vappendaali lähenee

..se on just kohta.. ajattelin ostaa helmi kermaliköörii..koska baileys on niin kallista.. sit mä meinasin ostaa väkevää mansikkaviinii.. sit mä meinasin ostaa mäyriksen olvii.. vähän kokista..ison askin röökii.. ehkäpä kortonkeja... on MEINAAN ISOT VAPPUBILEET TIEDOSSA..

12

420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sola"

mä meinaan ostaa iiison vaaleanpunaisen wappuhuiskan ja NallePuh-foliopallon...miust on tullu kesy... ;)

• ..no ei nyt kovin..ihan normaali perinteinen suomalainen VAPPU..

• sola"
        pervokki kirjoitti:

..no ei nyt kovin..ihan normaali perinteinen suomalainen VAPPU..

äläs ny, kun tässä kovasti koitan itteeni suggeroida uudenlaiseen vapunviettoon... ;)

• sola" kirjoitti:

äläs ny, kun tässä kovasti koitan itteeni suggeroida uudenlaiseen vapunviettoon... ;)

..se kannattaa..vappuna pitää olla hauskaa.. viina virtaa..porukka heittää läppää..jne.. kaikkee voi tapahtuu..

• Antero..

Kympin kattila simaa sai käydä päivän lämpimässä ja on jo pulloissa kellarissa hapottumassa vappua varten. Vielä pitäis ostaa muutama tippaleipä ja ehkä munkkeja, niin sitten pääseekin jo puhaltelemaan ilmapalloja ikkunaan.

• ..kullakin.. mä juon toisenlaisia nesteitä.. ja kaipaisin vähän toisenlaisia "munkkeja".. hahahahhah.. öööööööö

• Antero..
        pervokki kirjoitti:

..kullakin.. mä juon toisenlaisia nesteitä.. ja kaipaisin vähän toisenlaisia "munkkeja".. hahahahhah.. öööööööö

Tokihan ne nunnatkin joskus munkkeja kaipaa, mutta siinä se sitten onkin. Simasta vaan sammuu mukavasti jano jos sattuu tuleen saunassa nestehukkaa. Eikä se edes sekota tukkaa. Näistä terävämmistä juomista tosin voi nauttia kahtena päivänä, mutta onkoon nyt. Kysytään sitten seuraavana päivänä, miten kivaa sattuu olemaan.

• yksitypy

Jo meinaat Pervokki aika sekoitukset ostaa :=((
      Tuu tänne tundralle, kun maalle mieles halajaa.
      Tarvisin riuskaa miestä haravoimaan pihaa.
      Mä voin tarjota sulle shamppanjaa ja punkkua. Ja pihalla voitais grillata vähän makkaraa :=))))

• ..et tykkää kermalikööristä vai väkevästä mansikkaviinistä? .. täältä tundralle on tuhat kilsaa..että aika pitkä matka tulla shamppanjalle ja grillaaamaan....

• yksitypy
        pervokki kirjoitti:

..et tykkää kermalikööristä vai väkevästä mansikkaviinistä? .. täältä tundralle on tuhat kilsaa..että aika pitkä matka tulla shamppanjalle ja grillaaamaan....

muuten olis kysynytkään, mutta kun mainitsit ne kort.... niin jotenkin kiinnostus heräs :=))))

Muuten... ei varmaan ole tuhatta kilsaa. Silloin olisit jo Utsjoella :=)))

• yksitypy kirjoitti:

muuten olis kysynytkään, mutta kun mainitsit ne kort.... niin jotenkin kiinnostus heräs :=))))

Muuten... ei varmaan ole tuhatta kilsaa. Silloin olisit jo Utsjoella :=)))

..vai sellanen kiinnostus.. hmm eikös tundra ala sieltä..utsjoelta??

• yksitypy evk
        pervokki kirjoitti:

..vai sellanen kiinnostus.. hmm eikös tundra ala sieltä..utsjoelta??

Se alkaa nykyään jo täältä Oulusta. Näin on mulle kertonut Työn Orja(profiilisivullani). Niin... ja täällä näkisit porotokkiakin kaduilla juoksentelemassa :=))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      75
      2863
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      59
      2811
    3. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      17
      2653
    4. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2082
    5. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      53
      2051
    6. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      278
      2024
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1301
    8. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      42
      1160
    9. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      3
      1104
    10. Aamun Trump

"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.
      Maailman menoa
      96
      1009
    Aihe