Hengitys

just me

eli ongelma on se että hengitys haisee todella pahalta..vaikka pesen hampaat säännöllisesti ja käytän myös hammaslankaa,sekä kielenpuhdistajaa..

hammaslääkärissäkin olin.. tekivät siellä ihan normaalin tarkastuksen ja reikiä ei ollut,hammaskiveä oli aika paljon,mutta se on nyt poistettu.Hammaslääkäri käynnin jälkeen henki ei haisenut. mutta heti seuraavana aamuna ongelma oli taas samanlainen..

et olisko kellään mitään ideoita mitä asialle voisi tehdä ??..hammaslääkärille en ole vielä viitsinyt mainita asiasta,ajattelen et olisko siihen mitään muuta syytä kuin SUU.. esim nielu? yms.. ja hengitys haisee yhtä pahalle myös sierainten kautta hengittäessä..ja kaverit on siitä jo vähän huomauttanutkin. alkaa jo sosiaalinen elämäkin kärsiin tän takia :s palaa hermot !
ps.. en polta ja juon harvoin..
kiitos jo etukäteen!!

13

1807

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • everybody.

Mulla sama vika. Haju ei todellakaan tule hampaista, ikenistä, kielestä plaahhhhhhhhhhhhhhhhhh...................
      VAAAN vikaa on ilmeisesti nielussa. Ruokatorveen on saattanut "kerääntyä" ruokaa, joka on tehnyt ns. kolon ja näin ruoka ei pääse normaaliin tapaan alas, vaan jää ns. "mutkaan". Saattaa olla myös että mahalaukun sulkijalihas on löystynyt, sieltä tulee kamala haju. Ei ole mitään harvinaisia tapauksia.
      Käy apteekista ostamassa airflit-kapseleita, on tarkoitettu juuri mahalaukusta tuleviin hajuiyhin ja taatusti tehoaa. Samoin voit kokeilla hugopurkkaa, sekin auttaa.

• just me

oon kyl koittanu noit airlift kapseleita..mut ei mul kyl sillee vaikuttanu kauheesti.. aattelin et voiskoha jossai nenäontelos tai jossain tuol olla jotai..senku tietäs..

• ..................
        just me kirjoitti:

oon kyl koittanu noit airlift kapseleita..mut ei mul kyl sillee vaikuttanu kauheesti.. aattelin et voiskoha jossai nenäontelos tai jossain tuol olla jotai..senku tietäs..

niii-in, voi toki tulla nenäonteloista, onks sulla ollut koskaan poskiontelotulehduksia?
        Ni-in ja noista airlift kapseleista, ei ole aina minullakaan tehonnut, haju tulee tuolta ruokatorven suuunalta, mahalaukusta ehkä, joten siihen tarvitaan järeämpiä keinoja kuin kapselit.

• Uma
        .................. kirjoitti:

niii-in, voi toki tulla nenäonteloista, onks sulla ollut koskaan poskiontelotulehduksia?
        Ni-in ja noista airlift kapseleista, ei ole aina minullakaan tehonnut, haju tulee tuolta ruokatorven suuunalta, mahalaukusta ehkä, joten siihen tarvitaan järeämpiä keinoja kuin kapselit.

Onko nielu-kitarisoja poistettu?niistä kuulemma johtuu usein hengityksen paha haju, jos on vaikka jatkuva tulehdus käynnissä.tsemppiä!

• ..............................
        Uma kirjoitti:

Onko nielu-kitarisoja poistettu?niistä kuulemma johtuu usein hengityksen paha haju, jos on vaikka jatkuva tulehdus käynnissä.tsemppiä!

Onpas poistettu nekin,joten edelleen vikaaaaaaa muualla.

• just me
        Uma kirjoitti:

mulla ei oo noit nielu-kitarisoja poistettu..mut oliskoha hammaslääkäri sen huomannu.. ku hampaita tarkisti..en tiedä..

• Uma
        just me kirjoitti:

mulla ei oo noit nielu-kitarisoja poistettu..mut oliskoha hammaslääkäri sen huomannu.. ku hampaita tarkisti..en tiedä..

kannattaa käydä lääkärin kanssa keskustelemassa, tuskin hammaslääkäri niistä alkaa huomauttelemaan.Meinaan, että monethan on päässy risansa poistattaan ihan siitä syystä mistä valitit.pieni vaiva-ehkä suuri apu:)

• chalisäks
        Uma kirjoitti:

kannattaa käydä lääkärin kanssa keskustelemassa, tuskin hammaslääkäri niistä alkaa huomauttelemaan.Meinaan, että monethan on päässy risansa poistattaan ihan siitä syystä mistä valitit.pieni vaiva-ehkä suuri apu:)

Ei johdu mulla risoitakaan, vaan se haju tulee joko ruokatorvesta tai mahalaukusta. Todella harmittava vaiva!

• asian joskus kokenut

Auttaisko hammastahnan vaihto? Oon huomannu että kaikki hammastahnat ei passaa kaikille.

• just me

en usko et hammastahnan vaihto auttais..ei nyt taida olla oikeen keinoa tähän vaivaan..maksaisin kyl mitä vaan et saisin tän pois :s

• xdy
        just me kirjoitti:

en usko et hammastahnan vaihto auttais..ei nyt taida olla oikeen keinoa tähän vaivaan..maksaisin kyl mitä vaan et saisin tän pois :s

ei se mistään mahasta tuu. ei se ruoka mitä mahassa on millekään haise vaan se kaikki mikä jää muhiin suuhun ja nieluu. kyl se kielestä tulee tai sit sulla voi olla hammastulehdus. pyydä ottaa rontgenkuva hampuista niin selviää onko piilevä tulehdus

• sama ongelma täällä

Hei
      Kävin aikoina lääkärissä ihan samasta syystä ja lääkäri laittoi minut maitosokerin rasitustesteihin, koska epäili laktoosi-intoleranssia.
      Huom! Minulla ei ollut mitään vatsavaivoja, mutta rasituskokeen aikana/jälkeen tuli sellaiset tuskat, että ne tulen muistamaan loppuelämäni. Selvä laktoosi-intoleranssi oli diagnoosi ja tauti oli ja on yhä edelleen oireeton.
      Tiedän monen laktoosi-intoleranssin haisevan, jos he ovat sortuneet vaikkapa kermakakkuun.
      Toiset voivat syödä hylatuotteita, eikä se vielä tuo hajua. Toisille jo hylatuotteetkin tuovat hajua hengitykseen ja heidän täytyy olla vieläkin pidättyväisempiä suupaloja miettiessään.

Hajua voi siis tuottaa myös huonosti hajoavat maitotuotteet.

• just me

no mulla haisee silti vaikka laittaisin kilon purkkaa suuhun.. :s eli ei hyvin mee... en oikee tiedä missä vika voi olla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7229
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3831
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3420
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2562
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      2376
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2352
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2246
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2149
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1878
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1809
    Aihe