Olen käyttänyt tätä nesteenpoistolääkettä useamman vuoden ajan päivittäin.
Joskus on tullut kysäistyä lääkäriltä, että pitäisikö tarkistaa, ettei ole nestariarvot päälaellaan lääkkeen vuoksi. Olen saanut vastausta, että tämä on niin mieto ja kaliumia yms säästävä lääke, ettei ole tarvis tarkistella.
Miten muilla, jotka tätä käytätte?
Amitrid Mite
5
6344
Vastaukset 5
- Anonyymi
Minulla Amitrid mite laski kaliumin arvon liian alas ja siksi joudun syömään kaliumia lisäksi. Isälläni taas nosti kaliumarvon liian korkeaksi ja lääke vaihdettiin Hydrexiin.
- Anonyymi
SE ON ALENTANUT VERENPAINETTANI
- Anonyymi
Jotkut verenpainelääkkeet turvottaa
- Anonyymi00005
En ole huomannut mitään ,paitsi silloin jos
en ole ottanut lääkettä . On tasannut verenpainetta kyllä .
Ja otan vain puolikkaan tabletista.
Onhan siinä noita haittavaikutuksia.
Oon ajatellut kysyä kyllä että voiko tän vaihtaa johonkin muuhun ,mutta kerran vaihdettiin toiseen ja se toinen laski sydänrytmin 40 een ja däikähdun !
Tuli kylmä hiki ja menin päivystykseen
ja lääkäri sanoi että myö ei täällä helpolla säikähetä Ja toinen lääkäri vaihtoi sitten takaisin täjän amitrid miteen - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
En ole huomannut mitään ,paitsi silloin jos
en ole ottanut lääkettä . On tasannut verenpainetta kyllä .
Ja otan vain puolikkaan tabletista.
Onhan siinä noita haittavaikutuksia.
Oon ajatellut kysyä kyllä että voiko tän vaihtaa johonkin muuhun ,mutta kerran vaihdettiin toiseen ja se toinen laski sydänrytmin 40 een ja däikähdun !
Tuli kylmä hiki ja menin päivystykseen
ja lääkäri sanoi että myö ei täällä helpolla säikähetä Ja toinen lääkäri vaihtoi sitten takaisin täjän amitrid miteenKaikis on jotain! Ois mukava kuulla
ruokavaliosta ja luontaislääkkeustä ?
Yks on voikukkatee , mikä laskee verenpainetta. ( lehdistä tehty ).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3391215Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.4021130- 102915
- 82827
- 78812
- 82756
- 103694
- 50685
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39680- 37676