vappendaali lähenee

..se on just kohta.. ajattelin ostaa helmi kermaliköörii..koska baileys on niin kallista.. sit mä meinasin ostaa väkevää mansikkaviinii.. sit mä meinasin ostaa mäyriksen olvii.. vähän kokista..ison askin röökii.. ehkäpä kortonkeja... on MEINAAN ISOT VAPPUBILEET TIEDOSSA..

12

438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sola"

      mä meinaan ostaa iiison vaaleanpunaisen wappuhuiskan ja NallePuh-foliopallon...miust on tullu kesy... ;)

      • ..no ei nyt kovin..ihan normaali perinteinen suomalainen VAPPU..


      • sola"
        pervokki kirjoitti:

        ..no ei nyt kovin..ihan normaali perinteinen suomalainen VAPPU..

        äläs ny, kun tässä kovasti koitan itteeni suggeroida uudenlaiseen vapunviettoon... ;)


      • sola" kirjoitti:

        äläs ny, kun tässä kovasti koitan itteeni suggeroida uudenlaiseen vapunviettoon... ;)

        ..se kannattaa..vappuna pitää olla hauskaa.. viina virtaa..porukka heittää läppää..jne.. kaikkee voi tapahtuu..


    • Antero..

      Kympin kattila simaa sai käydä päivän lämpimässä ja on jo pulloissa kellarissa hapottumassa vappua varten. Vielä pitäis ostaa muutama tippaleipä ja ehkä munkkeja, niin sitten pääseekin jo puhaltelemaan ilmapalloja ikkunaan.

      • ..kullakin.. mä juon toisenlaisia nesteitä.. ja kaipaisin vähän toisenlaisia "munkkeja".. hahahahhah.. öööööööö


      • Antero..
        pervokki kirjoitti:

        ..kullakin.. mä juon toisenlaisia nesteitä.. ja kaipaisin vähän toisenlaisia "munkkeja".. hahahahhah.. öööööööö

        Tokihan ne nunnatkin joskus munkkeja kaipaa, mutta siinä se sitten onkin. Simasta vaan sammuu mukavasti jano jos sattuu tuleen saunassa nestehukkaa. Eikä se edes sekota tukkaa. Näistä terävämmistä juomista tosin voi nauttia kahtena päivänä, mutta onkoon nyt. Kysytään sitten seuraavana päivänä, miten kivaa sattuu olemaan.


    • yksitypy

      Jo meinaat Pervokki aika sekoitukset ostaa :=((
      Tuu tänne tundralle, kun maalle mieles halajaa.
      Tarvisin riuskaa miestä haravoimaan pihaa.
      Mä voin tarjota sulle shamppanjaa ja punkkua. Ja pihalla voitais grillata vähän makkaraa :=))))

      • ..et tykkää kermalikööristä vai väkevästä mansikkaviinistä? .. täältä tundralle on tuhat kilsaa..että aika pitkä matka tulla shamppanjalle ja grillaaamaan....


      • yksitypy
        pervokki kirjoitti:

        ..et tykkää kermalikööristä vai väkevästä mansikkaviinistä? .. täältä tundralle on tuhat kilsaa..että aika pitkä matka tulla shamppanjalle ja grillaaamaan....

        muuten olis kysynytkään, mutta kun mainitsit ne kort.... niin jotenkin kiinnostus heräs :=))))

        Muuten... ei varmaan ole tuhatta kilsaa. Silloin olisit jo Utsjoella :=)))


      • yksitypy kirjoitti:

        muuten olis kysynytkään, mutta kun mainitsit ne kort.... niin jotenkin kiinnostus heräs :=))))

        Muuten... ei varmaan ole tuhatta kilsaa. Silloin olisit jo Utsjoella :=)))

        ..vai sellanen kiinnostus.. hmm eikös tundra ala sieltä..utsjoelta??


      • yksitypy evk
        pervokki kirjoitti:

        ..vai sellanen kiinnostus.. hmm eikös tundra ala sieltä..utsjoelta??

        Se alkaa nykyään jo täältä Oulusta. Näin on mulle kertonut Työn Orja(profiilisivullani). Niin... ja täällä näkisit porotokkiakin kaduilla juoksentelemassa :=))))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe