa kuppilassa niin siinä alkaa olemaan tukka täys kun Hakaniemen ranta pilkottaa:=)

        ja osaavat seuraavalla kerralla itsekin löytää tiensä Roskikseen, Tenkkaan ja moneen muuhun jos muistavat enää mitään. Käytiin vielä siinä yhdessä paikassa missä soi Fat Ladyn biisi illan viimesenä... oisit nähnyt ilmeet... Mutta ajatteles, selvisivät hengissä pois Suomesta! Lentoasemalla tosin oli aamulla aika mielenkiintoista...


    • sweet_lemon...

      ja maalaistyttö, käviskö sellanen turisti? No en tiedä uskaltasinko lähteä oikeasti Pervokin matkaan baarikierrokselle... sen verran rankalta reissulta kuulostaa..

      • Kylli.Kyllä

        Olisin aito alien eli turkulainen Helsingissä!
        Eikun pimut baanalle!

        Vastavuoroisesti voisin viedä Kallion pojat Turun Humalistonkadulle. Siitä kun rautatieasemalta lähdettäis ei Giglin Marlinia enää nähtäs.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe