Ainoastaan jäsenkirjan värin eikä lainkaan pätevyyden takia Euroopan komissioon valittu kevytkomissaari Olli Rehn on kärsimässä rökäletappion. Rehn on menettämässä arvovaltansa kokonaan, sillä Bosnian sodan etsityintä sotarikollista ei saada kiinni, vaikka Rehn on ladellut ultimaattumeita.
Huvittavaa muuten, että tuollainen Rehnin tapainen köntys on komissiossa. Olli Rehn ei osaa edes vieraita kieliä. Hiljattain arvostettu Financial Times arvioi Rehn englannin taidot heikoiksi. FT sanoi, että Rehnin puheesta on lähes mahdotonta saada selvää.
Rehnin on väitetty opiskelleen Englannissa, mutta se ei näytä olevan totta. Ei edes KEPUlainen voi olla sellainen, että mitään ei päähän tartu. Tai voihan se KEPUlainen olla.
Kevytkomissaari Rehniä vedätetään
0
60
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697284Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425033- 913127
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat442204- 202071
- 342003
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171757- 281651
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141633- 181381