tuo bensan hinta...

alkaa oleen

nyt sellanen et pakko miettiä jenkistä luopumista. vaikka kilsoja tulee alle 8000km vuodessa. kysynkin et mitä veikkaatte miten auton arvon käy jos säilöö pirssin vaikka 5-7vuodeksi talliin?? auto on hyväkuntonen veekasi caprise 70-luvun lopusta... hintaluokka nyt 3000e. 2015vuonna näitä ei suomesta näin hyviä löydy... kannattaa vissiin säilöä kun tuo säilytys ei ole ongelma. vai onko niin että 2015 ei polttomootttorlla saa edes ajaa ja kannattais myydä pois heti.

3

470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika arvottomia sillonkin, arvoo rupee saamaan ehkä joskus 2020 jälkeen.

Tohon onko polttomoottori silloin enää ollenkaan laillinen kapistus, onkin jo vaikeempi vastata. joten enpä uskalla hintaa arvioida.

• Mobilisti-mies

Mietippä mitä 70-luvun alun GM:ät maksaa nyt ja paljon niitä on. Kato on käynyt ja hinnat kohonneet. Tuo Capricesi on 2015 jo noin 35 vuotta ja uskon ettei niitä enää ole niinkuin nyt. Nyt ne ei ole arvossa ja niitä puretaan surutta niinkauan kun tajutaan menetys. Kotipuolessa onkin jo säilössä muutama euroauto joita oli 15-20 vuotta sitten tarjolla ilmaiseksi. Nyt kun katsoo niin kato on käynyt ja mitään ei nuo autot ole pyytäneet. Hinnat on jo noin 500-1500 euroa kpl eli ainakin plussalla ollaan. Laittaisin jenkkejäkin talteen mutta kun niitä ei saa kunnossaolevia ihan 50 eurolla... Harmittaa kun ei-arvostettuja jenkkejä puretaan surutta :( Ja kato että säilöntäpaikka on hyvin ilmastoitu ettei ruoste tee tuhoja.

• ihmeessä

Kyllä mä ainakin säilön oma usalaisen talteen kun loppuu ajaminen onpahan jälki polville näyttää minkälaisia oli ne kunnon autot kun sitten varmaan kun lopetan jenkillä ajelun niin autot toimii jollakin hevosen paskalla vaikka kyllähän ne jo nytkin toimivat...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      191
      12872
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      82
      6255
    3. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      117
      5819
    4. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5532
    5. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4442
    6. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      92
      4340
    7. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4322
    8. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      42
      4241
    9. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      33
      4198
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      48
      3747
    Aihe