..se on just kohta.. ajattelin ostaa helmi kermaliköörii..koska baileys on niin kallista.. sit mä meinasin ostaa väkevää mansikkaviinii.. sit mä meinasin ostaa mäyriksen olvii.. vähän kokista..ison askin röökii.. ehkäpä kortonkeja... on MEINAAN ISOT VAPPUBILEET TIEDOSSA..
vappendaali lähenee
12
420
Vastaukset
- sola"
mä meinaan ostaa iiison vaaleanpunaisen wappuhuiskan ja NallePuh-foliopallon...miust on tullu kesy... ;)
- sola"
pervokki kirjoitti:
..no ei nyt kovin..ihan normaali perinteinen suomalainen VAPPU..
äläs ny, kun tässä kovasti koitan itteeni suggeroida uudenlaiseen vapunviettoon... ;)
sola" kirjoitti:
äläs ny, kun tässä kovasti koitan itteeni suggeroida uudenlaiseen vapunviettoon... ;)
..se kannattaa..vappuna pitää olla hauskaa.. viina virtaa..porukka heittää läppää..jne.. kaikkee voi tapahtuu..
- Antero..
Kympin kattila simaa sai käydä päivän lämpimässä ja on jo pulloissa kellarissa hapottumassa vappua varten. Vielä pitäis ostaa muutama tippaleipä ja ehkä munkkeja, niin sitten pääseekin jo puhaltelemaan ilmapalloja ikkunaan.
..kullakin.. mä juon toisenlaisia nesteitä.. ja kaipaisin vähän toisenlaisia "munkkeja".. hahahahhah.. öööööööö
- Antero..
pervokki kirjoitti:
..kullakin.. mä juon toisenlaisia nesteitä.. ja kaipaisin vähän toisenlaisia "munkkeja".. hahahahhah.. öööööööö
Tokihan ne nunnatkin joskus munkkeja kaipaa, mutta siinä se sitten onkin. Simasta vaan sammuu mukavasti jano jos sattuu tuleen saunassa nestehukkaa. Eikä se edes sekota tukkaa. Näistä terävämmistä juomista tosin voi nauttia kahtena päivänä, mutta onkoon nyt. Kysytään sitten seuraavana päivänä, miten kivaa sattuu olemaan.
- yksitypy
Jo meinaat Pervokki aika sekoitukset ostaa :=((
Tuu tänne tundralle, kun maalle mieles halajaa.
Tarvisin riuskaa miestä haravoimaan pihaa.
Mä voin tarjota sulle shamppanjaa ja punkkua. Ja pihalla voitais grillata vähän makkaraa :=))))..et tykkää kermalikööristä vai väkevästä mansikkaviinistä? .. täältä tundralle on tuhat kilsaa..että aika pitkä matka tulla shamppanjalle ja grillaaamaan....
- yksitypy
pervokki kirjoitti:
..et tykkää kermalikööristä vai väkevästä mansikkaviinistä? .. täältä tundralle on tuhat kilsaa..että aika pitkä matka tulla shamppanjalle ja grillaaamaan....
muuten olis kysynytkään, mutta kun mainitsit ne kort.... niin jotenkin kiinnostus heräs :=))))
Muuten... ei varmaan ole tuhatta kilsaa. Silloin olisit jo Utsjoella :=))) yksitypy kirjoitti:
muuten olis kysynytkään, mutta kun mainitsit ne kort.... niin jotenkin kiinnostus heräs :=))))
Muuten... ei varmaan ole tuhatta kilsaa. Silloin olisit jo Utsjoella :=)))..vai sellanen kiinnostus.. hmm eikös tundra ala sieltä..utsjoelta??
- yksitypy evk
pervokki kirjoitti:
..vai sellanen kiinnostus.. hmm eikös tundra ala sieltä..utsjoelta??
Se alkaa nykyään jo täältä Oulusta. Näin on mulle kertonut Työn Orja(profiilisivullani). Niin... ja täällä näkisit porotokkiakin kaduilla juoksentelemassa :=))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752863- 592811
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172653- 412082
- 532051
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2782024Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211301- 421160
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo31104Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.961009