tulin mökiltä

..enkä tehnyt juuri mitään..aurinko paisto..haravoin pihan..mummo ja vaari juotti mut känniin.. ja lokki paskans päähän ja nyt pelkään influflenssaaa..kohta aukee olut..toivottavasti huomenna saa lisää.. kuohis on kylmässä...

35

1077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pomppas kurkkuun

      R.A.K.A.S !!!! Sä olet taas hollilla:))))

      • ..sinä tuntematon????..vai taas rakas.. hmmm aina kiusitaan.. vappuheilaa ku ei oo löytynyt.. prkl..himot ne on pervokillakin..


      • myös
        pervokki kirjoitti:

        ..sinä tuntematon????..vai taas rakas.. hmmm aina kiusitaan.. vappuheilaa ku ei oo löytynyt.. prkl..himot ne on pervokillakin..

        ppeeeeeeerkkkkkeeeellllllee, mua kans.


      • myös kirjoitti:

        ppeeeeeeerkkkkkeeeellllllee, mua kans.

        ..taatana..tuttaa.. tahtooooooooooooooooooooooooooo


      • WAPPUA SULLE!


    • CharlieChaplin

      mökkeily ja huumori on Jes!

      • ..oma tupa vaan.. niin mökkeily jees.. ihan kohta aukee..se olut..


    • Alien-8

      sait mökillä ilmaiset kännit.Säästyi rahat huomisiltaan.

      Jos kuohis loppuu,niin saahan sitä aina lisää lähimmältä huoltsikalta.Siis korvikekuohista,elikkä siideriä..

      • ..aloitin jo eilen voin hyvin tänään jatkaa kevyesti ja huomenna se ilo irtoaa..kuohiksen kyllä säästän vappuun ja lisää kaljaa..


      • Kaffeepuolella

        on toivekonsertti. Ookkos käyny vilaasemass?


      • Alien-8
        Kaffeepuolella kirjoitti:

        on toivekonsertti. Ookkos käyny vilaasemass?

        pois kaffepalstalta kaksi päivää,kun erääseen vaikeahkoon kysymykseeni tuli vastaus.Huomennapa sitten:)


    • nylkkäri

      mummo ja vaari tiesivät vaaran ja antoivat lääkkeen.

      • ..se oli sitten paljon alkoholia vereen niin pöpöt kuolee..


    • yksitypy

      Pervokki. Ei saa jättää huomiseksi mitään, minkä vain voit tänään juoda.
      Minäkin join eilen ja olen päätökseeni kovin tyytyväinen. Vietin vappun eilen.
      Nyt hyvä olo. Ei vähäistäkään kanuunaa enää :=)))

      • ..jättää koska huomenna mut on kutsuttu bileisiin..sinne on pakko mennä ja siellä on pakko juoda muuten tulee kolkko olo..hrrrr


    • ..sitten avaan pullon..

      • Netti-Hilima

        vietin vapun eilen niin pääs siitäkin vaivasta eroon:), tänään voikin sitten rauhassa katella telkkaria..


      • Netti-Hilima kirjoitti:

        vietin vapun eilen niin pääs siitäkin vaivasta eroon:), tänään voikin sitten rauhassa katella telkkaria..

        ..alkaa vappu.. nyt juon.. sitte saunaan ja sitte takas juomaan..


    • uniisi taaling
      • ..lentävä nahkasiipi..


    • CharlieChaplin

      saisi pokattua mökille saunoon komean ja tiukka kroppaisen uroon kanssa? Minä sika osaan jopa tehdä ruokaa? joka hiroo vielä niskat ja ohimot! ja tykkää antaa Naiselle hyvää suuseksiä ja pitkään!!!

      • ..en oo vonkannu koskaan..paitsiiii ehkä.. juu tundran reunoilla asustaa hän..


      • Alien-8
        pervokki kirjoitti:

        ..en oo vonkannu koskaan..paitsiiii ehkä.. juu tundran reunoilla asustaa hän..

        Enkä ees uskaltaisi;)))On oma kulta,ja siks toisekseen typy on kyllä kiltti,mutta suuttuessaan oikea tiikeri.Luulen ma:)


      • Alien-8
        Alien-8 kirjoitti:

        Enkä ees uskaltaisi;)))On oma kulta,ja siks toisekseen typy on kyllä kiltti,mutta suuttuessaan oikea tiikeri.Luulen ma:)

        oma kulta on Savossa,eikä Oulussa...:p


      • Alien-8 kirjoitti:

        oma kulta on Savossa,eikä Oulussa...:p

        ..onko ketään ku mua pyys shamppanjalle sinne tundran reunoille???..

        kylläpä porin karhu maistuukin kylmänä hyvälle.. niiku olut kyllä yleensäkin..öööö..lll


      • Alien-8
        pervokki kirjoitti:

        ..onko ketään ku mua pyys shamppanjalle sinne tundran reunoille???..

        kylläpä porin karhu maistuukin kylmänä hyvälle.. niiku olut kyllä yleensäkin..öööö..lll

        Kyllähän ne Porin Karhu ja Lapin Kulta yhteen soppii..(tämä ei oo kaljamainos...)


      • Alien-8 kirjoitti:

        Kyllähän ne Porin Karhu ja Lapin Kulta yhteen soppii..(tämä ei oo kaljamainos...)

        ..varmaan joo.. ihan kaljamainokselta kuullosti..

        kyllä se sauna kutsuu ja uusi kylmä karhu..onneks en lähtenyt radalle vaikka olis ollu syytä hankkii se vappuheila.. noh toivottavasti huomisissa bileissä tulee uusia ehdokkaita..


      • yksitypy
        Alien-8 kirjoitti:

        Enkä ees uskaltaisi;)))On oma kulta,ja siks toisekseen typy on kyllä kiltti,mutta suuttuessaan oikea tiikeri.Luulen ma:)

        Aika harvoin suutun, mutta kun suutun, siinä onkin moni poika hiljaa :=))))


      • Alien-8
        yksitypy kirjoitti:

        Aika harvoin suutun, mutta kun suutun, siinä onkin moni poika hiljaa :=))))

        2 vuotta seurannut kirjoitteluasi,ja luulen tuntevani aikas hyvin luonteesi;=))

        Mutta nyt lähtee Doe saunaan.Hyvät illanjatkot sulle ja muillekin:)


    • yksitypy

      Nyt kaffelle tai teelle. Tein suklaakookosruutuja ja isoäidin kakun :=)))

      • ..pörähdän kohta saunaan.. tänään oon kaljalinjalal muuten tee maistuis ja suklaakakku.. perskuttiiiii mää haen uuden kylmän karhun..


      • yksitypy
        pervokki kirjoitti:

        ..pörähdän kohta saunaan.. tänään oon kaljalinjalal muuten tee maistuis ja suklaakakku.. perskuttiiiii mää haen uuden kylmän karhun..

        hyvää oluen kanssa kookossuklaapiirakka.
        Oikeestaan ne sopii mainiosti yhteen :=)))


      • yksitypy kirjoitti:

        hyvää oluen kanssa kookossuklaapiirakka.
        Oikeestaan ne sopii mainiosti yhteen :=)))

        ..kossusuklaapiirakka kuullostaa kyllä erittäin hyvältä ja vielä porilaisen kera..


      • yksitypy
        pervokki kirjoitti:

        ..kossusuklaapiirakka kuullostaa kyllä erittäin hyvältä ja vielä porilaisen kera..

        kunnon sekoitus. Porilainen ja kossusuklaapiirakka. Mikä makujen harmonia se oliskaan :=)))


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe