..enkä tehnyt juuri mitään..aurinko paisto..haravoin pihan..mummo ja vaari juotti mut känniin.. ja lokki paskans päähän ja nyt pelkään influflenssaaa..kohta aukee olut..toivottavasti huomenna saa lisää.. kuohis on kylmässä...
tulin mökiltä
35
1042
Vastaukset
- pomppas kurkkuun
R.A.K.A.S !!!! Sä olet taas hollilla:))))
..sinä tuntematon????..vai taas rakas.. hmmm aina kiusitaan.. vappuheilaa ku ei oo löytynyt.. prkl..himot ne on pervokillakin..
- myös
pervokki kirjoitti:
..sinä tuntematon????..vai taas rakas.. hmmm aina kiusitaan.. vappuheilaa ku ei oo löytynyt.. prkl..himot ne on pervokillakin..
ppeeeeeeerkkkkkeeeellllllee, mua kans.
myös kirjoitti:
ppeeeeeeerkkkkkeeeellllllee, mua kans.
..taatana..tuttaa.. tahtooooooooooooooooooooooooooo
- WAPPUA SULLE!
pervokki kirjoitti:
;)))
http://www.ilmapallokeskus.fi/imgs/foliopallot2006/Shampanjapullo.jpg WAPPUA SULLE! kirjoitti:
;)))
http://www.ilmapallokeskus.fi/imgs/foliopallot2006/Shampanjapullo.jpg...öö ilmapallokeskuksen väki?????? ööö
- CharlieChaplin
mökkeily ja huumori on Jes!
- Alien-8
sait mökillä ilmaiset kännit.Säästyi rahat huomisiltaan.
Jos kuohis loppuu,niin saahan sitä aina lisää lähimmältä huoltsikalta.Siis korvikekuohista,elikkä siideriä....aloitin jo eilen voin hyvin tänään jatkaa kevyesti ja huomenna se ilo irtoaa..kuohiksen kyllä säästän vappuun ja lisää kaljaa..
- Kaffeepuolella
on toivekonsertti. Ookkos käyny vilaasemass?
- Alien-8
Kaffeepuolella kirjoitti:
on toivekonsertti. Ookkos käyny vilaasemass?
pois kaffepalstalta kaksi päivää,kun erääseen vaikeahkoon kysymykseeni tuli vastaus.Huomennapa sitten:)
- nylkkäri
mummo ja vaari tiesivät vaaran ja antoivat lääkkeen.
- yksitypy
Pervokki. Ei saa jättää huomiseksi mitään, minkä vain voit tänään juoda.
Minäkin join eilen ja olen päätökseeni kovin tyytyväinen. Vietin vappun eilen.
Nyt hyvä olo. Ei vähäistäkään kanuunaa enää :=)))..jättää koska huomenna mut on kutsuttu bileisiin..sinne on pakko mennä ja siellä on pakko juoda muuten tulee kolkko olo..hrrrr
..sitten avaan pullon..
- Netti-Hilima
vietin vapun eilen niin pääs siitäkin vaivasta eroon:), tänään voikin sitten rauhassa katella telkkaria..
Netti-Hilima kirjoitti:
vietin vapun eilen niin pääs siitäkin vaivasta eroon:), tänään voikin sitten rauhassa katella telkkaria..
..alkaa vappu.. nyt juon.. sitte saunaan ja sitte takas juomaan..
- uniisi taaling
http://groups.msn.com/isapi/fetch.dll?action=MyPhotos_GetPubPhoto&PhotoID=nGAAgA!YGUUMXkZ2y4V0gAU1O1uxSLLaYKIsVzLhceoA*feruqn60XAAAAAAAAAAA
- CharlieChaplin
saisi pokattua mökille saunoon komean ja tiukka kroppaisen uroon kanssa? Minä sika osaan jopa tehdä ruokaa? joka hiroo vielä niskat ja ohimot! ja tykkää antaa Naiselle hyvää suuseksiä ja pitkään!!!
- Alien-8
pervokki kirjoitti:
..en oo vonkannu koskaan..paitsiiii ehkä.. juu tundran reunoilla asustaa hän..
Enkä ees uskaltaisi;)))On oma kulta,ja siks toisekseen typy on kyllä kiltti,mutta suuttuessaan oikea tiikeri.Luulen ma:)
- Alien-8
Alien-8 kirjoitti:
Enkä ees uskaltaisi;)))On oma kulta,ja siks toisekseen typy on kyllä kiltti,mutta suuttuessaan oikea tiikeri.Luulen ma:)
oma kulta on Savossa,eikä Oulussa...:p
Alien-8 kirjoitti:
oma kulta on Savossa,eikä Oulussa...:p
..onko ketään ku mua pyys shamppanjalle sinne tundran reunoille???..
kylläpä porin karhu maistuukin kylmänä hyvälle.. niiku olut kyllä yleensäkin..öööö..lll- Alien-8
pervokki kirjoitti:
..onko ketään ku mua pyys shamppanjalle sinne tundran reunoille???..
kylläpä porin karhu maistuukin kylmänä hyvälle.. niiku olut kyllä yleensäkin..öööö..lllKyllähän ne Porin Karhu ja Lapin Kulta yhteen soppii..(tämä ei oo kaljamainos...)
Alien-8 kirjoitti:
Kyllähän ne Porin Karhu ja Lapin Kulta yhteen soppii..(tämä ei oo kaljamainos...)
..varmaan joo.. ihan kaljamainokselta kuullosti..
kyllä se sauna kutsuu ja uusi kylmä karhu..onneks en lähtenyt radalle vaikka olis ollu syytä hankkii se vappuheila.. noh toivottavasti huomisissa bileissä tulee uusia ehdokkaita..- yksitypy
Alien-8 kirjoitti:
Aika harvoin suutun, mutta kun suutun, siinä onkin moni poika hiljaa :=))))
- Alien-8
yksitypy kirjoitti:
Aika harvoin suutun, mutta kun suutun, siinä onkin moni poika hiljaa :=))))
2 vuotta seurannut kirjoitteluasi,ja luulen tuntevani aikas hyvin luonteesi;=))
Mutta nyt lähtee Doe saunaan.Hyvät illanjatkot sulle ja muillekin:)
- yksitypy
Nyt kaffelle tai teelle. Tein suklaakookosruutuja ja isoäidin kakun :=)))
..pörähdän kohta saunaan.. tänään oon kaljalinjalal muuten tee maistuis ja suklaakakku.. perskuttiiiii mää haen uuden kylmän karhun..
- yksitypy
pervokki kirjoitti:
..pörähdän kohta saunaan.. tänään oon kaljalinjalal muuten tee maistuis ja suklaakakku.. perskuttiiiii mää haen uuden kylmän karhun..
hyvää oluen kanssa kookossuklaapiirakka.
Oikeestaan ne sopii mainiosti yhteen :=))) yksitypy kirjoitti:
hyvää oluen kanssa kookossuklaapiirakka.
Oikeestaan ne sopii mainiosti yhteen :=)))..kossusuklaapiirakka kuullostaa kyllä erittäin hyvältä ja vielä porilaisen kera..
- yksitypy
pervokki kirjoitti:
..kossusuklaapiirakka kuullostaa kyllä erittäin hyvältä ja vielä porilaisen kera..
kunnon sekoitus. Porilainen ja kossusuklaapiirakka. Mikä makujen harmonia se oliskaan :=)))
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti37039462Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1087937Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315790Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214288Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi603704Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta523407Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D732905- 262642
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182341En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122174